Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Того, хто вважає маркетинг нешляхетною, маніпулятивною річчю, назва книги може обурити, позаяк сенсом вважають істину, а маркетинг – це брехня. Маркетинг часів свого становлення дійсно попсував собі репутацію.
Але ви можете дати йому другий шанс цією книгою про культуру дорослішання та про рішення крізь призму сенсу, з фокусом на радість. Викладений тут підхід може бути застосований як для людей, так і для організацій.
Від авторки
В 30+ років з дорослими людьми трапляється ще один "пубертат" – професійний, який переживається як криза ідентичності. В цьому періоді гостро відчувається потреба відповісти на питання "Хто я?". Драма професійного пубертату полягає в тому, що енергія амбіцій вже закінчилася, а енергії сенсу ще немає. Ця книга – про те, як знайти власний сенс, як реалізувати його в справі, вписатися в життя. Проживаючи цей досвід, ми отримуємо можливість інтегрувати минуле і сьогодення для стрибка в якісно інше професійне майбутнє. Вийде не у всіх, але пробувати точно варто, інакше потім шанси на зліт скорочуються.
У світі багато книг про сенс, але ця – актуалізує проблему маркетингу сенсу. Викладений тут підхід на живих прикладах показує, що формула "і гроші, і ентузіазм" – не тільки можлива, а й нормальна, природна для дорослої людини і зрілого бізнесу.
Маркетологи, психологи, коучі, консультанти, HR і PR-фахівці знайдуть в ній методологію і підтримку для своїх процесів і проектів.
Про авторку
Тетяна Жданова - маркетолог-практик, живе в Києві. Створила підхід gravitation marketing. На його засадах практикує методи для роботи з організаціями, територіями і «місцями». З командою Wikicitynomica організувала розробку і легітимацію туристичного бренду країни. Вирішує складні комунікативні завдання через сценарний підхід. Разом з клієнтами і партнерами застосовує філософію, психологію, маркетинг, художні практики як операційні системи, як мислення і мову для взаємодії з проблемами сучасності. Аудиторія цієї книги - «складні» люди у віці 35+, що вирішують: куди жити?
Рецензії експертів
"В усьому, що я знала про маркетинг, мені бракувало цінностей та сенсу. Ця книга не стільки про маркетинг як механізм, скільки про саму культуру дорослішання-визрівання, вона про те, як ми можемо дорости до масштабу нашої особистості".
Світлана Ройз, психолог
"Якби мої друзі та партнери записували всі наші розмови на кухні, в ресторані, з келихом вина чи у літаку, то ми б написали схожу книгу. Зрозумілою мовою, емоційно і точно записано те, про що думає багато хто з нас… Дякую автору не лише за запитання та роздуми, а й за відповіді. Треба читати!"
Ольга Гуцал, підприємниця, мрійниця. Автор книги "Якщо стрибнули, то гребіть!"
"Ця книга – дотепний, дохідливий, не найбільш капіталомісткий спосіб знайти відповіді на запитання про стани, коли ти не до кінця зрозумілий і видаєшся дивним навіть близькому колу. Своєрідний самоприсвоюваний сертифікат адекватності та самодорослішання, що можна виписати самому собі".
Ірина Рубіс, diversity and inclusion trainer
"Якби форматом «Голосу країни» був не спів, а читання, до цієї книжки повернулися б усі чотири тренери, і вона б виграла проєкт. Я на сотій сторінці, і щоб написати пост, чому я її рекомендую, мені треба повністю її процитувати. Тетяна Жданова, дякую за цю працю".
Юлія Бевзенко, менеджер Києва в "Секретний дворик"
«Живий посібник з відкриття нових смислів і дослідження некомфортних для себе питань. Основні для мене — „куди жити?“, „чи можна займатися чимось улюбленим за гроші?“ І „де моє між страшно і нудно?“»
Анастасія Леухіна, викладач Київської школи економіки
«Еволюційна розвилка на життєвому шляху — стан, схожий на одночасне натискання газу і гальма. „Треба, але навіщо?“, „Роби, але сенс?“ Якщо ви керівник — на роздоріжжі виявляється організація, бізнес, справа ... Ця книга — ковток свіжого повітря перед якісно новим витком — особистим і організаційним».
Ірина Моржова, консультант з організаційної культури
"Пошук сенсу життя – характерна риса нашої епохи. Раніше сенс життя можна було отримати з традиційної релігії чи загальноприйнятої ідеології. Тепер мусимо давати собі раду з цим самостійно. Втім, можуть допомогти друзі, такі як Тетяна Жданова. Адже для пошуку сенсів потрібен співрозмовник. Ця книга – такий співрозмовник".
Валерій Пекар, підприємець
Того, хто вважає маркетинг нешляхетною, маніпулятивною річчю, назва книги може обурити, позаяк сенсом вважають істину, а маркетинг – це брехня. Маркетинг часів свого становлення дійсно попсував собі репутацію.
Але ви можете дати йому другий шанс цією книгою про культуру дорослішання та про рішення крізь призму сенсу, з фокусом на радість. Викладений тут підхід може бути застосований як для людей, так і для організацій.
Від авторки
В 30+ років з дорослими людьми трапляється ще один "пубертат" – професійний, який переживається як криза ідентичності. В цьому періоді гостро відчувається потреба відповісти на питання "Хто я?". Драма професійного пубертату полягає в тому, що енергія амбіцій вже закінчилася, а енергії сенсу ще немає. Ця книга – про те, як знайти власний сенс, як реалізувати його в справі, вписатися в життя. Проживаючи цей досвід, ми отримуємо можливість інтегрувати минуле і сьогодення для стрибка в якісно інше професійне майбутнє. Вийде не у всіх, але пробувати точно варто, інакше потім шанси на зліт скорочуються.
У світі багато книг про сенс, але ця – актуалізує проблему маркетингу сенсу. Викладений тут підхід на живих прикладах показує, що формула "і гроші, і ентузіазм" – не тільки можлива, а й нормальна, природна для дорослої людини і зрілого бізнесу.
Маркетологи, психологи, коучі, консультанти, HR і PR-фахівці знайдуть в ній методологію і підтримку для своїх процесів і проектів.
Про авторку
Тетяна Жданова - маркетолог-практик, живе в Києві. Створила підхід gravitation marketing. На його засадах практикує методи для роботи з організаціями, територіями і «місцями». З командою Wikicitynomica організувала розробку і легітимацію туристичного бренду країни. Вирішує складні комунікативні завдання через сценарний підхід. Разом з клієнтами і партнерами застосовує філософію, психологію, маркетинг, художні практики як операційні системи, як мислення і мову для взаємодії з проблемами сучасності. Аудиторія цієї книги - «складні» люди у віці 35+, що вирішують: куди жити?
Рецензії експертів
"В усьому, що я знала про маркетинг, мені бракувало цінностей та сенсу. Ця книга не стільки про маркетинг як механізм, скільки про саму культуру дорослішання-визрівання, вона про те, як ми можемо дорости до масштабу нашої особистості".
Світлана Ройз, психолог
"Якби мої друзі та партнери записували всі наші розмови на кухні, в ресторані, з келихом вина чи у літаку, то ми б написали схожу книгу. Зрозумілою мовою, емоційно і точно записано те, про що думає багато хто з нас… Дякую автору не лише за запитання та роздуми, а й за відповіді. Треба читати!"
Ольга Гуцал, підприємниця, мрійниця. Автор книги "Якщо стрибнули, то гребіть!"
"Ця книга – дотепний, дохідливий, не найбільш капіталомісткий спосіб знайти відповіді на запитання про стани, коли ти не до кінця зрозумілий і видаєшся дивним навіть близькому колу. Своєрідний самоприсвоюваний сертифікат адекватності та самодорослішання, що можна виписати самому собі".
Ірина Рубіс, diversity and inclusion trainer
"Якби форматом «Голосу країни» був не спів, а читання, до цієї книжки повернулися б усі чотири тренери, і вона б виграла проєкт. Я на сотій сторінці, і щоб написати пост, чому я її рекомендую, мені треба повністю її процитувати. Тетяна Жданова, дякую за цю працю".
Юлія Бевзенко, менеджер Києва в "Секретний дворик"
«Живий посібник з відкриття нових смислів і дослідження некомфортних для себе питань. Основні для мене — „куди жити?“, „чи можна займатися чимось улюбленим за гроші?“ І „де моє між страшно і нудно?“»
Анастасія Леухіна, викладач Київської школи економіки
«Еволюційна розвилка на життєвому шляху — стан, схожий на одночасне натискання газу і гальма. „Треба, але навіщо?“, „Роби, але сенс?“ Якщо ви керівник — на роздоріжжі виявляється організація, бізнес, справа ... Ця книга — ковток свіжого повітря перед якісно новим витком — особистим і організаційним».
Ірина Моржова, консультант з організаційної культури
"Пошук сенсу життя – характерна риса нашої епохи. Раніше сенс життя можна було отримати з традиційної релігії чи загальноприйнятої ідеології. Тепер мусимо давати собі раду з цим самостійно. Втім, можуть допомогти друзі, такі як Тетяна Жданова. Адже для пошуку сенсів потрібен співрозмовник. Ця книга – такий співрозмовник".
Валерій Пекар, підприємець