Ритейл-маркетинг. Практики и исследования
Паперова книга | Код товару 870443
Автор
Йенс Нордфальт
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Перекладач
Ірина Євстигнєєва
Кількість сторінок
512
Ілюстрації
Таблиці
Формат
70х100/16 (~170х240 мм)

Усе про книжку Ритейл-маркетинг. Практики и исследования

Цитата

"Чому ж нам так важко згадати, що ми хочемо купити? Знали ви, що 80% шведів хотіли б їсти більше фруктів? Так в чому проблема? У вашому магазині немає фруктів? Або вони занадто дорогі?"
Йенс Нордфальт

Про що книга

Про процес прийняття купівельних рішень безпосередньо в магазині. Про те, чому традиційний маркетинг не працює в роздрібних точках продажів і як практичні експерименти в магазинах перетворити в добротну теорію для вивчення у вищих навчальних закладах.

Чому книга гідна прочитання

• Максимально повний спектр досліджень на тему рітейл-маркетингу в наші дні.
• Проблема пошуку товару: як нагадати покупцеві про те, що він планував купити?
• Знання про роботу головного мозку як основний момент в рітейл-маркетингу. Як приймаються рішення про покупку і як вони видозмінюються в процесі вивчення торгових стелажів?
• Стимуляція передачі зорової інформації в свідомості. Як допомогти людині побачити ваш товар, якщо вона і так на нього дивиться?
• Новий підхід до управління асортиментом - управління товарними категоріями.
• Продати більше того, що вже добре продається: це можливо!
• Ефект торгового залу як мотиватора до спонтанних покупок.

Для кого ця книга

Ідеально підходить для тих, хто працює в сфері роздрібної торгівлі або вивчає мистецтво комерції та рітейлу в вищих навчальних закладах.

Хто автор

Йенс Нордфальт - професор Стокгольмської школи економіки. Вивчає індустрію рітейлу більше 15 років, успішно поєднуючи наукову діяльність і викладання рітейл-маркетингу з безпосередньою роботою «в полях», консультуючи найбільші шведські компанії роздрібної торгівлі. Регулярно дає лекції з in-store маркетингу як у себе на батьківщині, так і далеко за її межами.

Ключові поняття

Роздрібна торгівля, маркетинг, мерчандайзинг, реклама, купівельна лояльність.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Йенс Нордфальт
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Перекладач
Ірина Євстигнєєва
Кількість сторінок
512
Ілюстрації
Таблиці
Формат
70х100/16 (~170х240 мм)
Рецензії
Купити - Ритейл-маркетинг. Практики и исследования
Ритейл-маркетинг. Практики и исследования
738 грн
Є в наявності
 

Рецензії Ритейл-маркетинг. Практики и исследования

 
Характеристики Ритейл-маркетинг. Практики и исследования
Автор
Йенс Нордфальт
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Перекладач
Ірина Євстигнєєва
Кількість сторінок
512
Ілюстрації
Таблиці
Формат
70х100/16 (~170х240 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-5-9614-7079-6
Вага
850 гр.
Тип
Паперова