Книга Продаючи невидиме. Керівництво з сучасного маркетингу послуг

Книга Продаючи невидиме. Керівництво з сучасного маркетингу послуг

2 Відгуки
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання
Категорія

• Перебуває у ТОП-10 бестселерів за версією Businessweek
• У світі продано 600 000 примірників
• Перекладено 17 мовами

Ця книжка — результат двадцятип’ятирічного досвіду роботи Беквіта з найвпливовішими та найуспішнішими бізнесменами світу, які продають… повітря. Саме так. Цей посібник — збірка ефективних порад у сфері маркетингу послуг. На прикладі великих компаній Federal Express, Citicorp та численних приватних підприємств автор демонструє різноманітні методики і стратегії успішного продажу «невидимого» товару. Автор говорить про те, що саме слід покращити в продукції компанії, розкриває основи маркетингу послуг, радить, як вигідно позиціонувати послуги та розуміти клієнта. Цікавий і лаконічний посібник, що містить сотні стратегій для досягнення успіху…

Про автора: 
Гаррі Беквіт — засновник компанії Beckwith Advertising and Marketing, працював із чотирма зі ста найефективніших американських підприємств у сфері послуг та з дев’ятьма фірмами, що входять до рейтингу 500 найбільш успішних компаній за версією журналу Fortune. Володар премії Effie Американської асоціації маркетингу та колишній творчий керівник одного з найшанованіших рекламних агентств Америки.

Продавець товару
Код товару
864623
Опис книги

• Перебуває у ТОП-10 бестселерів за версією Businessweek
• У світі продано 600 000 примірників
• Перекладено 17 мовами

Ця книжка — результат двадцятип’ятирічного досвіду роботи Беквіта з найвпливовішими та найуспішнішими бізнесменами світу, які продають… повітря. Саме так. Цей посібник — збірка ефективних порад у сфері маркетингу послуг. На прикладі великих компаній Federal Express, Citicorp та численних приватних підприємств автор демонструє різноманітні методики і стратегії успішного продажу «невидимого» товару. Автор говорить про те, що саме слід покращити в продукції компанії, розкриває основи маркетингу послуг, радить, як вигідно позиціонувати послуги та розуміти клієнта. Цікавий і лаконічний посібник, що містить сотні стратегій для досягнення успіху…

Про автора: 
Гаррі Беквіт — засновник компанії Beckwith Advertising and Marketing, працював із чотирма зі ста найефективніших американських підприємств у сфері послуг та з дев’ятьма фірмами, що входять до рейтингу 500 найбільш успішних компаній за версією журналу Fortune. Володар премії Effie Американської асоціації маркетингу та колишній творчий керівник одного з найшанованіших рекламних агентств Америки.

Відгуки
2 Відгуки
Немає відгуків
Виникли запитання? 0-800-335-425
120 грн
Немає в наявності
Паперова книга