Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху
Паперова книга | Код товару 986461
Yakaboo 5/5
Автор
Роберт Мак-Кі
Видавництво
Vivat
Серія книг
Бізнес
Мова
Українська
Рік видання
2019
Перекладач
Євгенія Голобородько
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Чорно-білі

Усе про книжку Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху

«Сторіноміка…» — це фундамент у будові прибуткової маркетингової стратегії, яка працюватиме на ефективну взаємодію між брендом і клієнтом. Заснована на всесвітньовідомому семінарі, створеному легендарним майстром історій Робертом Мак-Кі, ця унікальна книжка адаптує мистецтво сторітелінгу на користь маркетологів, підприємців і бізнес-корпорацій.

Мак- Кі, один із розробників маркетингових стратегій провідних брендів у сфері B2B й B2C, як-от Samsung, Marriott International, Philips, Microsoft, Nike, IBM та Siemens, демонструє оригінальну концепцію, що значно перевершує традиційні моделі, та навчає, як ловити «на гачок» клієнтів завдяки сюжетно-орієнтованій і мотиваційній рекламі. Автори пояснюють, що саме робить історію переконливою, і навчають застосовувати техніки сторітелінгу в бізнесі.

Характеристики
Автор
Роберт Мак-Кі
Видавництво
Vivat
Серія книг
Бізнес
Мова
Українська
Рік видання
2019
Перекладач
Євгенія Голобородько
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Чорно-білі
Рецензії
  •  
    корисна книга з чіткою структурою
    Книга "Сторіноміка" Роберта Маккі розповідає про секрети створення успішних історій. Історій, які не залишають аудиторію байдужою, викликають у неї емоції, почуття. І змушують роботи певний вибір чи визначатися з поведінкою. Автор слушно зауважує - ера реклами в старому вигляді відходить. Люди намагаються не дивитися та ігнорувати традиційні рекламні повідомлення. А тексти під виглядом рекламних оголошень не чіпляють. Вони скучні, стереотипні. Написані за правилами СЕО, але не ті, які вражають серця і душі. Тому Маккі пропонує вихід з тупика - розказувати про себе і свою компанію у вигляді історії. Вдала історія має власну структуру, послідовність і системність викладу. Цьому і вчить книга майстра сценарного жанру.
Купити - Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху
Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху
250 грн
Є в наявності
 

Рецензії Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    корисна книга з чіткою структурою
    Книга "Сторіноміка" Роберта Маккі розповідає про секрети створення успішних історій. Історій, які не залишають аудиторію байдужою, викликають у неї емоції, почуття. І змушують роботи певний вибір чи визначатися з поведінкою. Автор слушно зауважує - ера реклами в старому вигляді відходить. Люди намагаються не дивитися та ігнорувати традиційні рекламні повідомлення. А тексти під виглядом рекламних оголошень не чіпляють. Вони скучні, стереотипні. Написані за правилами СЕО, але не ті, які вражають серця і душі. Тому Маккі пропонує вихід з тупика - розказувати про себе і свою компанію у вигляді історії. Вдала історія має власну структуру, послідовність і системність викладу. Цьому і вчить книга майстра сценарного жанру.
 
Характеристики Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху
Автор
Роберт Мак-Кі
Видавництво
Vivat
Серія книг
Бізнес
Мова
Українська
Рік видання
2019
Перекладач
Євгенія Голобородько
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
150x205 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
9789669820365
Вага
200 гр.
Тип
Паперова