Прорваться сквозь шум. Как привлечь всеобщее внимание в сети
Паперова книга | Код товару 1139425
Автор
Джош Янг, Тім Стейплс
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Микита Колесніков
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
145x215 мм

Усе про книжку Прорваться сквозь шум. Как привлечь всеобщее внимание в сети

Яким би яскравим не було ваше рекламне повідомлення, воно може загубитися в інформаційному шумі - серед мільйонів постів і відео, що з'являються щодня. Але увагу користувачів можна залучити і змусити всі глобальні платформи - Google, Facebook, YouTube і Instagram - працювати на вас.

Секрет - в залученні базових емоцій і привабливому сторітеллінгу. Тім Стейплс розповідає про дев'ять ключових правил, які допоможуть вашим повідомленням прорватися через шум.

Онлайн-маркетинг зараз найдешевший і при цьому найефективніший інструмент просування продукту, компанії або особистого бренду. Вам не потрібен ані величезний штат маркетологів, ані величезні вкладення, головне - зрозуміти суть онлайн-сторітеллінгу. У книзі розповідається, за якими принципами будувати повідомлення, які емоції задіяти, щоб людям хотілося ділитися вашим контентом, створюючи хвилю вірусного поширення.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Джош Янг, Тім Стейплс
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Микита Колесніков
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
145x215 мм
Рецензії
Купити - Прорваться сквозь шум. Как привлечь всеобщее внимание в сети
Прорваться сквозь шум. Как привлечь всеобщее внимание в сети
372 грн
Є в наявності
 

Рецензії Прорваться сквозь шум. Как привлечь всеобщее внимание в сети

 
Характеристики Прорваться сквозь шум. Как привлечь всеобщее внимание в сети
Автор
Джош Янг, Тім Стейплс
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Микита Колесніков
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
145x215 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Тираж
3000
ISBN
978-5-9614-3004-2
Вага
400 гр.
Тип
Паперова