Сториномика. Маркетинг, основанный на историях, в пострекламном мире
Паперова книга | Код товару 921968
Автор
Роберт Маккі, Том Джерас
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Ірина Євстигнєєва
Під редакцією
Антон Нікольський
Кількість сторінок
280
Ілюстрації
Чорно-білі, Схеми

Усе про книжку Сториномика. Маркетинг, основанный на историях, в пострекламном мире

Написана легендарним гуру сторітеллінгу Робертом Маккі у співавторстві з генеральним директором компанії Skyword Томом Джерасом на основі всесвітньо відомого семінару, ця книга пояснює, як застосовувати сторітеллінг у бізнесі для досягнення ділового та економічного успіху.

Серед учнів Роберта Маккі десятки сценаристів - володарів престижних премій «Оскар» і «Еммі». В основі його популярного семінару лежить унікальна книга «Історія на мільйон доларів», присвячена мистецтву створення історій.

У новій книзі «Сторіноміка» Маккі спільно з експертом з цифрового маркетингу Томом Джерасом пропонує докладну «дорожню карту» для компаній, що прагнуть вижити в умовах різкого зниження ефективності традиційних рекламних моделей.

Успішно провівши такі відомі компанії, як Samsung, Marriott International, Philips, Microsoft, Nike, IBM і Siemens, через процес переходу від орієнтованого на рекламу на орієнтований на історії маркетинг, Маккі та Джерас пропонують ці унікальні практичні знання до допомоги всім бізнес-лідерам і підприємцям.

Спираючись на приклади десятків провідних брендів у сфері B2B і B2C, які використовують маркетингові стратегії на основі сторітеллінгу, «Сторіноміка» наочно показує, як оригінальний сторітеллінг забезпечує результати, що набагато перевершують ефективність традиційної реклами. Як бренди будуть взаємодіяти зі своїми споживачами вже в доступному для огляду майбутньому? «Сторіноміка» відповідає на це питання.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Роберт Маккі, Том Джерас
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Ірина Євстигнєєва
Під редакцією
Антон Нікольський
Кількість сторінок
280
Ілюстрації
Чорно-білі, Схеми
Купити - Сториномика. Маркетинг, основанный на историях, в пострекламном мире
Сториномика. Маркетинг, основанный на историях, в пострекламном мире
384 грн
Немає в наявності
 
Інформація про автора
Роберт Маккі
Роберт Маккі

Ім'я Роберта Маккі відомо завдяки його активній і багатій діяльності в області створення сценаріїв, як театральних, так і для кіно і книг. Згідно з численними відгуками, він допоміг багатьом режисерам, драматургам, а також письменникам провести на світло шедеври. Як кажуть рецензії не тільки критиків, але і видатних діячів світу мистецтва, Роберт Маккі володіє нестандартним і дуже незвичайним при...

Детальніше

Характеристики Сториномика. Маркетинг, основанный на историях, в пострекламном мире
Автор
Роберт Маккі, Том Джерас
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Ірина Євстигнєєва
Під редакцією
Антон Нікольський
Кількість сторінок
280
Ілюстрації
Чорно-білі, Схеми
Формат
145х215 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Тираж
5000
ISBN
978-5-91671-947-5
Вага
450 гр.
Тип
Паперова
 

Про автора Сториномика. Маркетинг, основанный на историях, в пострекламном мире