Книга Створюємо бізнес-модель. Новаторські ідеї для всіх і кожного

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

«Створюємо бізнес-модель» — настільна книжка для стратегів, генераторів ідей та інноваторів, які прагнуть відкинути вже застарілі бізнес-моделі та створювати компанії майбутнього.

Тематика

Бізнес, підприємництво, менеджмент, інновації.

Про книжку

Успіх не виникає нізвідки: він є результатом наполегливої праці, правильної стратегії та, як показують Остервальдер і Піньє, інноваційної бізнес-моделі. Успішна бізнес-модель зробила компанію LEGO лідером на ринку іграшок, Google — найпопулярнішим пошуковиком у світі й майданчиком для онлайн-реклами, а Skype — найбільшим оператором міжнародного голосового зв’язку. І це не одиничні приклади тих, «кому вдалося». А об’єднують їх революційні бізнес-моделі, свіжі ідеї, інноваційність, уміння змінювати правила гри й іти на ризик.

Крім мотивувальних прикладів, у цьому виданні ви знайдете й покрокові інструкції, які розповідають, як створити революційну бізнес-модель, розробити Канву, упровадити інновації, потрапити в «блакитний океан», поглянути масштабно й локально.

«Створюємо бізнес-модель» — практичний посібник для стратегів, тих, хто готовий змінювати правила гри, а також для сміливців, що прагнуть кинути виклик застарілим бізнес-моделям.

Для кого книжка

Книжка стане незамінним помічником для підприємців, бізнесменів і тих, хто лише починає власну справу. Неодмінно скористайтеся цим посібником, якщо маєте підприємницький хист, постійно думаєте про те, як заробляти, створюючи цінність і будуючи нові підприємства, або як покращити чи трансформувати вашу організацію, якщо намагаєтеся знайти інноваційні способи ведення бізнесу.

Чому ця книжка

Книжка заощадить час на перечитування десятків видань, адже в ній зібрано найпрогресивніші ідеї й найновіші інструменти. Від традиційної бізнес-літератури її відрізняє унікальний дизайн і максимальна візуалізованість.

Про авторів

Александер Остервальдер — автор, оратор і консультант із питань інноваційних бізнес-моделей. Його практичний підхід до проектування інноваційних бізнес-моделей, розроблений спільно з доктором Івом Піньє, практикується різногалузевими компаніями по всьому світу, включно з 3M, Ericsson, Capgemini, Deloitte, Telenor тощо. Раніше він допомагав створити й продати фірму зі стратегічного консалтингу, брав участь у започаткуванні глобальної некомерційної організації боротьби з ВІЛ/СНІД та малярією (центр у Таїланді), а також проводив дослідження в Лозаннському університеті.

Ів Піньє — професор менеджменту інформаційних систем у Лозаннському університеті з 1984 року. Запрошений професор університету штату Джорджія в Атланті й університету Британської Колумбії у Ванкувері. Був активним учасником багатьох науково-дослідних проектів, пов’язаних зі створенням інформаційних систем, розробкою технічних завдань, менеджментом інформаційних технологій, інновацій та інтернет-бізнесу.

Цитати

Про ціннісну пропозицію

"Ціннісна пропозиція є причиною того, чому люди звертаються до однієї компанії, віддаючи їй перевагу над іншою. Така пропозиція розв’язує певну проблему споживача або задовольняє його потребу. Кожна ціннісна пропозиція складається з підібраного пакета продуктів і/або послуг, що допомагає задовольняти вимоги певного сегмента клієнтів. У цьому сенсі ціннісна пропозиція є сукупністю переваг, які компанія пропонує своїм клієнтам".

Про сегменти клієнтів

"Споживачі є серцевиною будь-якої бізнес-моделі. Без (прибуткових) клієнтів жодна компанія не зможе довго існувати. Щоб краще задовольнити споживачів, компанія може поділити їх на окремі сегменти з однаковими потребами, спільними рисами поведінки або за іншими ознаками. У бізнес-моделі можна визначити один або кілька великих чи малих сегментів клієнтів. Організація повинна прийняти свідоме рішення про те, які сегменти вона обслуговуватиме, а які — ігноруватиме. Після того як це буде вирішено, варто ретельно розробити бізнес-модель, чітко розуміючи конкретні потреби клієнтів".

Про відносини з клієнтами

"Під час появи, наприклад, мобільного зв’язку відносини операторів із клієнтами пояснювались агресивними стратегіями залучення клієнтів, що включали навіть безкоштовне поширення мобільних телефонів. Коли ринок «наситився», оператори змістили акцент на утримання клієнтів і збільшення середнього доходу від одного клієнта. Відносини з клієнтами, передбачені бізнес-моделлю компанії, чинять істотний вплив на загальні враження користувачів від взаємодії з компанією".

Про ключові види діяльності

"Кожна бізнес-модель вимагає багатьох ключових видів діяльності. Ідеться про найважливіші дії, що має виконати компанія для успішної роботи. Як і ключові ресурси, вони потрібні для того, щоб створити і представити свою ціннісну пропозицію, вийти з нею на ринки, запропонувати клієнтам, підтримувати зв’язок із ними й так отримувати доходи. Як і ключові ресурси, ключові види діяльності можна розрізняти залежно від типу бізнес-моделі.

Для виробника програмного забезпечення Microsoft ключові види діяльності пов’язані з розробкою програмного забезпечення. Для виробника персональних комп’ютерів Dell ключові види діяльності містять управління ланцюгами постачань. Для консалтингової компанії McKinsey ключова діяльність пов’язана із розв’язанням проблем".

Продавець товару
Код товару
823680
Характеристики
Тип обкладинки
М'яка
Мова
Українська
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

«Створюємо бізнес-модель» — настільна книжка для стратегів, генераторів ідей та інноваторів, які прагнуть відкинути вже застарілі бізнес-моделі та створювати компанії майбутнього.

Тематика

Бізнес, підприємництво, менеджмент, інновації.

Про книжку

Успіх не виникає нізвідки: він є результатом наполегливої праці, правильної стратегії та, як показують Остервальдер і Піньє, інноваційної бізнес-моделі. Успішна бізнес-модель зробила компанію LEGO лідером на ринку іграшок, Google — найпопулярнішим пошуковиком у світі й майданчиком для онлайн-реклами, а Skype — найбільшим оператором міжнародного голосового зв’язку. І це не одиничні приклади тих, «кому вдалося». А об’єднують їх революційні бізнес-моделі, свіжі ідеї, інноваційність, уміння змінювати правила гри й іти на ризик.

Крім мотивувальних прикладів, у цьому виданні ви знайдете й покрокові інструкції, які розповідають, як створити революційну бізнес-модель, розробити Канву, упровадити інновації, потрапити в «блакитний океан», поглянути масштабно й локально.

«Створюємо бізнес-модель» — практичний посібник для стратегів, тих, хто готовий змінювати правила гри, а також для сміливців, що прагнуть кинути виклик застарілим бізнес-моделям.

Для кого книжка

Книжка стане незамінним помічником для підприємців, бізнесменів і тих, хто лише починає власну справу. Неодмінно скористайтеся цим посібником, якщо маєте підприємницький хист, постійно думаєте про те, як заробляти, створюючи цінність і будуючи нові підприємства, або як покращити чи трансформувати вашу організацію, якщо намагаєтеся знайти інноваційні способи ведення бізнесу.

Чому ця книжка

Книжка заощадить час на перечитування десятків видань, адже в ній зібрано найпрогресивніші ідеї й найновіші інструменти. Від традиційної бізнес-літератури її відрізняє унікальний дизайн і максимальна візуалізованість.

Про авторів

Александер Остервальдер — автор, оратор і консультант із питань інноваційних бізнес-моделей. Його практичний підхід до проектування інноваційних бізнес-моделей, розроблений спільно з доктором Івом Піньє, практикується різногалузевими компаніями по всьому світу, включно з 3M, Ericsson, Capgemini, Deloitte, Telenor тощо. Раніше він допомагав створити й продати фірму зі стратегічного консалтингу, брав участь у започаткуванні глобальної некомерційної організації боротьби з ВІЛ/СНІД та малярією (центр у Таїланді), а також проводив дослідження в Лозаннському університеті.

Ів Піньє — професор менеджменту інформаційних систем у Лозаннському університеті з 1984 року. Запрошений професор університету штату Джорджія в Атланті й університету Британської Колумбії у Ванкувері. Був активним учасником багатьох науково-дослідних проектів, пов’язаних зі створенням інформаційних систем, розробкою технічних завдань, менеджментом інформаційних технологій, інновацій та інтернет-бізнесу.

Цитати

Про ціннісну пропозицію

"Ціннісна пропозиція є причиною того, чому люди звертаються до однієї компанії, віддаючи їй перевагу над іншою. Така пропозиція розв’язує певну проблему споживача або задовольняє його потребу. Кожна ціннісна пропозиція складається з підібраного пакета продуктів і/або послуг, що допомагає задовольняти вимоги певного сегмента клієнтів. У цьому сенсі ціннісна пропозиція є сукупністю переваг, які компанія пропонує своїм клієнтам".

Про сегменти клієнтів

"Споживачі є серцевиною будь-якої бізнес-моделі. Без (прибуткових) клієнтів жодна компанія не зможе довго існувати. Щоб краще задовольнити споживачів, компанія може поділити їх на окремі сегменти з однаковими потребами, спільними рисами поведінки або за іншими ознаками. У бізнес-моделі можна визначити один або кілька великих чи малих сегментів клієнтів. Організація повинна прийняти свідоме рішення про те, які сегменти вона обслуговуватиме, а які — ігноруватиме. Після того як це буде вирішено, варто ретельно розробити бізнес-модель, чітко розуміючи конкретні потреби клієнтів".

Про відносини з клієнтами

"Під час появи, наприклад, мобільного зв’язку відносини операторів із клієнтами пояснювались агресивними стратегіями залучення клієнтів, що включали навіть безкоштовне поширення мобільних телефонів. Коли ринок «наситився», оператори змістили акцент на утримання клієнтів і збільшення середнього доходу від одного клієнта. Відносини з клієнтами, передбачені бізнес-моделлю компанії, чинять істотний вплив на загальні враження користувачів від взаємодії з компанією".

Про ключові види діяльності

"Кожна бізнес-модель вимагає багатьох ключових видів діяльності. Ідеться про найважливіші дії, що має виконати компанія для успішної роботи. Як і ключові ресурси, вони потрібні для того, щоб створити і представити свою ціннісну пропозицію, вийти з нею на ринки, запропонувати клієнтам, підтримувати зв’язок із ними й так отримувати доходи. Як і ключові ресурси, ключові види діяльності можна розрізняти залежно від типу бізнес-моделі.

Для виробника програмного забезпечення Microsoft ключові види діяльності пов’язані з розробкою програмного забезпечення. Для виробника персональних комп’ютерів Dell ключові види діяльності містять управління ланцюгами постачань. Для консалтингової компанії McKinsey ключова діяльність пов’язана із розв’язанням проблем".

Відгуки
4 Відгуки
Малевский Петрр
19 грудня 2019 р
5 балів
Отличная книга которая поможет выбрать лучшую модель для вашего бизнеса.
Советую всем кто хочет найти для себя как готовые бизнес модели, так и пособие как сделать свою. Над иллюстрациями и текстом проделано мнооого работы, все интуитивно понятно, картинки красивые, а текст расположен креативно, сложные термины расписывают, и приводят примеры уже существующих компаний. В написании книги принимали участие много существующих людей, которые делятся своим опытом на некоторых страницах. Можно дать небольшое замечание, лично мне было не удобно читать книгу ибо она как альбом для рисования, с одной стороны помещается много информации, а с другой на весу сложно читать. Много вниманию уделяться тому чтоб действительно научить человека понимать что он делает, например как думает покупатель, как работают поставки, и как более критично подойти к своей бизнес модели. Могу посоветовать эту книгу как подарок кому-то кто уже ведет бизнес вдруг он сможет найти какие-то новые решения\пути для своего бизнеса, а так же для личного ознакомления тем кто интересуется сферой бизнеса.
Артур Книголюб
3 вересня 2019 р
4 бали
Бизнес-литература
Подобные книги помогают своим читателям понять, что вы можете очень глубоко погрузиться в создание бизнес-моделей и бизнес-стратегий. Это большое подробное руководство по пониманию одного из лучших инструментов бизнес-модели: Business Model Canvas. Автор данной работы использует общие принципы проектирования, такие как рассказывание историй и создание прототипов, и переносит это на создание бизнес-модели. Книга очень красиво оформлена, а также предлагает ряд полезных советов по бизнес-стратегии. В частности, раздел SWOT-анализа отлично помогает вам думать о том, как улучшить свою бизнес-модель. Это было бы очень полезно для чтения, если вы либо начинаете новый бизнес, либо хотите улучшить существующий. Сказав это, части этой книги кажутся очень корпоративными. Особенно последний раздел. Есть части этой книги, которые были чрезвычайно ценными, и я бы оценил 5 звезд, но были и другие части, которые были довольно сухими, и я бы не оценил выше, чем 3/5. В целом я даю данной книге 4/5, лично мне она была полезной.
Тарас Хамардюк Тарас Хамардюк
11 лютого 2019 р
5 балів
Не проходьте мимо...
Реально шкода, що нас бізнес такого не читає, а вона має-таки справді стати настільною книжкою. Якщо і не новатора, то хоча б людини, яка намагається вичавити із себе і свого оточення "нєпоніманіє" і ведення бізнесу оп-старому. При тому всьому, що ця книжка є де-чим таким, що нагадує нашу нинішню класичну програму профільної освіти, але із "живими" прикладами та інкструкціями до використання - той же SWOT-аналіз тут наведено так, що від нього реально має бути толк. Написав свою магістерську після прочитання цієї шедевральної книженції - ніхто навіть і не намагався сперечатися із виведеними після прочитання сентенціями та висновками...;) Не буває, виявляється, поганих ідей - буває їх погане оформлення для запуску у бізнес, і наче саме так існує бізнес український. А ще класно, що наведені приклади розглянуто із нейтральної точки зору - ніхто нікому нічого не нав'язує, але можна дуже просто зрозуміти суть. ПРиклади рпо Амазон і Гугл - просто бімба;) А ще й приємно, що українська версія коштує дешевше "язикової";)
Виникли запитання? 0-800-335-425
600 грн
В наявності
Паперова книга
Сплачуйте частинами
Щоб сплатити частинами: потрібно мати картки Monobank або Приватбанку під час оформлення замовлення оберіть спосіб оплати «Покупка частинами від Monobank» або «Оплата частинами від ПриватБанку»
ПриватБанк
2-4 платежі
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки