Книга Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

Книга Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

5 Відгуків
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Перед вами одна з найпопулярніших книг з бізнесу останніх десятиріч. Це визнаний бестселер за версіями Wall Street Journal та BusinessWeek, що вже впродовж семи років не покидає топової десятки ділових книжок на Amazon. Перекладена на 43 мови та оцінена у всьому світі, тепер книга «Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції» українською мовою!

Якщо ви знаєтеся на бізнесі, то розумієте, що конкуренція — це правильно та природно. Проте останнім часом вам все важче привертати увагу клієнтів через численних конкурентів, а ребрендинг та зміна команди вже не допомагають? Прийшов час відійти в сторону та створити сприятливе середовище існування — свій власний «блакитний океан» інноваційного бізнесу.

Рене Моборн та В. Чан Кім написали книгу «Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції» саме для того, щоб кожен зумів вийти за межі загальноприйнятих шаблонів діяльності та дати поштовх глобальній економіці. Вони дають докладну інструкцію, як вивести ваш бізнес на новий рівень та пропонують нову філософію успіху.

Продавець товару
Код товару
713138
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Тираж
10 000
Опис книги

Перед вами одна з найпопулярніших книг з бізнесу останніх десятиріч. Це визнаний бестселер за версіями Wall Street Journal та BusinessWeek, що вже впродовж семи років не покидає топової десятки ділових книжок на Amazon. Перекладена на 43 мови та оцінена у всьому світі, тепер книга «Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції» українською мовою!

Якщо ви знаєтеся на бізнесі, то розумієте, що конкуренція — це правильно та природно. Проте останнім часом вам все важче привертати увагу клієнтів через численних конкурентів, а ребрендинг та зміна команди вже не допомагають? Прийшов час відійти в сторону та створити сприятливе середовище існування — свій власний «блакитний океан» інноваційного бізнесу.

Рене Моборн та В. Чан Кім написали книгу «Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції» саме для того, щоб кожен зумів вийти за межі загальноприйнятих шаблонів діяльності та дати поштовх глобальній економіці. Вони дають докладну інструкцію, як вивести ваш бізнес на новий рівень та пропонують нову філософію успіху.

Відгуки
5 Відгуків
Юрій
19 травня 2020 р
5 балів
Рекомендую
Непогана книга, яка допоможе вам покращити навички підприємництва. Автори книги стверджують, що потрібно намагатися уникати конкурентного середовище. Однак це не означає, що потрібно відмовлятися від власного бізнесу, якщо в ньому присутня висока конкуренція. Насамперед це означає, що потрібно шукати нові можливості, потрібно вчитися нестандартно мислити. Блакитний океан є тим середовищем де перебувають новатори. В той час, як інші постійно намагаються перевершити конкурентів, можна створити новий ринок товарів чи послуг, а не постійно змагатися з конкурентами. Таке змагання потребує постійних затрат, що негативно скажеться на вашому бізнесі. Натомість новаторство створить незаповнений ринок, де зовсім відсутня конкуренція. Звичайно таким становище буде лише деякий час, однак це дасть вам можливість зміцнитися на новому ринку, поки інші підприємці будуть його відкривати. Ви станете лідером у певній сфері товарів чи послуг. Можна також іти іншим шляхом. Який полягає в тому, щоб значно модифікувати наявні товари та послуги. Фактично на основі старого продукту створюється новий, який буде значно кращим. Узагальнюючи наведене, можна зазначити, що книга може стати цінним порадником людям, які намагаються покращити свій бізнес.
Iryna Baran
25 січня 2019 р
4 бали
Для підприємців, які хочуть мислити по-іншому
Книга, яка актуальна для теперішнього бізнесу. Які компанії стають успішними: які "вигризли" свою долю у високонкурентному ринку чи зайняли нішу і самі створили свій ринок? Очевидно, другі. Автори порівнюють ці два типи ринків із океанами. Червоний океан - це ринок класичного бізнесу, свій колір він отримав через кров боротьби, яка там постійно триває. Натомість синій колір - це ще незайманий океан, де фактично немає конкуренції і де є лояльність покупців. Як потрапити у той блакитний океан? Автори цієї книги аналізують кейси та навіть пропонують готову стратегію та інструкцію, як створити щось інноваційне, або просто вдихнути новий свіжий подих у класичний бізнес. Перша причина, чому варто звернути увагу на блакитний океан - це більша тривалість такого бізнесу у порівнянні із червоним океаном. Чи потрібно бути для цього генієм? На прикладі реальних підприємців і компаній автори переконують, що ні. Ставлю меншу оцінку, ніж 5, тому що переклад книги бажає кращого, а місцями навіть "виїдає очі"
vasiLIT
17 березня 2018 р
5 балів
Серйозна класика
Класична книга В. Чана Кім та Рене Моборн «Стратегії блакитного океану» в першу чергу стосується бізнес розвитку та стратегії. Однак, прочитавши книгу, я зрозумів, що її ідеї можна використовувати і в цивільному житті, і в роботі громадських формування і навіть у сімейних відносинах. Автори говорять про дві основні стратегії: стратегію червоного океану та стратегію блакитного океану. У червоному океані дуже сильна конкуренція, йде жорстке змагання за покупця та успіх. На відміну від червоного, блакитний океан більш спокійний та націлений на знаходження інновацій та чогось незвичного. Автори знайомлять читачів з поняттям де конструкцією ринкових меж, що і є знаходженням чогось незвичного та оригінального в бізнесі та житті. Автори пояснюють як проаналізувати всій бізнес, визначити його сильні та слабкі сторони. Читача закликають до розширення наявного попиту. Ми маємо залучити як найбільше коло людей до своїх ідей, послуг та продуктів. Друга половина книги розповідає про покрокове втілення стратегії блакитного океану, про винахід нових ідей та втілення інноваційних проектів. Книга дуже якісна, папір білосніжний, оформлення супер. Рекомендую!
Виникли запитання? 0-800-335-425
160 грн
Немає в наявності
Паперова книга