Книга Продаючи невидиме. Керівництво з сучасного маркетингу послуг

Книга Продаючи невидиме. Керівництво з сучасного маркетингу послуг

2 Відгуки
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

• Перебуває у ТОП-10 бестселерів за версією Businessweek
• У світі продано 600 000 примірників
• Перекладено 17 мовами

Ця книжка — результат двадцятип’ятирічного досвіду роботи Беквіта з найвпливовішими та найуспішнішими бізнесменами світу, які продають… повітря. Саме так. Цей посібник — збірка ефективних порад у сфері маркетингу послуг. На прикладі великих компаній Federal Express, Citicorp та численних приватних підприємств автор демонструє різноманітні методики і стратегії успішного продажу «невидимого» товару. Автор говорить про те, що саме слід покращити в продукції компанії, розкриває основи маркетингу послуг, радить, як вигідно позиціонувати послуги та розуміти клієнта. Цікавий і лаконічний посібник, що містить сотні стратегій для досягнення успіху…

Про автора: 
Гаррі Беквіт — засновник компанії Beckwith Advertising and Marketing, працював із чотирма зі ста найефективніших американських підприємств у сфері послуг та з дев’ятьма фірмами, що входять до рейтингу 500 найбільш успішних компаній за версією журналу Fortune. Володар премії Effie Американської асоціації маркетингу та колишній творчий керівник одного з найшанованіших рекламних агентств Америки.

Продавець товару
Код товару
864623
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Тираж
4000
Опис книги

• Перебуває у ТОП-10 бестселерів за версією Businessweek
• У світі продано 600 000 примірників
• Перекладено 17 мовами

Ця книжка — результат двадцятип’ятирічного досвіду роботи Беквіта з найвпливовішими та найуспішнішими бізнесменами світу, які продають… повітря. Саме так. Цей посібник — збірка ефективних порад у сфері маркетингу послуг. На прикладі великих компаній Federal Express, Citicorp та численних приватних підприємств автор демонструє різноманітні методики і стратегії успішного продажу «невидимого» товару. Автор говорить про те, що саме слід покращити в продукції компанії, розкриває основи маркетингу послуг, радить, як вигідно позиціонувати послуги та розуміти клієнта. Цікавий і лаконічний посібник, що містить сотні стратегій для досягнення успіху…

Про автора: 
Гаррі Беквіт — засновник компанії Beckwith Advertising and Marketing, працював із чотирма зі ста найефективніших американських підприємств у сфері послуг та з дев’ятьма фірмами, що входять до рейтингу 500 найбільш успішних компаній за версією журналу Fortune. Володар премії Effie Американської асоціації маркетингу та колишній творчий керівник одного з найшанованіших рекламних агентств Америки.

Відгуки
2 Відгуки
Bboy 07
25 серпня 2019 р
4 бали
Послуги - рулять
Книга для тих хто хоче дізнатись основи маркетингу. Вона підходить як для людей, які працюють в економічній сфері, так і для тих хто мало що розуміє в підприємництві. Якщо ви плануєте робити бізнес або вже його маєте, я раджу прочитати. Хоча книга написана 1997 року, але її теми ще до сих пір актуальні. Звичайно «послуги» вийшли на кращий рівень, вони диверсифікувались та з’явилось чимало нового. Але цей ретроспективний погляд у книзі, дає змогу побачити ті помилки та хиткі підвалини маркетингу 90-х, дізнавшись помилки минулого ви точно їх не повторите у сьогоденні. Я очікував книгу у формі цілісного тексту, але автор зібрав дійсно важливі пункти, та оформив все у тезисній формі. Тобто є питання, потім наводить приклад та висновок. І ви перед собою маєте збірочку порад, яку комфортно читати. Послуги у наш час грають дуже важливу роль, адже щоб ви не продавали ви маєте контакт з покупцем, і для обслуговування клієнта потрібні ресурси, їх потрібно правильно використовувати та оптимізувати. Якщо ви будете фокусуватись на правильному використанні послуг, ви стане найефективнішим підприємцем.
Iryna Baran
11 січня 2019 р
5 балів
Обов'язкова для прочитання підприємцям у сфері послуг
Так склалось, що про маркетинг послуг почали говорити тільки недавно, мабуть, тому що сам ринок почав по-справжньому розвиватись в Україні в останні 10 років. Книги із класичного маркетингу присвячені багатьом аспектам, які годяться, коли ваш бізнес пов'язаний із товарами. Яку ціну обрати, як упакувати товар, де його правильно представити. Але що робити із послугами? Виявляється, там теж є чимало роботи, але добре, що Гаррі Беквітт усе детально розписав. Книга буде цікава не тільки тим, хто працює у маркетингу і комунікаціях, а й власникам бізнесу у сфері послуг. Це готова інструкція по впровадженню маркетингу послуг: від позиціонування до стосунків із клієнтами. Автор наголошує на тому, що на ринку послуг велике значення мають людські стосунки, а тому у вашого бізнесу має бути людське обличчя. Є багато порад щодо того, як знайти відмінності свого бізнесу та як створити по-справжньому сильний бренд. Адже, як відомо, для розвитку бренду не потрібно багато грошей, а багато уяви. Беквіт наголошує: "Вдале поєднання ціни та якості не може бути перевагою". Книга надзвичайно структурована на маленькі розділи, із маленькими висновками укінці кожного, що дозволяє із легкістю при нагоді повторити прочитане. Наполегливо рекомендую до прочитання і неважливо, чи ви початківець у маркетингу чи вже "бита птиця"!
Виникли запитання? 0-800-335-425
120 грн
Немає в наявності
Паперова книга