Спроси маму Как общаться с клиентами и подтвердить правоту своей бизнес-идеи, если все кругом врут?
Паперова книга | Код товару 894528
Автор
Роб Фітцпатрік
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Кількість сторінок
155
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
70x100/16 (170х240 мм)
Палітурка
Тверда

Усе про книжку Спроси маму Как общаться с клиентами и подтвердить правоту своей бизнес-идеи, если все кругом врут?

Цитата

«Я технар, а не продавець. Всі книги, присвячені мистецтву продажів, які мені довелося читати, були написані тими і для тих, хто вже досить добре освоїв роботу з людьми. Вони знайомі з негласними правилами спілкування. Мені ж довелося освоювати їх з великими труднощами, буквально з нуля. Ви напевно чули цю фразу: «Ви мені не дзвоніть, я сам вам подзвоню»? Мені її теж говорили (і я вірив цим словам). Завдяки безцінній допомозі колег і наставників я нарешті навчився розуміти, що до чого, і зміг укласти угоди з такими компаніями, як Sony і MTV. Але я дізнався і про те, яка глибока прірва лежить між цифрами в підручниках і в виписках з банківських рахунків».

Роб Фітцпатрік

Про що книга «Запитай маму: Як спілкуватися з клієнтами і підтвердити правоту своєї бізнес-ідеї, якщо всі кругом брешуть?»

Стів Бланк, гуру стартап-руху, каже, що головне для починаючого підприємця - це «вийти з офісу», тобто почати безпосередньо дізнаватися у клієнтів, що їм потрібно. Однак чи отримаєте ви дійсно важливу інформацію, залежить від того, які питання ви будете задавати. До речі, найпопулярніше питання - «Чи подобається вам наша ідея або продукт»? - невірне. Це все одно, що питати маму, чи до душі їй ваша ідея: вона любить вас і в будь-якому випадку похвалить, не бажаючи засмучувати. Так само роблять і 99% клієнтів. Загалом, щоб бути успішним підприємцем, треба знати, як і що саме питати, і по книзі Роба Фітцпатріка ви навчитеся це робити!

Автор допоможе вам зрозуміти, коли відповідь дається з ввічливості і не несе ніякої цінності, підкаже, в якому напрямку слід розвивати бесіду, які уточнюючі питання задавати, як уникати соціально бажаних відповідей, як зрозуміти, що в продукті добре або погано, чи потрібен він ринку, як його правильно позиціонувати - і все це з безліччю реальних прикладів.

Перед вами коротке, корисне і написане з хорошим гумором практичне керівництво з ефективного спілкування підприємця з клієнтами. Воно допоможе вам заощадити час, гроші і нерви.

Чому книга «Запитай маму» гідна прочитання

  • Ви навчитеся спілкуватися з клієнтами так, щоб отримувати від них максимально актуальну інформацію про свою бізнес-ідею або товар: затребуваність, плюси і мінуси, потенціал і т.д.
  • Автор наводить «живі» приклади правильних і неправильних питань, з якими можна або, навпаки, не варто заходити до клієнтів.
  • Ви також зможете правильно інтерпретувати відповіді клієнтів і розуміти, які зустрічні питання потрібно задати для з'ясування їх потреб.

Прочитавши цю книгу, ви:

  • навчитеся спілкуватися з клієнтами так, щоб отримувати від них максимально актуальну інформацію про свою бізнес-ідею або товар;
  • вивчите безліч прикладів правильних і неправильних питань, з якими варто чи не варто заходити до клієнтів;
  • зможете правильно інтерпретувати відповіді клієнтів і розуміти, які зустрічні питання потрібно задати для з'ясування їх потреб.

Для кого ця книга

Для підприємців, стартаперів, менторів, продавців, студентів економічних вузів.

Автор

Роб Фітцпатрік - бізнесмен, партнер в Founder Centric, де він допомагає бізнес-акселераторам ЄС, університетам і компаніям розробляти і впроваджувати більш ефективні програми навчання стартапів. Випускник YCombinator, він успішно збанкрутував три компанії і створив продукти, які використовуються по всьому світу такими гігантами, як MTV і Sony. Працює в Університетському коледжі Лондона.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Роб Фітцпатрік
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Кількість сторінок
155
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
70x100/16 (170х240 мм)
Палітурка
Тверда
Рецензії
Купити - Спроси маму Как общаться с клиентами и подтвердить правоту своей бизнес-идеи, если все кругом врут?
Спроси маму Как общаться с клиентами и подтвердить правоту своей бизнес-идеи, если все кругом врут?
 
Товар більше не виробляється
 

Рецензії Спроси маму Как общаться с клиентами и подтвердить правоту своей бизнес-идеи, если все кругом врут?

 
Характеристики Спроси маму Как общаться с клиентами и подтвердить правоту своей бизнес-идеи, если все кругом врут?
Автор
Роб Фітцпатрік
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Кількість сторінок
155
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
70x100/16 (170х240 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-5-9614-6177-0
Вага
440 гр.
Тип
Паперова