Седьмое чувство. Как прогнозировать и управлять изменениями в цифровую эпоху
Паперова книга | Код товару 749349
Автор
Джошуа Купер Ремо
Видавництво
Форс
Серія книг
Top Business Awards
Мова
Російська
Рік видання
2017
Перекладач
Ельхан Ібрагімов, А. Рудницька
Кількість сторінок
336
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Седьмое чувство. Как прогнозировать и управлять изменениями в цифровую эпоху

Пропонуємо вашій увазі книгу «Седьмое чувство. Как прогнозировать и управлять изменениями в цифровую эпоху» російською мовою від видавництва «Форс»!

Про книгу:

Успіх в нашій епосі визначають комунікації. Для кращого підтримки зв'язку людство побудувало величезна кількість мереж. Фінанси, інтернет, бази даних — все це є тим, без чого не може існувати жодна організація.

Але потік постійної інформації означає й постійні зміни. Як не бути зметеним черговим «чорним лебедем» та навчиться нового типу мислення, розповість «Седьмое чувство».

Завдяки книзі «Седьмое чувство» ви дізнаєтеся:

  • що таке «Седьмое чувство» і як його розвинути
  • в чому полягає поворотний характер нашого часу
  • як глобальні мережі змінюють та поглинають світ
  • чому так важливо навчитися керувати «Седьмым чувство»

… та багато іншого!

Для кого:

Книга «Седьмое чувство» буде цікава в першу чергу політикам та підприємцям, а також тим, хто хоче навчиться краще орієнтуватися в світі сучасних технологій.

Чому варто купити книгу «Седьмое чувство» Джошуа Купера Рамо?

«Седьмое чувство» — бестселер «New York Times» та«Washington Post», який стане незамінним помічником для тих, хто хоче досягти успіху, змінити світ та залишити слід в історії.

Відгуки про книгу «Седьмое чувство»:

«... Рамо пропонує безліч цікавих сценаріїв для глобальних змін у владі, збройового забезпечення та багато чого іншого... Для політиків, які бажають залишитися при владі, у цього автора також є поради».

Kirkus Reviews

«Джошуа Купер Рамо написав книгу, в якій поєднуються історичні зведення та незвичайні деталі».

Волтер Айзексон, письменник, біограф, автор книги «Інноватори»

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Джошуа Купер Ремо
Видавництво
Форс
Серія книг
Top Business Awards
Мова
Російська
Рік видання
2017
Перекладач
Ельхан Ібрагімов, А. Рудницька
Кількість сторінок
336
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
Купити - Седьмое чувство. Как прогнозировать и управлять изменениями в цифровую эпоху
Седьмое чувство. Как прогнозировать и управлять изменениями в цифровую эпоху
369 грн
Відправлення
завтра з 17:00
 
Інформація про автора
Джошуа Купер Ремо
Джошуа Купер Ремо

Джошуа Купер Ремо — спів-CEO і заступник голови Kissinger Associates. Знавець мандаринської мови, 2002 року він переїхав до Пекіна. Входить до ради директорів Starbucks і FedEx. Ремо — експерт з Китаю, якого журнал New Yorker назвав "молодим протеже Генрі Кіссінджера", автор терміну «Пекінський консенсус». Під час Олімпійських ігор у Пекіні 2008 року регулярно виступав як...

Детальніше

Рецензії Седьмое чувство. Как прогнозировать и управлять изменениями в цифровую эпоху

 
Характеристики Седьмое чувство. Как прогнозировать и управлять изменениями в цифровую эпоху
Автор
Джошуа Купер Ремо
Видавництво
Форс
Серія книг
Top Business Awards
Мова
Російська
Рік видання
2017
Перекладач
Ельхан Ібрагімов, А. Рудницька
Кількість сторінок
336
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
165х235 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Тираж
500
ISBN
978-617-7347-62-9
Вага
530 гр.
Тип
Паперова
 

Про автора Седьмое чувство. Как прогнозировать и управлять изменениями в цифровую эпоху