Книга Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

Книга Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

5 Відгуків
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання
Категорія

Перед вами одна з найпопулярніших книг з бізнесу останніх десятиріч. Це визнаний бестселер за версіями Wall Street Journal та BusinessWeek, що вже впродовж семи років не покидає топової десятки ділових книжок на Amazon. Перекладена на 43 мови та оцінена у всьому світі, тепер книга «Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції» українською мовою!

Якщо ви знаєтеся на бізнесі, то розумієте, що конкуренція — це правильно та природно. Проте останнім часом вам все важче привертати увагу клієнтів через численних конкурентів, а ребрендинг та зміна команди вже не допомагають? Прийшов час відійти в сторону та створити сприятливе середовище існування — свій власний «блакитний океан» інноваційного бізнесу.

Рене Моборн та В. Чан Кім написали книгу «Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції» саме для того, щоб кожен зумів вийти за межі загальноприйнятих шаблонів діяльності та дати поштовх глобальній економіці. Вони дають докладну інструкцію, як вивести ваш бізнес на новий рівень та пропонують нову філософію успіху.

Продавець товару
Код товару
713138
Опис книги

Перед вами одна з найпопулярніших книг з бізнесу останніх десятиріч. Це визнаний бестселер за версіями Wall Street Journal та BusinessWeek, що вже впродовж семи років не покидає топової десятки ділових книжок на Amazon. Перекладена на 43 мови та оцінена у всьому світі, тепер книга «Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції» українською мовою!

Якщо ви знаєтеся на бізнесі, то розумієте, що конкуренція — це правильно та природно. Проте останнім часом вам все важче привертати увагу клієнтів через численних конкурентів, а ребрендинг та зміна команди вже не допомагають? Прийшов час відійти в сторону та створити сприятливе середовище існування — свій власний «блакитний океан» інноваційного бізнесу.

Рене Моборн та В. Чан Кім написали книгу «Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції» саме для того, щоб кожен зумів вийти за межі загальноприйнятих шаблонів діяльності та дати поштовх глобальній економіці. Вони дають докладну інструкцію, як вивести ваш бізнес на новий рівень та пропонують нову філософію успіху.

Відгуки
5 Відгуків
Юрій
19 травня 2020 р
5 балів
Рекомендую
Непогана книга, яка допоможе вам покращити навички підприємництва. Автори книги стверджують, що потрібно намагатися уникати конкурентного середовище. Однак це не означає, що пот...
icon-like
Iryna Baran
25 січня 2019 р
4 бали
Для підприємців, які хочуть мислити по-іншому
Книга, яка актуальна для теперішнього бізнесу. Які компанії стають успішними: які "вигризли" свою долю у високонкурентному ринку чи зайняли нішу і самі створили свій ринок? Очев...
icon-like
vasiLIT
17 березня 2018 р
5 балів
Серйозна класика
Класична книга В. Чана Кім та Рене Моборн «Стратегії блакитного океану» в першу чергу стосується бізнес розвитку та стратегії. Однак, прочитавши книгу, я зрозумів, що її ідеї мо...
icon-like
Виникли запитання? 0-800-335-425
160 грн
Немає в наявності
Паперова книга