Автор |
Девід Квонг |
Видавництво |
Азбука |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2017 |
Перекладач |
Олександра Головіна |
Кількість сторінок |
272 |
ISBN |
978-5-389-13745-5 |
Тип |
Електронна |
Все про електронну книгу Престидижитатор. Семь принципов влияния: как завладеть вниманием аудитории и добиться успеха
Автор цієї книги - професійний фокусник, головний консультант по ілюзіях в таких голлівудських хітах, як "Ілюзія обману", "Місія нездійсненна: Плем'я ізгоїв", "Берт Вандерстоун", "Паранормальне явище 4", "Гра в імітацію".
"Я розповім вам про правила управління людською поведінкою і сприйняттям, слідуючи яким ви змусите свою публіку повірити в реальність ілюзій. Ви дізнаєтеся, хто з винахідників, лідерів і визнаних геніїв використовував ці правила для просування своїх ідей і побудови успішних імперій, і зрозумієте, як з їхньою допомогою краще контролювати своє власне життя і досягати успіху. Сучасний світ нещадний: кожен намагається знайти собі кращу роботу, вибити гроші на проєкт, залучити більше відвідувачів, покупців, завести більше друзів. Всі хочуть рухатися вперед і намагаються цього досягти абсолютно однаковими методами, заздалегідь прирікаючи себе на поразку. Принципи ілюзії дозволять вам освоїти новий підхід: ви навчитеся просувати свої ідеї, вміння або товар не так, як це роблять інші, і підвищите свої шанси на успіх". (Девід Квонг)
Автор |
Девід Квонг |
Видавництво |
Азбука |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2017 |
Перекладач |
Олександра Головіна |
Кількість сторінок |
272 |
ISBN |
978-5-389-13745-5 |
Тип |
Електронна |

-
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
Рецензії Престидижитатор. Семь принципов влияния: как завладеть вниманием аудитории и добиться успеха
Автор |
Девід Квонг |
Видавництво |
Азбука |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2017 |
Перекладач |
Олександра Головіна |
Кількість сторінок |
272 |
ISBN |
978-5-389-13745-5 |
Тип |
Електронна |