Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших
Паперова книга | Код товару 876025
Yakaboo 5/5
Автор
Брюс Теркел
Видавництво
Моноліт-Bizz
Мова
Українська
Рік видання
2018
Кількість сторінок
360
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
150x205 мм
Палітурка
Тверда

Усе про книжку Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших

Найкращі компанії та найуспішніші трейдери живуть з мантрою, яка складається лише з трьох слів — «усе про них», бо, коли вони невпинно орієнтують свій бренд на своїх клієнтів, а не на самих себе, їхній бізнес процвітає.

«Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших» показує читачам, як використовувати цю просту, але надзвичайно потужну методику впливу. Брюс Теркел, який був радником у деяких найбільших у світі компаніях, зокрема American Express та Bacardi, закладає основоположні принципи філософії «Усе про них», розповідаючи свою історію подорожі на шляху до її відкриття.

Характеристики
Автор
Брюс Теркел
Видавництво
Моноліт-Bizz
Мова
Українська
Рік видання
2018
Кількість сторінок
360
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
150x205 мм
Палітурка
Тверда
Рецензії
  •  
    Хороші бренди допомагають вам подобатися іншим. Великі бренди допомагають вам подобатися собі. 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    "Усе про них" - нова книга американського підприємця, спікера та письменника Брюса Теркела. Автор намагається дати відповідь на питання, чому з компаній, які надають споживачам однакові послуги чи виробляють схожі товари, одні виявляються успішними, а іншим - ніяк не вдається наблизитися до отримання бажаного прибутку. За словами Теркела, важливо не те, що ви робите, а як ви це робите і ким ви є.
    Річ у тому, що сьогодні споживачі цікавляться не лише функціональними характеристиками товарів, а хочуть отримувати якнайбільше позитивних емоцій. Тому компанії, які прагнуть "втриматися на плаву", мають переорієнтувати увагу зі себе самих на споживачів.
    Книга сповнена безліччю цікавих прикладів із власного життя автора, а також історії. На думку автора, Бараку Обамі вдалося перемогти на президентських виборах у США 2008 року завдяки тому, що його стратегія просування була зосереджена саме на виборцях, а не на власній особі, як у випадку з Джоном Маккейном. Тому маловідомому на той час громадському діячеві віддали свої голоси понад дві третини американців, які вперше брали участь у виборах.
    "Усе про них" - Надзвичайно захопливе та корисно читво для всіх, хто цікавиться маркетингом та просто любить якісну перекладу літературу. Рекомендую!
  •  
    Усе про них, догоди їм і ти на коні!
    Це той момент, коли книга приходить до тебе в найпотрібніший час. Саме зараз я проходжу курс інстаграм просування, тому усі «фішечки» під час читання намотувала собі на вус.
    Чули істину: покупець завжди правий?
    Так от це не так далеко від правди. Точніше, можливо, покупець і зовсім не компетентний, але ти, як продавець, повинен обіграти все так, щоб клієнт вірив у свою значущість. І отримав лише позитивні емоції від співпраці.
    Звучить дивно? Трохи є. Але саме такий принцип роботи діє зараз у маркетингу. І саме такий принцип роботи описує у своїй книзі автор.
    Знаєте, яким був лозунг Обами на президентських виборах? Проста фраза з трьох слів, які визначили його президентство: «Так, ми можемо» (до речі, нічого не нагадує?). І знаєте, чому ця фраза спрацювала? Гасло «Так, ми можемо» казало потенційним виборцям, що разом вони зможуть зробити щось велике. Воно не зазначало, що конкретно буде зроблено, АЛЕ залучало людей. А не була сконцентрована на особі кандидата. Психологічні тригери впливу, блін.
    Майже усі маркетингові моделі зараз будуються навколо інтересів споживача. А в «епоху прозорості», коли відгук поширюється в соц мережах з шаленою швидкістю, просто необхідно, щоб кожен клієнт почував себе важливим та почутим.
    Теперішнє «миттєве покоління» не хоче чекати, воно хоче отримувати все «тут і зараз». Тому дуже важливо вміти успішно обслуговувати людей при шалених темпах, поєднуючи при цьому швидкість з якістю.
    Як це зробити? Читайте книгу! Там є підказки. А ще там купа цікавих реальних прикладів брендів, розбір маркетингових «гачків», на які ми, як споживачі, «клюємо». Ну і автобіографічна складова у вигляді випадків з життя самого автора.
    Мені, як економісту за освітою та починаючому маркетологу, було надзвичайно цікаво! Відмітила для себе корисні поради. Тішусь, що зараз стільки доступної інформації! Просто бери, впроваджуй у свій бізнес і будь успішним!
    Але не забувай: це усе про них, усе про клієнтів. Догоди їм і ти на коні!
Купити - Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших
Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших
290 грн
Є в наявності
 

Рецензії Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Хороші бренди допомагають вам подобатися іншим. Великі бренди допомагають вам подобатися собі. 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    "Усе про них" - нова книга американського підприємця, спікера та письменника Брюса Теркела. Автор намагається дати відповідь на питання, чому з компаній, які надають споживачам однакові послуги чи виробляють схожі товари, одні виявляються успішними, а іншим - ніяк не вдається наблизитися до отримання бажаного прибутку. За словами Теркела, важливо не те, що ви робите, а як ви це робите і ким ви є.
    Річ у тому, що сьогодні споживачі цікавляться не лише функціональними характеристиками товарів, а хочуть отримувати якнайбільше позитивних емоцій. Тому компанії, які прагнуть "втриматися на плаву", мають переорієнтувати увагу зі себе самих на споживачів.
    Книга сповнена безліччю цікавих прикладів із власного життя автора, а також історії. На думку автора, Бараку Обамі вдалося перемогти на президентських виборах у США 2008 року завдяки тому, що його стратегія просування була зосереджена саме на виборцях, а не на власній особі, як у випадку з Джоном Маккейном. Тому маловідомому на той час громадському діячеві віддали свої голоси понад дві третини американців, які вперше брали участь у виборах.
    "Усе про них" - Надзвичайно захопливе та корисно читво для всіх, хто цікавиться маркетингом та просто любить якісну перекладу літературу. Рекомендую!
  •  
    Усе про них, догоди їм і ти на коні!
    Це той момент, коли книга приходить до тебе в найпотрібніший час. Саме зараз я проходжу курс інстаграм просування, тому усі «фішечки» під час читання намотувала собі на вус.
    Чули істину: покупець завжди правий?
    Так от це не так далеко від правди. Точніше, можливо, покупець і зовсім не компетентний, але ти, як продавець, повинен обіграти все так, щоб клієнт вірив у свою значущість. І отримав лише позитивні емоції від співпраці.
    Звучить дивно? Трохи є. Але саме такий принцип роботи діє зараз у маркетингу. І саме такий принцип роботи описує у своїй книзі автор.
    Знаєте, яким був лозунг Обами на президентських виборах? Проста фраза з трьох слів, які визначили його президентство: «Так, ми можемо» (до речі, нічого не нагадує?). І знаєте, чому ця фраза спрацювала? Гасло «Так, ми можемо» казало потенційним виборцям, що разом вони зможуть зробити щось велике. Воно не зазначало, що конкретно буде зроблено, АЛЕ залучало людей. А не була сконцентрована на особі кандидата. Психологічні тригери впливу, блін.
    Майже усі маркетингові моделі зараз будуються навколо інтересів споживача. А в «епоху прозорості», коли відгук поширюється в соц мережах з шаленою швидкістю, просто необхідно, щоб кожен клієнт почував себе важливим та почутим.
    Теперішнє «миттєве покоління» не хоче чекати, воно хоче отримувати все «тут і зараз». Тому дуже важливо вміти успішно обслуговувати людей при шалених темпах, поєднуючи при цьому швидкість з якістю.
    Як це зробити? Читайте книгу! Там є підказки. А ще там купа цікавих реальних прикладів брендів, розбір маркетингових «гачків», на які ми, як споживачі, «клюємо». Ну і автобіографічна складова у вигляді випадків з життя самого автора.
    Мені, як економісту за освітою та починаючому маркетологу, було надзвичайно цікаво! Відмітила для себе корисні поради. Тішусь, що зараз стільки доступної інформації! Просто бери, впроваджуй у свій бізнес і будь успішним!
    Але не забувай: це усе про них, усе про клієнтів. Догоди їм і ти на коні!
  •  
    Важные дела.
    Познавательный роман Брюса Теркела "Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших" о том как преподнести товар таким образом, чтобы его незамедлительно приобрели и какие методы развития своего дела уже стали настолько устаревшими что просто не имеют смысла. Для развития своего дела требуется осознать что потенциальному покупателю очень нужно чувствовать что он чрезвычайно важен и товар, который станет его личной собственностью независимо от предназначения будет приносить исключительно пользу. В книге можно встретить множество известных фамилий, и названий разнообразных брендов которые однажды стали невероятно востребованными и конечно же приносили хорошую прибыль. Обложка хоть и кажется достаточно мрачной, но небольшие яркие акценты значительно исправили некую удрученность которая исходит от весьма простой иллюстрации. Автор этого произведения действительно мастер своего дела поскольку является весьма выдающейся личностью в сфере бизнеса, а значит при желании можно прислушаться к его ценным советам.
  •  
    Все про них
    Приобретала данную книгу на подарок, мне очень понравилась сама идея книги, тем более получатель книги решил заняться бизнесом, а каждому начинающему такая книга окажет большую услугу. Сама книга очень интересно и красиво оформлена, стильная обложка, белоснежные страницы, крупный шрифт, красивая яркая тканевая закладка. Что же касается самого содержания книги, то автор в достаточно простой и доступной форме делится с читателями чередой примеров из личной практики, а также примеры из всемирной практики рекламных агентств, знакомство главного автора с большим количеством знаменитостей поражает, от этого книга становится ещё интереснее и ценнее. Благодаря этой книге, каждый новичок научится создавать рекламу, которая будет работать, продвигать свой бренд и получать прибыль, будет знать все тонкости развития своего бизнеса и будет знать все подводные камни, которые ожидают его в этом нелёгком деле. В целом для новичка книга придется по душе и даст базовые навыки и знания в развитии своего бизнеса. Но при этом хотелось бы сказать, что независимо от того, что пишет автор в книге, нужно понимать, что это личный опыт автора, и не факт что все идеи и советы будут работать и в вашем бизнесе, поэтому нужно уметь применять на практике эти советы, но при этом не забывать о том, что только используя свой личный опыт, можно набраться необходимых навыков, которые в дальнейшем принесут вам пользу.
  •  
    Бомба маркетингу
    БОМБА МАРКЕТИНГУ

    Або готові рішення, що лежать у нас просто очі, ми, навіть, про них знаємо, але чомусь упускаємо.

    Це «Усе про них». Назва книжки лаконічна на всі 100%. Вона передає зміст, серцевину, того що хотів сказати Брюс Теркел. А саме, щоб бути успішним в продажах свого товару чи себе як бренду, треба мислити як клієнт, як споживач який не лише купляє, але і слухає, дивиться, асоціює те що ви пропонуєте з власними бажаннями та думками.

    Як «одягти» свого клієнта не лише у пропонований вами продукт, але і зробити так, щоб він «одягнув» на себе і ваш спосіб мислення, ваш спосіб життя?

    Брюс Теркел блискуче відповідає на це питання.

    Почнемо з того, що він «на пальцях» пояснює чому концепція «Усе про них» працює.
    Далі, говорить про основні принципи за якими люди купують. Пояснює як формується ціна. Показує на прикладі тоді ще кандидата в президенти Барака Обами, як працює закон «природа не терпить порожнечі». Розкриває значення «проблеми прозорості» в сучасному світі. Аналізує «міф про унікальність» та «міф про компетентність». І найважливіше, як на мене, детально розповідає про умови побудови успішного бренду (брендінгу).

    Наприкінці наведу цитату з книги: «щоби змусити клієнта тремтіти від радості, не обов’язково витрачати багато часу та зусиль. ...Задоволення - це така проста річ, якою можна ділитися, але на яку, здається, так важко виділити час, особливо в теперішньому комерційному середовищі. Тому якщо ми таки отримаємо від чогось задоволення, то розуміємо, що цей момент особливий, і запам’ятовуємо його».

    І на кінець, маленький гидкий секрет, - люди насамперед піклуються про себе.
    Тож, скористайтесь цим для їхнього блага.

    А ще... читайте книжки з задоволенням!!!
    Далі буде...
 
Характеристики Усе про них. Розвивайте свій бізнес, фокусуючись на інших
Автор
Брюс Теркел
Видавництво
Моноліт-Bizz
Мова
Українська
Рік видання
2018
Кількість сторінок
360
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
150x205 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Тираж
1000
ISBN
978-617-577-153-2
Тип
Паперова