Престидижитатор. Семь принципов влияния: как завладеть вниманием аудитории и добиться успеха
Електронна книга | Код товару 1252601
Автор
Девід Квонг
Видавництво
Азбука
Мова
Російська
Рік видання
2017
Перекладач
Олександра Головіна
Кількість сторінок
272
ISBN
978-5-389-13745-5
Тип
Електронна

Все про електронну книгу Престидижитатор. Семь принципов влияния: как завладеть вниманием аудитории и добиться успеха

Автор цієї книги - професійний фокусник, головний консультант по ілюзіях в таких голлівудських хітах, як "Ілюзія обману", "Місія нездійсненна: Плем'я ізгоїв", "Берт Вандерстоун", "Паранормальне явище 4", "Гра в імітацію".

"Я розповім вам про правила управління людською поведінкою і сприйняттям, слідуючи яким ви змусите свою публіку повірити в реальність ілюзій. Ви дізнаєтеся, хто з винахідників, лідерів і визнаних геніїв використовував ці правила для просування своїх ідей і побудови успішних імперій, і зрозумієте, як з їхньою допомогою краще контролювати своє власне життя і досягати успіху. Сучасний світ нещадний: кожен намагається знайти собі кращу роботу, вибити гроші на проєкт, залучити більше відвідувачів, покупців, завести більше друзів. Всі хочуть рухатися вперед і намагаються цього досягти абсолютно однаковими методами, заздалегідь прирікаючи себе на поразку. Принципи ілюзії дозволять вам освоїти новий підхід: ви навчитеся просувати свої ідеї, вміння або товар не так, як це роблять інші, і підвищите свої шанси на успіх". (Девід Квонг)

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Девід Квонг
Видавництво
Азбука
Мова
Російська
Рік видання
2017
Перекладач
Олександра Головіна
Кількість сторінок
272
ISBN
978-5-389-13745-5
Тип
Електронна
Рецензії
Купити - Престидижитатор. Семь принципов влияния: как завладеть вниманием аудитории и добиться успеха
Престидижитатор. Семь принципов влияния: как завладеть вниманием аудитории и добиться успеха
103 грн
Доступні формати для скачування:
 

Рецензії Престидижитатор. Семь принципов влияния: как завладеть вниманием аудитории и добиться успеха

 
Характеристики Престидижитатор. Семь принципов влияния: как завладеть вниманием аудитории и добиться успеха
Автор
Девід Квонг
Видавництво
Азбука
Мова
Російська
Рік видання
2017
Перекладач
Олександра Головіна
Кількість сторінок
272
ISBN
978-5-389-13745-5
Тип
Електронна