Автор |
Гаррі Беквіт |
Видавництво |
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля" |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2018 |
ISBN |
9786171251861 |
Тип |
Електронна |
Все про електронну книгу Продаючи невидиме. Керівництво з сучасного маркетингу послуг
- Перебуває у ТОП-10 бестселерів за версією Businessweek
- У світі продано 600 000 примірників
- Перекладено 17 мовами
Ця книжка — результат двадцятип’ятирічного досвіду роботи Беквіта з найвпливовішими та найуспішнішими бізнесменами світу, які продають… повітря. Саме так. Цей посібник — збірка ефективних порад у сфері маркетингу послуг. На прикладі великих компаній Federal Express, Citicorp та численних приватних підприємств автор демонструє різноманітні методики і стратегії успішного продажу «невидимого» товару. Автор говорить про те, що саме слід покращити в продукції компанії, розкриває основи маркетингу послуг, радить, як вигідно позиціонувати послуги та розуміти клієнта. Цікавий і лаконічний посібник, що містить сотні стратегій для досягнення успіху…
Про автора:
Гаррі Беквіт — засновник компанії Beckwith Advertising and Marketing, працював із чотирма зі ста найефективніших американських підприємств у сфері послуг та з дев’ятьма фірмами, що входять до рейтингу 500 найбільш успішних компаній за версією журналу Fortune. Володар премії Effie Американської асоціації маркетингу та колишній творчий керівник одного з найшанованіших рекламних агентств Америки.
Автор |
Гаррі Беквіт |
Видавництво |
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля" |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2018 |
ISBN |
9786171251861 |
Тип |
Електронна |
-
ОтзывЧудова книга.
В ній доступно пояснюють відмінності продажів товарів та продажів послуг. Також є багато корисних прикладів із життя та для життя.
Книга легка для читання і її варто читати не тільки тим, хто вже працює у сфері послуг, але і новачкам, так как в книзі є поради навіть щодо назв компаній та диференціації бізнесу.
Маст рід для маркетингу послуг.
-
Акцентуйте увагу на послузіВсі підприємства недооцінюють важливість послуг які вони надають. Вони фокусуються на якостях товару, та його властивостях. Звично це зрозуміла та адекватна стратегія, адже клієнти прийшли безпосередньо за товаром, щоб задовольнити свої потреби. У наш час дуже сильно зростає конкуренція, і зробити щось дійсно якісне та корисне, яке б купували, дуже важко. Такий бізнес триває 3-5 років, а потім його витісняють із ринку конкуренти. Це парадигма циклу роботи підприємства.
Автор книги руйнує стереотипи щодо маркетингових стратегій, та доводить важливість послуг які надає компанія чи бізнес. Клієнт при покупці контактує з продавцем, і саме тут вирішується доля чи покупець залишиться клієнтом. Так, 85% успіху залежить від того як вас обслуговують. Якщо вам нахамили, невже ви зможете це терпіти та купляти той товар при такому обслуговувані? Напевно, ні. Макдональдс вийшов на світовий рівень не стільки через якісний та смачний продукт, а через сервіс (обслуговування) за хвилину ви отримуєте те що замовили, і вам не потрібно чекати в черзі, персонал завжди привітний, у приміщенні чисто та комфортно. Такі речі грають більшу роль ніж якості товару.

-
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
-
fb2
Zip-архів, підходить для ел. книг та інших пристроїв
-
mobi
Підходить для електронних книг Amazon Kindle
-
pdf
Відкривається в Adobe Reader або браузері
Рецензії Продаючи невидиме. Керівництво з сучасного маркетингу послуг
-
ОтзывЧудова книга.
В ній доступно пояснюють відмінності продажів товарів та продажів послуг. Також є багато корисних прикладів із життя та для життя.
Книга легка для читання і її варто читати не тільки тим, хто вже працює у сфері послуг, але і новачкам, так как в книзі є поради навіть щодо назв компаній та диференціації бізнесу.
Маст рід для маркетингу послуг.
-
Акцентуйте увагу на послузіВсі підприємства недооцінюють важливість послуг які вони надають. Вони фокусуються на якостях товару, та його властивостях. Звично це зрозуміла та адекватна стратегія, адже клієнти прийшли безпосередньо за товаром, щоб задовольнити свої потреби. У наш час дуже сильно зростає конкуренція, і зробити щось дійсно якісне та корисне, яке б купували, дуже важко. Такий бізнес триває 3-5 років, а потім його витісняють із ринку конкуренти. Це парадигма циклу роботи підприємства.
Автор книги руйнує стереотипи щодо маркетингових стратегій, та доводить важливість послуг які надає компанія чи бізнес. Клієнт при покупці контактує з продавцем, і саме тут вирішується доля чи покупець залишиться клієнтом. Так, 85% успіху залежить від того як вас обслуговують. Якщо вам нахамили, невже ви зможете це терпіти та купляти той товар при такому обслуговувані? Напевно, ні. Макдональдс вийшов на світовий рівень не стільки через якісний та смачний продукт, а через сервіс (обслуговування) за хвилину ви отримуєте те що замовили, і вам не потрібно чекати в черзі, персонал завжди привітний, у приміщенні чисто та комфортно. Такі речі грають більшу роль ніж якості товару.
Автор |
Гаррі Беквіт |
Видавництво |
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля" |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2018 |
ISBN |
9786171251861 |
Тип |
Електронна |