Суперфэндом. Как под воздействием увлеченности меняются объекты нашего потребления и мы сами
Електронна книга | Код товару 1252105
Автор
Зої Фрааде-Бланар, Арон Глейзер
Видавництво
Азбука, КоЛибри
Серія книг
Азбука Бизнес. Популярная психология для бизнеса и жизни
Мова
Російська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2017
Перекладач
Володимир Кузін
Кількість сторінок
352

Все про електронну книгу Суперфэндом. Как под воздействием увлеченности меняются объекты нашего потребления и мы сами

"Інтернет забезпечує безпосередній контакт з ядром аудиторії при створенні інноваційних продуктів і технологій - тепер компанії можуть спілкуватися зі своїми фанатами безпосередньо; ця нова ера тісного симбіозу відкриває для виробників нові можливості. Вплив фанатів стає сильнішим, тому що фендоми все активніше прагнуть брати участь у долі тих речей і явищ, які вони обожнюють. Автори книги в провокативній манері досліджують ці взаємодії, спираючись на безліч прикладів, і намагаються пояснити, чому одні типи комунікацій з фанатами виявляються успішними, а інші - ні.

"В даний момент фан-об'єкти і фанати грають дві різні ролі в світі споживання. Є виробники, і є покупці. Ці дві категорії рідко перетинаються. Але в міру того, як аудиторія від простого споживання фан-тексту переходить до впливу на цей фан-текст або навіть до доповнення його, зазор між аудиторією та фан-об'єктом звужується.

Що станеться, коли цей зазор зникне? Чекати цього доведеться не дуже довго. Ми вступаємо в епоху зближення, епоху фендомної сингулярності, коли зітруться кордони між фан-об'єктом і фанатами, між творцем і споживачем. Це те майбутнє, в якому лінії комунікації між продуктом і покупцем працюють в обох напрямках. Це майбутнє, в якому все становить значну частину загального канону".
Зої Фрааде-Бланар, Арон Глейзер

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Зої Фрааде-Бланар, Арон Глейзер
Видавництво
Азбука, КоЛибри
Серія книг
Азбука Бизнес. Популярная психология для бизнеса и жизни
Мова
Російська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2017
Перекладач
Володимир Кузін
Кількість сторінок
352
Рецензії
Купити - Суперфэндом. Как под воздействием увлеченности меняются объекты нашего потребления и мы сами
Суперфэндом. Как под воздействием увлеченности меняются объекты нашего потребления и мы сами
110 грн
Доступні формати для скачування:
 

Рецензії Суперфэндом. Как под воздействием увлеченности меняются объекты нашего потребления и мы сами

 
Характеристики Суперфэндом. Как под воздействием увлеченности меняются объекты нашего потребления и мы сами
Автор
Зої Фрааде-Бланар, Арон Глейзер
Видавництво
Азбука, КоЛибри
Серія книг
Азбука Бизнес. Популярная психология для бизнеса и жизни
Мова
Російська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2017
Перекладач
Володимир Кузін
Кількість сторінок
352
ISBN
978-5-389-14214-5
Тип
Електронна