Автор |
Роб Фітцпатрік |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2017 |
ISBN |
9785961447521 |
Тип |
Електронна |
Все про електронну книгу Спроси маму. Как общаться с клиентами и подтвердить правоту своей бизнес-идеи, если все кругом врут?
Цитата
«Я технар, а не продавець. Всі книги, присвячені мистецтву продажів, які мені довелося читати, були написані тими і для тих, хто вже досить добре освоїв роботу з людьми. Вони знайомі з негласними правилами спілкування. Мені ж довелося освоювати їх з великими труднощами, буквально з нуля. Ви напевно чули цю фразу: «Ви мені не дзвоніть, я сам вам подзвоню»? Мені її теж говорили (і я вірив цим словам). Завдяки безцінній допомозі колег і наставників я нарешті навчився розуміти, що до чого, і зміг укласти угоди з такими компаніями, як Sony і MTV. Але я дізнався і про те, яка глибока прірва лежить між цифрами в підручниках і в виписках з банківських рахунків».
Роб Фітцпатрік
Про що книга «Запитай маму: Як спілкуватися з клієнтами і підтвердити правоту своєї бізнес-ідеї, якщо всі кругом брешуть?»
Стів Бланк, гуру стартап-руху, каже, що головне для починаючого підприємця - це «вийти з офісу», тобто почати безпосередньо дізнаватися у клієнтів, що їм потрібно. Однак чи отримаєте ви дійсно важливу інформацію, залежить від того, які питання ви будете задавати. До речі, найпопулярніше питання - «Чи подобається вам наша ідея або продукт»? - невірне. Це все одно, що питати маму, чи до душі їй ваша ідея: вона любить вас і в будь-якому випадку похвалить, не бажаючи засмучувати. Так само роблять і 99% клієнтів. Загалом, щоб бути успішним підприємцем, треба знати, як і що саме питати, і по книзі Роба Фітцпатріка ви навчитеся це робити!
Автор допоможе вам зрозуміти, коли відповідь дається з ввічливості і не несе ніякої цінності, підкаже, в якому напрямку слід розвивати бесіду, які уточнюючі питання задавати, як уникати соціально бажаних відповідей, як зрозуміти, що в продукті добре або погано, чи потрібен він ринку, як його правильно позиціонувати - і все це з безліччю реальних прикладів.
Перед вами коротке, корисне і написане з хорошим гумором практичне керівництво з ефективного спілкування підприємця з клієнтами. Воно допоможе вам заощадити час, гроші і нерви.
Чому книга «Запитай маму» гідна прочитання
- Ви навчитеся спілкуватися з клієнтами так, щоб отримувати від них максимально актуальну інформацію про свою бізнес-ідею або товар: затребуваність, плюси і мінуси, потенціал і т.д.
- Автор наводить «живі» приклади правильних і неправильних питань, з якими можна або, навпаки, не варто заходити до клієнтів.
- Ви також зможете правильно інтерпретувати відповіді клієнтів і розуміти, які зустрічні питання потрібно задати для з'ясування їх потреб.
Прочитавши цю книгу, ви:
- навчитеся спілкуватися з клієнтами так, щоб отримувати від них максимально актуальну інформацію про свою бізнес-ідею або товар;
- вивчите безліч прикладів правильних і неправильних питань, з якими варто чи не варто заходити до клієнтів;
- зможете правильно інтерпретувати відповіді клієнтів і розуміти, які зустрічні питання потрібно задати для з'ясування їх потреб.
Для кого ця книга
Для підприємців, стартаперів, менторів, продавців, студентів економічних вузів.
Автор
Роб Фітцпатрік - бізнесмен, партнер в Founder Centric, де він допомагає бізнес-акселераторам ЄС, університетам і компаніям розробляти і впроваджувати більш ефективні програми навчання стартапів. Випускник YCombinator, він успішно збанкрутував три компанії і створив продукти, які використовуються по всьому світу такими гігантами, як MTV і Sony. Працює в Університетському коледжі Лондона.
Автор |
Роб Фітцпатрік |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2017 |
ISBN |
9785961447521 |
Тип |
Електронна |

-
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
-
pdf
Відкривається в Adobe Reader або браузері
Рецензії Спроси маму. Как общаться с клиентами и подтвердить правоту своей бизнес-идеи, если все кругом врут?
Автор |
Роб Фітцпатрік |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2017 |
ISBN |
9785961447521 |
Тип |
Електронна |