Репутаційний антистрес. Інструктор для власників і топ-менеджерів бізнесу
Паперова книга | Код товару 1291472
Yakaboo 5/5
Автор
Сергій Біденко, Ірина Золотаревич
Видавництво
Yakaboo Publishing
Мова
Українська
Рік видання
2021
Кількість сторінок
224
Ілюстрації
Кольорові
Формат
165х215 мм
Палітурка
М'яка

Усе про книжку Репутаційний антистрес. Інструктор для власників і топ-менеджерів бізнесу

Добре ім’я компанії та її власника допомагає отримувати більший дохід, а погана слава—веде до фінансових збитків. Керівники багатьох українських компаній на власному досвіді переконалися, що за захист та відновлення репутації доводиться заплатити високу ціну.

Ця книжка допомагає сформувати навички системного захисту бізнесу від кризи ще до її виникнення та вміння бути стійкими й сильними під час таких випробувань.

Сергій Біденко та Ірина Золотаревич, автори цієї книжки, діляться практичними рекомендаціями з тими, хто вже має досвід репутаційних криз, і тими, хто поки що з ними не стикався.

Ті з читачів, хто вже пережив репутаційний стрес, знайдуть покроковий план побудови захисту від нових криз. Тим, кого криза ще не спіткала, ця книжка допоможе створити власну систему реагування на репутаційні ризики і кризи та знайти способи протидіяти їм.

Це видання стане антистресовим помічником для власників, керівників та спеціалістів українських компаній, які розуміють важливість створення і розбудови ділової та персональної репутації.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Сергій Біденко, Ірина Золотаревич
Видавництво
Yakaboo Publishing
Мова
Українська
Рік видання
2021
Кількість сторінок
224
Ілюстрації
Кольорові
Формат
165х215 мм
Палітурка
М'яка
Рецензії
  •  
    Необхідна інформація для власників та керівників бізнесу
    Перш ніж писати про свої враження від книги, хочу наголосити, що інформація в ній не та, на яку я очікувала. Книга виявилася не актуальною для мене, але для саморозвитку, я її все ж прочитала.

    По-перше, для кого книга. Вона створена для власників, керівників й топ-менеджерів бізнесу. Книга буде корисної для тих, хто тільки планує власний бізнес й для робітників великих компаній також. По-друге, про що вона. Тут вже зупинюсь більш детально.

    Отже, в час коли репутація компанії має великий вплив на всю її подальшу долю, важливо вміти передбачити кризові ситуації, розгледіти певні ризики, захистити компанію до виникнення кризи й вміти переносити випробування під час неї. Саме на це і йде акцент у книзі. Розглядаються причини криз та їх типи, інформаційні атаки та алгоритми протидії, надається базовий план дій під час кризи та після неї. Одним словом корисна книга.

    А особисто мені самим цікавим було читати репутаційні кейси) Цікава інформація про наше сьогодення у світі відомих компаній та особистостей.
Купити - Репутаційний антистрес. Інструктор для власників і топ-менеджерів бізнесу
Репутаційний антистрес. Інструктор для власників і топ-менеджерів бізнесу
240 грн
Є в наявності
 
Інформація про автора
Сергій Біденко
Сергій Біденко

Сергій Біденко — експерт із комунікацій з 20-річним досвідом інформаційних проєктів для бізнесу та політичних структур. Консультант власників і топ-менеджерів українських та міжнародних компаній з питань стратегічного управління репутацією. Засновник і керівник комунікаційної компанії Bayka.agency, спеціалізація якої — створення антикризових проєктів та репутаційного контенту. Галузі д...

Детальніше

Ірина Золотаревич
Ірина Золотаревич

Ірина Золотаревич — консультантка й коуч провідних політиків та підприємців, викладачка програм MBA та міжнародних відносин, експертка з питань масштабування, стратегічних комунікацій та управління репутацією. У 2016–2018 роках — радниця Прем'єр-міністра України (координувала комунікаційні кампанії та донорську допомогу міжнародних партнерів, спрямовані на просування реформ), дол...

Детальніше

Рецензії Репутаційний антистрес. Інструктор для власників і топ-менеджерів бізнесу

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Необхідна інформація для власників та керівників бізнесу
    Перш ніж писати про свої враження від книги, хочу наголосити, що інформація в ній не та, на яку я очікувала. Книга виявилася не актуальною для мене, але для саморозвитку, я її все ж прочитала.

    По-перше, для кого книга. Вона створена для власників, керівників й топ-менеджерів бізнесу. Книга буде корисної для тих, хто тільки планує власний бізнес й для робітників великих компаній також. По-друге, про що вона. Тут вже зупинюсь більш детально.

    Отже, в час коли репутація компанії має великий вплив на всю її подальшу долю, важливо вміти передбачити кризові ситуації, розгледіти певні ризики, захистити компанію до виникнення кризи й вміти переносити випробування під час неї. Саме на це і йде акцент у книзі. Розглядаються причини криз та їх типи, інформаційні атаки та алгоритми протидії, надається базовий план дій під час кризи та після неї. Одним словом корисна книга.

    А особисто мені самим цікавим було читати репутаційні кейси) Цікава інформація про наше сьогодення у світі відомих компаній та особистостей.
 
Характеристики Репутаційний антистрес. Інструктор для власників і топ-менеджерів бізнесу
Автор
Сергій Біденко, Ірина Золотаревич
Видавництво
Yakaboo Publishing
Мова
Українська
Рік видання
2021
Кількість сторінок
224
Ілюстрації
Кольорові
Формат
165х215 мм
Палітурка
М'яка
ISBN
978-617-7933-14-3
Тип
Паперова
 

Про автора Репутаційний антистрес. Інструктор для власників і топ-менеджерів бізнесу