Книга Пурпурова Корова! Як створити незабутній продукт

4 Відгуки

Книга Пурпурова Корова! Як створити незабутній продукт

4 Відгуки
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Тематика

Маркетинг, бізнес, продажі.

Про книжку

Уявіть, що ви мандруєте автомобілем. За вікном ідилічний заміський пейзаж. На мальовничих пасовищах скубають траву сотні корів. Вам цікаво, але вже хвилин за двадцять ви перестаєте звертати на них увагу. Хай би якими були корови — симпатичними, ідеальними, із чудовим норовом, при гарному освітленні, — вам стає нудно. Ось на що ви звернете увагу — так це на пурпурову корову серед них, і точно її не забудете. Те саме і з продуктами, які ви пропонуєте клієнту. Ми живемо у світі, де більшість продуктів невидимі. Старе правило: створюйте безпечні, посередні продукти і поєднуйте їх із найкращим маркетингом, — перестало працювати. Лише унікальне викликає емоції та інтерес. Виняткове. Нове. Це — Пурпурова Корова.

Книжку перекладено 36-ма мовами.

Для кого нкижка

Книжка для маркетологів, фахівців із запуску нових продуктів на ринок, підприємців, які планують починати, або розвивають власну справу.

Чому це видання

Ця книжка допоможе створювати унікальні продукти, варті того, щоб про них говорили, а також поглянути по- новому на вашу маркетингову стратегію.

Про автора

Сет Ґодін — американський підприємець, маркетолог, лектор. Був засновником компанії Yoyodyne, яку придбала Yahoo!. Ґодін — автор популярного бізнес-блогу sethgodin.com та 18 книжок, серед яких «Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?» («Наш формат», 2016), «Усі ми трохи дивакуваті: міф про масовість та кінець конформізму» («Наш формат», 2016).

Книжки на схожу тематику

«Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри», Раян Голідей, «Наш формат», 2017 рік

«Заразливий. Психологія вірусного маркетингу», Йона Берґер, «Наш формат», 2015 рік

«На гачку. Як створити продукт, що чіпляє», Нір Еяль «Наш формат», 2017 рік

Відгуки

"Сет Ґодін перевернув наші погляди на маркетинг, роботу та зміни, що відбуваються навколо нас".

Selling Power

"Про що ніколи не говорять клієнти? Вони ніколи і нікому не розповідають про посередні продукти, сервіс чи компанії. Посередність — це смерть, швидка чи повільна. Єдине, що здатне захопити клієнтів сьогодні, — ваша винятковість. Це те, що включає бажання володіти і ділитись. Тож шукайте власну Пурпурову Корову!"

Олена Мальцева, викладачка курсу маркетингу в Києво-Могилянській бізнес-школі kmbs

Цитати

Про рекламу на ТВ

"Телевізійно-промисловий комплекс проіснував півстоліття, це довго. Так довго, що немає вже тих людей, які розробляли такі успішні стратегії та рекламу. Нікого не лишилося у Philip Morris чи General Foods, хто пам’ятав би життя ще до того, як телебачення створило цих бюрократичних монстрів. І тут-то й приховано проблему. Телевізійно-промисловий комплекс спливає за водою, і більшість маркетологів гадки не мають, як цьому зарадити. Щодня компанії витрачають мільйони на відродження славних днів телевізійно-промислового комплексу. І щодня вони зазнають невдачі".

Про продукти-лідери

"Наздогнати лідера важко, тому що лідером стає той, хто зробив щось незвичайне. А це незвичайне вже зайняте — тільки-но ви візьметеся за нього, воно більше не буде незвичайним".

Про нову еру маркетингу

"Маркетинг у посттелевізійному світі більше не полягає в тому, щоб зробити продукт привабливим, цікавим, приємним чи кумедним після його задуму і створення. Він полягає в першу чергу в тому, щоб спроектувати цю річ так, аби вона змогла стати вірусом".

Продавець товару
Код товару
879350
Характеристики
Автор
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Опис книги

Тематика

Маркетинг, бізнес, продажі.

Про книжку

Уявіть, що ви мандруєте автомобілем. За вікном ідилічний заміський пейзаж. На мальовничих пасовищах скубають траву сотні корів. Вам цікаво, але вже хвилин за двадцять ви перестаєте звертати на них увагу. Хай би якими були корови — симпатичними, ідеальними, із чудовим норовом, при гарному освітленні, — вам стає нудно. Ось на що ви звернете увагу — так це на пурпурову корову серед них, і точно її не забудете. Те саме і з продуктами, які ви пропонуєте клієнту. Ми живемо у світі, де більшість продуктів невидимі. Старе правило: створюйте безпечні, посередні продукти і поєднуйте їх із найкращим маркетингом, — перестало працювати. Лише унікальне викликає емоції та інтерес. Виняткове. Нове. Це — Пурпурова Корова.

Книжку перекладено 36-ма мовами.

Для кого нкижка

Книжка для маркетологів, фахівців із запуску нових продуктів на ринок, підприємців, які планують починати, або розвивають власну справу.

Чому це видання

Ця книжка допоможе створювати унікальні продукти, варті того, щоб про них говорили, а також поглянути по- новому на вашу маркетингову стратегію.

Про автора

Сет Ґодін — американський підприємець, маркетолог, лектор. Був засновником компанії Yoyodyne, яку придбала Yahoo!. Ґодін — автор популярного бізнес-блогу sethgodin.com та 18 книжок, серед яких «Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?» («Наш формат», 2016), «Усі ми трохи дивакуваті: міф про масовість та кінець конформізму» («Наш формат», 2016).

Книжки на схожу тематику

«Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри», Раян Голідей, «Наш формат», 2017 рік

«Заразливий. Психологія вірусного маркетингу», Йона Берґер, «Наш формат», 2015 рік

«На гачку. Як створити продукт, що чіпляє», Нір Еяль «Наш формат», 2017 рік

Відгуки

"Сет Ґодін перевернув наші погляди на маркетинг, роботу та зміни, що відбуваються навколо нас".

Selling Power

"Про що ніколи не говорять клієнти? Вони ніколи і нікому не розповідають про посередні продукти, сервіс чи компанії. Посередність — це смерть, швидка чи повільна. Єдине, що здатне захопити клієнтів сьогодні, — ваша винятковість. Це те, що включає бажання володіти і ділитись. Тож шукайте власну Пурпурову Корову!"

Олена Мальцева, викладачка курсу маркетингу в Києво-Могилянській бізнес-школі kmbs

Цитати

Про рекламу на ТВ

"Телевізійно-промисловий комплекс проіснував півстоліття, це довго. Так довго, що немає вже тих людей, які розробляли такі успішні стратегії та рекламу. Нікого не лишилося у Philip Morris чи General Foods, хто пам’ятав би життя ще до того, як телебачення створило цих бюрократичних монстрів. І тут-то й приховано проблему. Телевізійно-промисловий комплекс спливає за водою, і більшість маркетологів гадки не мають, як цьому зарадити. Щодня компанії витрачають мільйони на відродження славних днів телевізійно-промислового комплексу. І щодня вони зазнають невдачі".

Про продукти-лідери

"Наздогнати лідера важко, тому що лідером стає той, хто зробив щось незвичайне. А це незвичайне вже зайняте — тільки-но ви візьметеся за нього, воно більше не буде незвичайним".

Про нову еру маркетингу

"Маркетинг у посттелевізійному світі більше не полягає в тому, щоб зробити продукт привабливим, цікавим, приємним чи кумедним після його задуму і створення. Він полягає в першу чергу в тому, щоб спроектувати цю річ так, аби вона змогла стати вірусом".

Відгуки
4 Відгуки
Dmitriy
22 серпня 2019 р
3 бали
Как быть приметным
В старые времена мы использовали рекламу на телевидении, в газетах и ​​журналах для продвижения продукта, и это помогло многим крупным продуктам добиться успеха. Но теперь продвижение продукта на телевидении не принесет никакой прибыли их компании. Потому что клиенты не заботятся о вас, и им не придется покупать ваш продукт. Таким образом, автор Сет Годин говорит, что ваш продукт должен быть замечательным, и вы должны быть нацелены на ранних последователей. Поскольку у телевизионной рекламы нет конкретной цели, они просто показывают рекламу. Но это не достигнет людей. Люди могут видеть, но они не будут покупать или пробовать ваш продукт. Но если вы нацелены на конкретных людей, которые изначально пробуют ваш продукт, они очень важны. Эти люди будут покупать ваш продукт, только если он замечательный, потому что сейчас на рынке так много похожих продуктов с разными ценами. Тогда эти первопроходцы будут довольны вашим продуктом, тогда они смогут поделиться вашим опытом с друзьями. Это называется маркетингом из уст в уста. Это очень эффективный маркетинг.
Денис
23 березня 2019 р
5 балів
Сделайте акцент на современном маркетинге
Еще не так давно рекламные методы имели огромное влияние на решение о покупке у людей. Этому свидетельство то, что сегодня лишь старше поколение, которое уже солидно перешагнуло за 40 - лучшие покупатели по рекламным объявлениям. Но то поколение, которое сегодня формирует основу покупателей - не ведутся на рекламу. Баннерная слепота стала убийцей этого простого метода: запустил рекламу и получай свою прибыль. Сейчас перед каждым стоит задача прежде всего создать такой продукт, который в первые же секунды будет привлекать внимание целевой аудитории и склонять купить его. Сегодня задача не рекламу сделать яркой, а продукт. И именно важность такого подхода описывает Сет Годин в своей книге "Фиолетовая корова". Тут не будет много практических применений, но будет много кейсов успешных и неуспешных маркетинговых кампаний, историй. Будут советы, на что обратить больше внимания. Книга даёт вектор куда двигаться и как развиваться своё мышление. Дальше надо будет уже изучать психологию влияния. Но эта книга даёт весомое обоснование того, что есть маркетинг сегодня и основные методы работы над продуктом.
Iryna Baran
4 січня 2019 р
5 балів
Для тих, хто хоче вирізнятись з-поміж конкурентів
Вам не треба витрачати і втрачати мільйони на рекламних бюджетах. Достатньо лише подумати, як ваш бізнес може стати "пурпуровою коровою". Пурпурова корова - це те, що зверне увагу людини, коли вона подивиться на пасовище і серед корів звичного кольору побачить незвичайне забарвлення однієї. Пурпурова корова у маркетингу - це те, що запам'ятовується на ринку. Сет Годін дає інструкцію щодо того, як створити щось справді незвичне, при цьому ілюструє все прикладами із власного досвіду та досвіду світових брендів. Зазначу, що книга написана для власників бізнесу та маркетологів, які думають про завтра. Тому що лише маючи довгострокові цілі, можна дозволити собі створювати щось незвичне, витрачаючи час, гроші та людей на це. Чого ще вчить автор - не боятись виглядати смішно. Якщо ви хочете створити справді незабутній продукт чи послуги, то маєте ризикувати. Зробити все "правильно" і "як книжка пише" у вас не вийде. Незважаючи на те, що книга про маркетинг, автор не забуває наголошувати на тому, що ваш продукт чи послуга мають обов'язково мати цінність, тобто ще на етапі задуму варто не створювати щось посереднє та низької якості. У іншому випадку - навіть найкращий маркетинг буде безсилим.
Виникли запитання? 0-800-335-425
165 грн
Немає в наявності
Паперова книга