Разработка ценностных предложений. Как создавать товары и услуги, которые захотят купить потребители
Паперова книга | Код товару 859528
Yakaboo 5/5
Автор
Олександр Остервальдер, Ів Піньє, Грег Бернарда
Подивитися всі
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
Модели менеджмента ведущих корпораций
Мова
Російська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2014
Перекладач
Марія Кульнєва
Кількість сторінок
312

Усе про книжку Разработка ценностных предложений. Как создавать товары и услуги, которые захотят купить потребители

В основі будь-якої бізнес-моделі лежить ціннісна пропозиція, що описує переваги, які ваші товари і послуги дають споживачеві. Новий інструмент, розроблений авторами цієї книжки, - шаблон ціннісного пропозиції дасть змогу розглянути всі аспекти складного процесу розробки і тестування нових продуктів і прийти до такого варіанту пропозиції, який виведе ваш бізнес у лідери ринку. У книзі наводиться велика кількість прикладів розробки та аналізу ціннісних пропозицій від найкращих світових компаній, що робить її гранично практичним інструментом для бізнесу з кожної сфери.

Книжка адресована підприємцям і керівникам, які хочуть тримати руку на пульсі споживчого ринку і чуйно реагувати на його зміни.

Характеристики
Автор
Олександр Остервальдер, Ів Піньє, Грег Бернарда
Подивитися всі
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
Модели менеджмента ведущих корпораций
Мова
Російська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2014
Перекладач
Марія Кульнєва
Кількість сторінок
312
Рецензії
  •  
    Ця книга - концентрат користі 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Якщо чесно, то книгу починав читати з деяким скептицизмом. Ну, не може бути серйозна ділова література настільки переповненою картинками й графіками! Подумав, що зроблено все для того, щоб розмазати єдину думку на всі 200 сторінок. Однак, по мірі читання, став розуміти - контент просто ідеальний! Тут немає води. Зовсім. Бери й користуйся.
    «Разработка ценностных предложений. Как создавать товары и услуги, которые захотят купить потребители» - книга-підручник, яка максимально докладно та зрозуміло пояснює, як працювати з цільовою аудиторією, правильно розуміти, що їй болить, її потреби, та як на основі цієї інформації вибудовувати продуктову пропозицію, щоби вона швидко знайшла популярність серед споживачів. Ніякої води, а лише факти з прикладами й послідовністю дій, що необхідно зробити. Тому, як будете читати, запасіться ручкою, аркушем паперу, й набором маленьких стікерів - вони вам точно знадобляться.
    Насправді книга універсальна. Масштаб бізнесу для даної методики не важливий апріорі, нею легко може скористатися як підприємець, так і компанія, що вже давно є гравцем ринку. Автори повертають підприємців до головного правила торгівлі всіх часів й народів: клієнт завжди правий! Якщо ваш товар не користується попитом, справа не в споживачах, справа в вас, і тільки в вас. Зі споживачем треба працювати, його треба вивчати, намагатися задовольняти його потреби якісно та за доступною ціною. Це складно. Але можливо. Методика, описана в цій книзі, допоможе знайти баланс.
    Ще одна теза, яку автори хочуть донести до читача - не треба зациклюватися на першій ідеї, яка прийде в голову, не треба в неї закохуватися, пестити і леліяти, а треба її розвивати, а ще прислухатися до критики, тому що критика, це теж поштовх до нових ідей. Автори дуже точно підмічають, що багато керівників не люблять працювати з ідеями, їм потрібен один готовий та зрозумілий бізнес-план з чітко прописаними витратами й доходами. А такий підхід не сприяє народженню геніальних ідей, навпаки - душить їх в зародку, адже ініціатива як відомо карається. Книга написана простою, зрозумілою мовою, це такий собі незвичайний бізнес-комікс. Якість вражаюча, за що спасибі Альпина Паблишер. Видання хочеться тримати в руках, гортати, переглядати безліч разів.
    Кому читати? Керівникам продажів та продуктового відділу. А ще фахівцям з HR, всім тим, хто займається розвитком персоналу. Ця книга - шанс, навіть для найбільш впертих керівників, які щиро вірять в ідеальність свого товару, діяти інакше, зважити свої помилки та не допускати їх в майбутньому. Відповідно, це новий шанс вести бізнес до нових вершин.
    Цінну інформацію з книг Остервальдера щоразу вбираю як дитина, яка раптом зрозуміла, що навчилася читати й перед нею щось справді близьке та зрозуміле її душі. Я дуже радий, що автор, та його колеги Ів Пинье, Грег Бернарда й Алан Сміт НЕ штампують по 20 книг на рік. Відчувається, що над книгою вони працювали дуже прискіпливо та наполегливо. Таке варто поваги. Хочу також відзначити професіоналізм Тріша Пападакоса – дизайн видання нереально красивий, інформативний. Є багато хороших книг з бізнесу, але відмінних з них дуже мало. «Разработка ценностных предложений» - одна з таких.
    p.s. Окремим плюсом книги вважаю наявність додаткових матеріалів для скачування. Мені вони були корисними.
Купити - Разработка ценностных  предложений. Как создавать товары и услуги, которые захотят купить потребители
Разработка ценностных предложений. Как создавать товары и услуги, которые захотят купить потребители
624 грн
Є в наявності
 

Рецензії Разработка ценностных предложений. Как создавать товары и услуги, которые захотят купить потребители

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Ця книга - концентрат користі 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Якщо чесно, то книгу починав читати з деяким скептицизмом. Ну, не може бути серйозна ділова література настільки переповненою картинками й графіками! Подумав, що зроблено все для того, щоб розмазати єдину думку на всі 200 сторінок. Однак, по мірі читання, став розуміти - контент просто ідеальний! Тут немає води. Зовсім. Бери й користуйся.
    «Разработка ценностных предложений. Как создавать товары и услуги, которые захотят купить потребители» - книга-підручник, яка максимально докладно та зрозуміло пояснює, як працювати з цільовою аудиторією, правильно розуміти, що їй болить, її потреби, та як на основі цієї інформації вибудовувати продуктову пропозицію, щоби вона швидко знайшла популярність серед споживачів. Ніякої води, а лише факти з прикладами й послідовністю дій, що необхідно зробити. Тому, як будете читати, запасіться ручкою, аркушем паперу, й набором маленьких стікерів - вони вам точно знадобляться.
    Насправді книга універсальна. Масштаб бізнесу для даної методики не важливий апріорі, нею легко може скористатися як підприємець, так і компанія, що вже давно є гравцем ринку. Автори повертають підприємців до головного правила торгівлі всіх часів й народів: клієнт завжди правий! Якщо ваш товар не користується попитом, справа не в споживачах, справа в вас, і тільки в вас. Зі споживачем треба працювати, його треба вивчати, намагатися задовольняти його потреби якісно та за доступною ціною. Це складно. Але можливо. Методика, описана в цій книзі, допоможе знайти баланс.
    Ще одна теза, яку автори хочуть донести до читача - не треба зациклюватися на першій ідеї, яка прийде в голову, не треба в неї закохуватися, пестити і леліяти, а треба її розвивати, а ще прислухатися до критики, тому що критика, це теж поштовх до нових ідей. Автори дуже точно підмічають, що багато керівників не люблять працювати з ідеями, їм потрібен один готовий та зрозумілий бізнес-план з чітко прописаними витратами й доходами. А такий підхід не сприяє народженню геніальних ідей, навпаки - душить їх в зародку, адже ініціатива як відомо карається. Книга написана простою, зрозумілою мовою, це такий собі незвичайний бізнес-комікс. Якість вражаюча, за що спасибі Альпина Паблишер. Видання хочеться тримати в руках, гортати, переглядати безліч разів.
    Кому читати? Керівникам продажів та продуктового відділу. А ще фахівцям з HR, всім тим, хто займається розвитком персоналу. Ця книга - шанс, навіть для найбільш впертих керівників, які щиро вірять в ідеальність свого товару, діяти інакше, зважити свої помилки та не допускати їх в майбутньому. Відповідно, це новий шанс вести бізнес до нових вершин.
    Цінну інформацію з книг Остервальдера щоразу вбираю як дитина, яка раптом зрозуміла, що навчилася читати й перед нею щось справді близьке та зрозуміле її душі. Я дуже радий, що автор, та його колеги Ів Пинье, Грег Бернарда й Алан Сміт НЕ штампують по 20 книг на рік. Відчувається, що над книгою вони працювали дуже прискіпливо та наполегливо. Таке варто поваги. Хочу також відзначити професіоналізм Тріша Пападакоса – дизайн видання нереально красивий, інформативний. Є багато хороших книг з бізнесу, але відмінних з них дуже мало. «Разработка ценностных предложений» - одна з таких.
    p.s. Окремим плюсом книги вважаю наявність додаткових матеріалів для скачування. Мені вони були корисними.
 
Характеристики Разработка ценностных предложений. Как создавать товары и услуги, которые захотят купить потребители
Автор
Олександр Остервальдер, Ів Піньє, Грег Бернарда, Алан Смит
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
Модели менеджмента ведущих корпораций
Мова
Російська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2014
Перекладач
Марія Кульнєва
Кількість сторінок
312
Ілюстрації
Кольорові
Формат
210х290 мм
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
Видання
3-е
Тираж
2000
ISBN
978-5-9614-6747-5
Вага
510 гр.
Тип
Паперова