Автор |
В. Чан Кім, Рене Моборн |
Видавництво |
Манн, Иванов и Фербер |
Серія книг |
МИФ. Бизнес |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
ISBN |
978-5-00146-145-6 |
Тип |
Електронна |
Все про електронну книгу Стратегия голубого океана. Избранные статьи
Кращі статті авторів світового бестселеру «Стратегія блакитного океану» - під однією обкладинкою
Стратегія блакитного океану - одна з найвпливовіших бізнес-ідей нашого часу. Відзначена багатьма нагородами однойменна книга Чана Кіма та Рене Моборн, вперше опублікована у 2005 році і перевидана у 2015 році, стала феноменом глобального масштабу: світовий тираж книги склав більше 3,6 мільйонів примірників 44 мовами.
Однак керівники більшості компаній можуть не знати про те, що розроблені Кімом і Моборн теоретичні основи, моделі та інструменти створення нового ринкового простору було вперше опубліковано на сторінках журналу Harvard Business Review в ряді проривних статей, що змінили уявлення про стратегію та її реалізацію. Кинувши виклик загальноприйнятій думці, автори статей поставили під сумнів концепцію конкуренції як ключового елементу стратегії. У цих статтях йдеться про те, що пряма конкуренція призводить до імітації стратегії і обмежує простір можливостей для отримання прибутку. Для того щоб забезпечити прибуткове зростання, компанії мають звільнитися від конкурентної боротьби за допомогою виходу на принципово новий ринок.
Всі ці статті послужили основою для розробки підходу, який став відомим згодом як стратегія блакитного океану.
У цій книзі всі публікації зведено воєдино - разом з тими статтями, які Кім і Моборн опублікували в Harvard Business Review в рамках подальшого розвитку ідей, пов'язаних зі стратегією блакитного океану, вже після виходу в світ першого видання. Читачі знайдуть тут основні концепції та інструменти стратегії Блакитного Океану в їх початковому вигляді.
Знайомі ви з концепцією блакитного океану або ще ні - книга в будь-якому випадку допоможе вам поглянути на стратегію під новим кутом і впровадити підхід авторів у своїй компанії.
До збірки увійшли такі статті:
- Інновація цінності: стратегічна логіка швидкого зростання
- Справедливий процес: управління в економіці знань
- Створення нового ринкового простору
- Як розпізнати виграшну бізнес-ідею
- Побудова картини майбутнього компанії
- Лідерство переламного моменту
- Стратегія блакитного океану
- Як стратегія формує структуру
- Лідерство блакитного океану
- Пастки червоних океанів
Для кого книга
Для всіх, хто знайомий і цікавиться стратегією блакитного океану.
Для керівників, власників бізнесу, стратегів, підприємців, які хочуть збудувати ефективний екологічний бізнес майбутнього.
Автор |
В. Чан Кім, Рене Моборн |
Видавництво |
Манн, Иванов и Фербер |
Серія книг |
МИФ. Бизнес |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
ISBN |
978-5-00146-145-6 |
Тип |
Електронна |

-
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
-
fb2
Zip-архів, підходить для ел. книг та інших пристроїв
-
mobi
Підходить для електронних книг Amazon Kindle
-
pdf
Відкривається в Adobe Reader або браузері
Рецензії Стратегия голубого океана. Избранные статьи
Автор |
В. Чан Кім, Рене Моборн |
Видавництво |
Манн, Иванов и Фербер |
Серія книг |
МИФ. Бизнес |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
ISBN |
978-5-00146-145-6 |
Тип |
Електронна |