Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков
Електронна книга | Код товару 10015766
Yakaboo 5/5 1 відгук
Автор
В. Чан Кім, Рене Моборн
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Ірина Ющенко
Кількість сторінок
363
ISBN
978-5-00100-258-1, 9785001002581
Тип
Електронна

Все про електронну книгу Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков

Розширене і оновлене видання книги, що стала бестселером на 5 континентах і перекладена 43 мовами.

Ми звикли думати, що конкуренція - це символ здорового бізнесу. Однак з кожним роком конкуренція стає все більш і більш напруженою, а боротьба за симпатії споживача (і його гаманець) - все більш кровопролитною. Бізнес-океан став червоного кольору, і виживати в ньому стає все важче.

Автори «Стратегії» впевнені - потрібно відійти в сторону і придумати щось зовсім нове. І тоді в спокійних водах «Блакитного океану» ваш бізнес доб'ється бажаного росту. Чан Кім і Моборн пропонують докладні інструкції з виведення компанії зі стану конкурентного стресу і створення абсолютно нової бізнес-моделі.

Характеристики
Автор
В. Чан Кім, Рене Моборн
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Ірина Ющенко
Кількість сторінок
363
ISBN
978-5-00100-258-1, 9785001002581
Тип
Електронна
Рецензії
  •  
    Рецензія
    У книзі представлена зовсім нова модель створення та ведення бізнесу. Всі підприємці звикли до конкурентного середовища, де кожного дня маркетологи компаній розробляють стратегії , як привернути увагу покупців. Найпоширенішими способами це зробити є або знизити вартість товару або значно покращити власний товар. Однак жоден з цих шляхів не принесе бажаних прибутків. Зменшення ціни на власний товар, автоматично веде до зменшення прибутків, якщо не буде якихось революційних змін у технології виробництва. Підвищення якості товару вимагатиме підвищення цін на нього, що значно знизить покупельну спроможність. Крім того конкуренція відбувається не тільки між виробниками одного виду товару чи послуг. Особливо це проявляється у сфері розваг, де боротьба за вільний час людей просто неймовірна. Конкуренція вигідна покупцям, а не підприємцям. У книзі пропонується намагатися уникати конкурентного середовища, натомість шукати вільні ринки. Це тільки на перший погляд може здаватися нелегкою задачею. Насправді ж це найбільш економічно вигідне рішення. Для цього лише потрібно трішки креативності, щоб створити новий товар чи послугу. Не обов’язково це має бути щось абсолютно нове. Можна запозичити найкраще з деяких товарів та послуг і на основі цього створити щось нове, яке буде кращим за своїх попередників.
Купити - Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков
Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков

Звичайна ціна: 154 грн

Спеціальна ціна: 116 грн

Доступні формати для скачування:
 
Інформація про автора
В. Чан Ким
В. Чан Ким

Відомий корейський фахівець з питаннь економічної конкуренції, автор книг з розвитку бізнесу і стратегії управління, керівник кафедри стратегії і міжнародного менеджменту. Купити книги В. Чан Кіма варто тим читачам, які хочуть стати ефективними менеджерами і зміцнити свої знання і навички в керівництві компанією під опікою одного з кращих професіоналів у цій галузі. У 2008 році письменник увійшов...

Детальніше

Рецензії Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Рецензія
    У книзі представлена зовсім нова модель створення та ведення бізнесу. Всі підприємці звикли до конкурентного середовища, де кожного дня маркетологи компаній розробляють стратегії , як привернути увагу покупців. Найпоширенішими способами це зробити є або знизити вартість товару або значно покращити власний товар. Однак жоден з цих шляхів не принесе бажаних прибутків. Зменшення ціни на власний товар, автоматично веде до зменшення прибутків, якщо не буде якихось революційних змін у технології виробництва. Підвищення якості товару вимагатиме підвищення цін на нього, що значно знизить покупельну спроможність. Крім того конкуренція відбувається не тільки між виробниками одного виду товару чи послуг. Особливо це проявляється у сфері розваг, де боротьба за вільний час людей просто неймовірна. Конкуренція вигідна покупцям, а не підприємцям. У книзі пропонується намагатися уникати конкурентного середовища, натомість шукати вільні ринки. Це тільки на перший погляд може здаватися нелегкою задачею. Насправді ж це найбільш економічно вигідне рішення. Для цього лише потрібно трішки креативності, щоб створити новий товар чи послугу. Не обов’язково це має бути щось абсолютно нове. Можна запозичити найкраще з деяких товарів та послуг і на основі цього створити щось нове, яке буде кращим за своїх попередників.
 
Характеристики Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков
Автор
В. Чан Кім, Рене Моборн
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Ірина Ющенко
Кількість сторінок
363
ISBN
978-5-00100-258-1, 9785001002581
Тип
Електронна
 

Про автора Стратегия голубого океана. Как найти или создать рынок, свободный от других игроков