Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших
Паперова книга | Код товару 876025
Автор |
Брюс Теркел |
Видавництво |
Моноліт-Bizz |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2018 |
Кількість сторінок |
360 |
Ілюстрації |
Немає ілюстрацій |
Формат |
150x205 мм |
Палітурка |
Тверда |
Усе про книжку Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших
Найкращі компанії та найуспішніші трейдери живуть з мантрою, яка складається лише з трьох слів — «усе про них», бо, коли вони невпинно орієнтують свій бренд на своїх клієнтів, а не на самих себе, їхній бізнес процвітає.
«Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших» показує читачам, як використовувати цю просту, але надзвичайно потужну методику впливу. Брюс Теркел, який був радником у деяких найбільших у світі компаніях, зокрема American Express та Bacardi, закладає основоположні принципи філософії «Усе про них», розповідаючи свою історію подорожі на шляху до її відкриття.
Характеристики
Автор |
Брюс Теркел |
Видавництво |
Моноліт-Bizz |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2018 |
Кількість сторінок |
360 |
Ілюстрації |
Немає ілюстрацій |
Формат |
150x205 мм |
Палітурка |
Тверда |
Рецензії
-
Хороші бренди допомагають вам подобатися іншим. Великі бренди допомагають вам подобатися собі."Усе про них" - нова книга американського підприємця, спікера та письменника Брюса Теркела. Автор намагається дати відповідь на питання, чому з компаній, які надають споживачам однакові послуги чи виробляють схожі товари, одні виявляються успішними, а іншим - ніяк не вдається наблизитися до отримання бажаного прибутку. За словами Теркела, важливо не те, що ви робите, а як ви це робите і ким ви є.
Річ у тому, що сьогодні споживачі цікавляться не лише функціональними характеристиками товарів, а хочуть отримувати якнайбільше позитивних емоцій. Тому компанії, які прагнуть "втриматися на плаву", мають переорієнтувати увагу зі себе самих на споживачів.
Книга сповнена безліччю цікавих прикладів із власного життя автора, а також історії. На думку автора, Бараку Обамі вдалося перемогти на президентських виборах у США 2008 року завдяки тому, що його стратегія просування була зосереджена саме на виборцях, а не на власній особі, як у випадку з Джоном Маккейном. Тому маловідомому на той час громадському діячеві віддали свої голоси понад дві третини американців, які вперше брали участь у виборах.
"Усе про них" - Надзвичайно захопливе та корисно читво для всіх, хто цікавиться маркетингом та просто любить якісну перекладу літературу. Рекомендую! -
Усе про них, догоди їм і ти на коні!Це той момент, коли книга приходить до тебе в найпотрібніший час. Саме зараз я проходжу курс інстаграм просування, тому усі «фішечки» під час читання намотувала собі на вус.
Чули істину: покупець завжди правий?
Так от це не так далеко від правди. Точніше, можливо, покупець і зовсім не компетентний, але ти, як продавець, повинен обіграти все так, щоб клієнт вірив у свою значущість. І отримав лише позитивні емоції від співпраці.
Звучить дивно? Трохи є. Але саме такий принцип роботи діє зараз у маркетингу. І саме такий принцип роботи описує у своїй книзі автор.
Знаєте, яким був лозунг Обами на президентських виборах? Проста фраза з трьох слів, які визначили його президентство: «Так, ми можемо» (до речі, нічого не нагадує?). І знаєте, чому ця фраза спрацювала? Гасло «Так, ми можемо» казало потенційним виборцям, що разом вони зможуть зробити щось велике. Воно не зазначало, що конкретно буде зроблено, АЛЕ залучало людей. А не була сконцентрована на особі кандидата. Психологічні тригери впливу, блін.
Майже усі маркетингові моделі зараз будуються навколо інтересів споживача. А в «епоху прозорості», коли відгук поширюється в соц мережах з шаленою швидкістю, просто необхідно, щоб кожен клієнт почував себе важливим та почутим.
Теперішнє «миттєве покоління» не хоче чекати, воно хоче отримувати все «тут і зараз». Тому дуже важливо вміти успішно обслуговувати людей при шалених темпах, поєднуючи при цьому швидкість з якістю.
Як це зробити? Читайте книгу! Там є підказки. А ще там купа цікавих реальних прикладів брендів, розбір маркетингових «гачків», на які ми, як споживачі, «клюємо». Ну і автобіографічна складова у вигляді випадків з життя самого автора.
Мені, як економісту за освітою та починаючому маркетологу, було надзвичайно цікаво! Відмітила для себе корисні поради. Тішусь, що зараз стільки доступної інформації! Просто бери, впроваджуй у свій бізнес і будь успішним!
Але не забувай: це усе про них, усе про клієнтів. Догоди їм і ти на коні!

Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших
360 грн
Є в наявності
Рецензії Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших
-
Хороші бренди допомагають вам подобатися іншим. Великі бренди допомагають вам подобатися собі."Усе про них" - нова книга американського підприємця, спікера та письменника Брюса Теркела. Автор намагається дати відповідь на питання, чому з компаній, які надають споживачам однакові послуги чи виробляють схожі товари, одні виявляються успішними, а іншим - ніяк не вдається наблизитися до отримання бажаного прибутку. За словами Теркела, важливо не те, що ви робите, а як ви це робите і ким ви є.
Річ у тому, що сьогодні споживачі цікавляться не лише функціональними характеристиками товарів, а хочуть отримувати якнайбільше позитивних емоцій. Тому компанії, які прагнуть "втриматися на плаву", мають переорієнтувати увагу зі себе самих на споживачів.
Книга сповнена безліччю цікавих прикладів із власного життя автора, а також історії. На думку автора, Бараку Обамі вдалося перемогти на президентських виборах у США 2008 року завдяки тому, що його стратегія просування була зосереджена саме на виборцях, а не на власній особі, як у випадку з Джоном Маккейном. Тому маловідомому на той час громадському діячеві віддали свої голоси понад дві третини американців, які вперше брали участь у виборах.
"Усе про них" - Надзвичайно захопливе та корисно читво для всіх, хто цікавиться маркетингом та просто любить якісну перекладу літературу. Рекомендую! -
Усе про них, догоди їм і ти на коні!Це той момент, коли книга приходить до тебе в найпотрібніший час. Саме зараз я проходжу курс інстаграм просування, тому усі «фішечки» під час читання намотувала собі на вус.
Чули істину: покупець завжди правий?
Так от це не так далеко від правди. Точніше, можливо, покупець і зовсім не компетентний, але ти, як продавець, повинен обіграти все так, щоб клієнт вірив у свою значущість. І отримав лише позитивні емоції від співпраці.
Звучить дивно? Трохи є. Але саме такий принцип роботи діє зараз у маркетингу. І саме такий принцип роботи описує у своїй книзі автор.
Знаєте, яким був лозунг Обами на президентських виборах? Проста фраза з трьох слів, які визначили його президентство: «Так, ми можемо» (до речі, нічого не нагадує?). І знаєте, чому ця фраза спрацювала? Гасло «Так, ми можемо» казало потенційним виборцям, що разом вони зможуть зробити щось велике. Воно не зазначало, що конкретно буде зроблено, АЛЕ залучало людей. А не була сконцентрована на особі кандидата. Психологічні тригери впливу, блін.
Майже усі маркетингові моделі зараз будуються навколо інтересів споживача. А в «епоху прозорості», коли відгук поширюється в соц мережах з шаленою швидкістю, просто необхідно, щоб кожен клієнт почував себе важливим та почутим.
Теперішнє «миттєве покоління» не хоче чекати, воно хоче отримувати все «тут і зараз». Тому дуже важливо вміти успішно обслуговувати людей при шалених темпах, поєднуючи при цьому швидкість з якістю.
Як це зробити? Читайте книгу! Там є підказки. А ще там купа цікавих реальних прикладів брендів, розбір маркетингових «гачків», на які ми, як споживачі, «клюємо». Ну і автобіографічна складова у вигляді випадків з життя самого автора.
Мені, як економісту за освітою та починаючому маркетологу, було надзвичайно цікаво! Відмітила для себе корисні поради. Тішусь, що зараз стільки доступної інформації! Просто бери, впроваджуй у свій бізнес і будь успішним!
Але не забувай: це усе про них, усе про клієнтів. Догоди їм і ти на коні! -
Важные дела.Познавательный роман Брюса Теркела "Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших" о том как преподнести товар таким образом, чтобы его незамедлительно приобрели и какие методы развития своего дела уже стали настолько устаревшими что просто не имеют смысла. Для развития своего дела требуется осознать что потенциальному покупателю очень нужно чувствовать что он чрезвычайно важен и товар, который станет его личной собственностью независимо от предназначения будет приносить исключительно пользу. В книге можно встретить множество известных фамилий, и названий разнообразных брендов которые однажды стали невероятно востребованными и конечно же приносили хорошую прибыль. Обложка хоть и кажется достаточно мрачной, но небольшие яркие акценты значительно исправили некую удрученность которая исходит от весьма простой иллюстрации. Автор этого произведения действительно мастер своего дела поскольку является весьма выдающейся личностью в сфере бизнеса, а значит при желании можно прислушаться к его ценным советам.
-
Все про нихПриобретала данную книгу на подарок, мне очень понравилась сама идея книги, тем более получатель книги решил заняться бизнесом, а каждому начинающему такая книга окажет большую услугу. Сама книга очень интересно и красиво оформлена, стильная обложка, белоснежные страницы, крупный шрифт, красивая яркая тканевая закладка. Что же касается самого содержания книги, то автор в достаточно простой и доступной форме делится с читателями чередой примеров из личной практики, а также примеры из всемирной практики рекламных агентств, знакомство главного автора с большим количеством знаменитостей поражает, от этого книга становится ещё интереснее и ценнее. Благодаря этой книге, каждый новичок научится создавать рекламу, которая будет работать, продвигать свой бренд и получать прибыль, будет знать все тонкости развития своего бизнеса и будет знать все подводные камни, которые ожидают его в этом нелёгком деле. В целом для новичка книга придется по душе и даст базовые навыки и знания в развитии своего бизнеса. Но при этом хотелось бы сказать, что независимо от того, что пишет автор в книге, нужно понимать, что это личный опыт автора, и не факт что все идеи и советы будут работать и в вашем бизнесе, поэтому нужно уметь применять на практике эти советы, но при этом не забывать о том, что только используя свой личный опыт, можно набраться необходимых навыков, которые в дальнейшем принесут вам пользу.
-
Бомба маркетингуБОМБА МАРКЕТИНГУ
Або готові рішення, що лежать у нас просто очі, ми, навіть, про них знаємо, але чомусь упускаємо.
Це «Усе про них». Назва книжки лаконічна на всі 100%. Вона передає зміст, серцевину, того що хотів сказати Брюс Теркел. А саме, щоб бути успішним в продажах свого товару чи себе як бренду, треба мислити як клієнт, як споживач який не лише купляє, але і слухає, дивиться, асоціює те що ви пропонуєте з власними бажаннями та думками.
Як «одягти» свого клієнта не лише у пропонований вами продукт, але і зробити так, щоб він «одягнув» на себе і ваш спосіб мислення, ваш спосіб життя?
Брюс Теркел блискуче відповідає на це питання.
Почнемо з того, що він «на пальцях» пояснює чому концепція «Усе про них» працює.
Далі, говорить про основні принципи за якими люди купують. Пояснює як формується ціна. Показує на прикладі тоді ще кандидата в президенти Барака Обами, як працює закон «природа не терпить порожнечі». Розкриває значення «проблеми прозорості» в сучасному світі. Аналізує «міф про унікальність» та «міф про компетентність». І найважливіше, як на мене, детально розповідає про умови побудови успішного бренду (брендінгу).
Наприкінці наведу цитату з книги: «щоби змусити клієнта тремтіти від радості, не обов’язково витрачати багато часу та зусиль. ...Задоволення - це така проста річ, якою можна ділитися, але на яку, здається, так важко виділити час, особливо в теперішньому комерційному середовищі. Тому якщо ми таки отримаємо від чогось задоволення, то розуміємо, що цей момент особливий, і запам’ятовуємо його».
І на кінець, маленький гидкий секрет, - люди насамперед піклуються про себе.
Тож, скористайтесь цим для їхнього блага.
А ще... читайте книжки з задоволенням!!!
Далі буде...
Характеристики Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших
Автор |
Брюс Теркел |
Видавництво |
Моноліт-Bizz |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2018 |
Кількість сторінок |
360 |
Ілюстрації |
Немає ілюстрацій |
Формат |
150x205 мм |
Палітурка |
Тверда |
Папір |
Офсетний |
Тираж |
1000 |
ISBN |
978-617-577-153-2 |
Тип |
Паперова |