Книга Сенс життя та його маркетинг. Стратегія другої третини життя

Книга Сенс життя та його маркетинг. Стратегія другої третини життя

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Того, хто вважає маркетинг нешляхетною, маніпулятивною річчю, назва книги може обурити, позаяк сенсом вважають істину, а маркетинг – це брехня. Маркетинг часів свого становлення дійсно попсував собі репутацію.

Але ви можете дати йому другий шанс цією книгою про культуру дорослішання та про рішення крізь призму сенсу, з фокусом на радість. Викладений тут підхід може бути застосований як для людей, так і для організацій.

Від авторки

В 30+ років з дорослими людьми трапляється ще один "пубертат" – професійний, який переживається як криза ідентичності. В цьому періоді гостро відчувається потреба відповісти на питання "Хто я?". Драма професійного пубертату полягає в тому, що енергія амбіцій вже закінчилася, а енергії сенсу ще немає. Ця книга – про те, як знайти власний сенс, як реалізувати його в справі, вписатися в життя. Проживаючи цей досвід, ми отримуємо можливість інтегрувати минуле і сьогодення для стрибка в якісно інше професійне майбутнє. Вийде не у всіх, але пробувати точно варто, інакше потім шанси на зліт скорочуються.

У світі багато книг про сенс, але ця – актуалізує проблему маркетингу сенсу. Викладений тут підхід на живих прикладах показує, що формула "і гроші, і ентузіазм" – не тільки можлива, а й нормальна, природна для дорослої людини і зрілого бізнесу.

Маркетологи, психологи, коучі, консультанти, HR і PR-фахівці знайдуть в ній методологію і підтримку для своїх процесів і проектів.

Про авторку

Тетяна Жданова - маркетолог-практик, живе в Києві. Створила підхід gravitation marketing. На його засадах практикує методи для роботи з організаціями, територіями і «місцями». З командою Wikicitynomica організувала розробку і легітимацію туристичного бренду країни. Вирішує складні комунікативні завдання через сценарний підхід. Разом з клієнтами і партнерами застосовує філософію, психологію, маркетинг, художні практики як операційні системи, як мислення і мову для взаємодії з проблемами сучасності. Аудиторія цієї книги - «складні» люди у віці 35+, що вирішують: куди жити?

Рецензії експертів

"В усьому, що я знала про маркетинг, мені бракувало цінностей та сенсу. Ця книга не стільки про маркетинг як механізм, скільки про саму культуру дорослішання-визрівання, вона про те, як ми можемо дорости до масштабу нашої особистості".

Світлана Ройз, психолог

"Якби мої друзі та партнери записували всі наші розмови на кухні, в ресторані, з келихом вина чи у літаку, то ми б написали схожу книгу. Зрозумілою мовою, емоційно і точно записано те, про що думає багато хто з нас… Дякую автору не лише за запитання та роздуми, а й за відповіді. Треба читати!"

Ольга Гуцал, підприємниця, мрійниця. Автор книги "Якщо стрибнули, то гребіть!"

"Ця книга – дотепний, дохідливий, не найбільш капіталомісткий спосіб знайти відповіді на запитання про стани, коли ти не до кінця зрозумілий і видаєшся дивним навіть близькому колу. Своєрідний самоприсвоюваний сертифікат адекватності та самодорослішання, що можна виписати самому собі".

Ірина Рубіс, diversity and inclusion trainer

"Якби форматом «Голосу країни» був не спів, а читання, до цієї книжки повернулися б усі чотири тренери, і вона б виграла проєкт. Я на сотій сторінці, і щоб написати пост, чому я її рекомендую, мені треба повністю її процитувати. Тетяна Жданова, дякую за цю працю".

Юлія Бевзенко, менеджер Києва в "Секретний дворик"

«Живий посібник з відкриття нових смислів і дослідження некомфортних для себе питань. Основні для мене — „куди жити?“, „чи можна займатися чимось улюбленим за гроші?“ І „де моє між страшно і нудно?“»

Анастасія Леухіна, викладач Київської школи економіки

«Еволюційна розвилка на життєвому шляху — стан, схожий на одночасне натискання газу і гальма. „Треба, але навіщо?“, „Роби, але сенс?“ Якщо ви керівник — на роздоріжжі виявляється організація, бізнес, справа ... Ця книга — ковток свіжого повітря перед якісно новим витком — особистим і організаційним».

Ірина Моржова, консультант з організаційної культури

"Пошук сенсу життя – характерна риса нашої епохи. Раніше сенс життя можна було отримати з традиційної релігії чи загальноприйнятої ідеології. Тепер мусимо давати собі раду з цим самостійно. Втім, можуть допомогти друзі, такі як Тетяна Жданова. Адже для пошуку сенсів потрібен співрозмовник. Ця книга – такий співрозмовник".

Валерій Пекар, підприємець

Продавець товару
Код товару
1293136
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Видання
2-е
Опис книги

Того, хто вважає маркетинг нешляхетною, маніпулятивною річчю, назва книги може обурити, позаяк сенсом вважають істину, а маркетинг – це брехня. Маркетинг часів свого становлення дійсно попсував собі репутацію.

Але ви можете дати йому другий шанс цією книгою про культуру дорослішання та про рішення крізь призму сенсу, з фокусом на радість. Викладений тут підхід може бути застосований як для людей, так і для організацій.

Від авторки

В 30+ років з дорослими людьми трапляється ще один "пубертат" – професійний, який переживається як криза ідентичності. В цьому періоді гостро відчувається потреба відповісти на питання "Хто я?". Драма професійного пубертату полягає в тому, що енергія амбіцій вже закінчилася, а енергії сенсу ще немає. Ця книга – про те, як знайти власний сенс, як реалізувати його в справі, вписатися в життя. Проживаючи цей досвід, ми отримуємо можливість інтегрувати минуле і сьогодення для стрибка в якісно інше професійне майбутнє. Вийде не у всіх, але пробувати точно варто, інакше потім шанси на зліт скорочуються.

У світі багато книг про сенс, але ця – актуалізує проблему маркетингу сенсу. Викладений тут підхід на живих прикладах показує, що формула "і гроші, і ентузіазм" – не тільки можлива, а й нормальна, природна для дорослої людини і зрілого бізнесу.

Маркетологи, психологи, коучі, консультанти, HR і PR-фахівці знайдуть в ній методологію і підтримку для своїх процесів і проектів.

Про авторку

Тетяна Жданова - маркетолог-практик, живе в Києві. Створила підхід gravitation marketing. На його засадах практикує методи для роботи з організаціями, територіями і «місцями». З командою Wikicitynomica організувала розробку і легітимацію туристичного бренду країни. Вирішує складні комунікативні завдання через сценарний підхід. Разом з клієнтами і партнерами застосовує філософію, психологію, маркетинг, художні практики як операційні системи, як мислення і мову для взаємодії з проблемами сучасності. Аудиторія цієї книги - «складні» люди у віці 35+, що вирішують: куди жити?

Рецензії експертів

"В усьому, що я знала про маркетинг, мені бракувало цінностей та сенсу. Ця книга не стільки про маркетинг як механізм, скільки про саму культуру дорослішання-визрівання, вона про те, як ми можемо дорости до масштабу нашої особистості".

Світлана Ройз, психолог

"Якби мої друзі та партнери записували всі наші розмови на кухні, в ресторані, з келихом вина чи у літаку, то ми б написали схожу книгу. Зрозумілою мовою, емоційно і точно записано те, про що думає багато хто з нас… Дякую автору не лише за запитання та роздуми, а й за відповіді. Треба читати!"

Ольга Гуцал, підприємниця, мрійниця. Автор книги "Якщо стрибнули, то гребіть!"

"Ця книга – дотепний, дохідливий, не найбільш капіталомісткий спосіб знайти відповіді на запитання про стани, коли ти не до кінця зрозумілий і видаєшся дивним навіть близькому колу. Своєрідний самоприсвоюваний сертифікат адекватності та самодорослішання, що можна виписати самому собі".

Ірина Рубіс, diversity and inclusion trainer

"Якби форматом «Голосу країни» був не спів, а читання, до цієї книжки повернулися б усі чотири тренери, і вона б виграла проєкт. Я на сотій сторінці, і щоб написати пост, чому я її рекомендую, мені треба повністю її процитувати. Тетяна Жданова, дякую за цю працю".

Юлія Бевзенко, менеджер Києва в "Секретний дворик"

«Живий посібник з відкриття нових смислів і дослідження некомфортних для себе питань. Основні для мене — „куди жити?“, „чи можна займатися чимось улюбленим за гроші?“ І „де моє між страшно і нудно?“»

Анастасія Леухіна, викладач Київської школи економіки

«Еволюційна розвилка на життєвому шляху — стан, схожий на одночасне натискання газу і гальма. „Треба, але навіщо?“, „Роби, але сенс?“ Якщо ви керівник — на роздоріжжі виявляється організація, бізнес, справа ... Ця книга — ковток свіжого повітря перед якісно новим витком — особистим і організаційним».

Ірина Моржова, консультант з організаційної культури

"Пошук сенсу життя – характерна риса нашої епохи. Раніше сенс життя можна було отримати з традиційної релігії чи загальноприйнятої ідеології. Тепер мусимо давати собі раду з цим самостійно. Втім, можуть допомогти друзі, такі як Тетяна Жданова. Адже для пошуку сенсів потрібен співрозмовник. Ця книга – такий співрозмовник".

Валерій Пекар, підприємець

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
321 грн
Немає в наявності
Паперова книга