Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Шестикласнику, ти продовжуєш ознайомлення з навчальним предметом «Історія». Особливостями вивчення цього курсу в 6-му класі є його інтегрований характер — і давня історія України вивчається як складова всесвітньої історії, а вивчення і історичного матеріалу здійснюється у широких хронологічних межах: від появи первісної людини до занепаду Західної Римської імперії.
Робочий зошит з історії призначений для роботи на уроках під керівництвом учителя та самостійної роботи учня. Мета цього посібника — допомогти виконати завдання, звільнити від механічної роботи, оскільки основні записи в зошиті уже зроблено. Особливістю запропонованих завдань є сприяння розвитку предметних умінь, формуванню ключових елементів історичної компетентності, позитивного ставлення до історії як предмета, здобуття вмінь локалізувати історичні події у часі та просторі, застосовувати історичні поняття для пояснення минулого, висловлювати ставлення до діяльності зазначених історичних діячів, отримувати інформацію з адаптованих історичних джерел.
Завдання для заповнення пропусків у наведеному тексті варто виконувати спільно з учителем під час опрацювання теми на уроці. Інші завдання виконуйте самостійно, користуючись підручником.
Шестикласнику, ти продовжуєш ознайомлення з навчальним предметом «Історія». Особливостями вивчення цього курсу в 6-му класі є його інтегрований характер — і давня історія України вивчається як складова всесвітньої історії, а вивчення і історичного матеріалу здійснюється у широких хронологічних межах: від появи первісної людини до занепаду Західної Римської імперії.
Робочий зошит з історії призначений для роботи на уроках під керівництвом учителя та самостійної роботи учня. Мета цього посібника — допомогти виконати завдання, звільнити від механічної роботи, оскільки основні записи в зошиті уже зроблено. Особливістю запропонованих завдань є сприяння розвитку предметних умінь, формуванню ключових елементів історичної компетентності, позитивного ставлення до історії як предмета, здобуття вмінь локалізувати історичні події у часі та просторі, застосовувати історичні поняття для пояснення минулого, висловлювати ставлення до діяльності зазначених історичних діячів, отримувати інформацію з адаптованих історичних джерел.
Завдання для заповнення пропусків у наведеному тексті варто виконувати спільно з учителем під час опрацювання теми на уроці. Інші завдання виконуйте самостійно, користуючись підручником.