Попробуй думать как хищник
Паперова книга | Код товару 694510
Yakaboo 5/5
Автор
Дейв Тротт
Видавництво
Попурри
Мова
Російська
Рік видання
2016
Перекладач
Л. Третьяк
Кількість сторінок
224
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
145х205 мм

Усе про книжку Попробуй думать как хищник

«Попробуй думать как хищник» — это мастер-класс Дейва Тротта о философии, которая позволила ему сделать блестящую карьеру: от копирайтера до креативного директора и учредителя нескольких ведущих рекламных агентств Лондона. Книга написана в форме лаконичных историй с яркими примерами, которые, по мнению автора, запоминаются гораздо быстрее нудных правил, и представляет собой бесценный источник жизненной мудрости в современной креативной обработке.
Характеристики
Автор
Дейв Тротт
Видавництво
Попурри
Мова
Російська
Рік видання
2016
Перекладач
Л. Третьяк
Кількість сторінок
224
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
145х205 мм
Рецензії
  •  
    Неймовірна книга
    Про цю книгу я дізналась на цьому сайті Yakaboo.ua. В одному із матеріалів цю книгу рекомендував засновник однієї із найкращих креативних агенцій України. Побачивши після замовлення маленьку тонку книгу, я здивувалась, чи справді її варто читати і чи вартує вона своїх коштів. Висновок - ще й як вартує. Автор ділиться "родзинками" зі сфери реклами, маркетингу та креативних агенцій, але робить це не у вигляді нудної теорії, а на живих прикладах. Книга досить незвично структуризована, немає жодного зайвого абзацу, чи навіть речення, мабуть, саме тому вона така тонка. Я взяла для себе чимало корисних речей, які можу застосувати у своїй діяльності хоч завтра. Особливо рекомендую прочитати цю книгу не просто спеціалістам із комунікацій, а тим, хто має у цій сфері власний бізнес чи принаймні планує розвивати там власну справу. Автор на прикладі роботи власного креативного агентства та інших розповідає про цікаві підходи у співпраці із клієнтами, про те, як правильно домовлятись із замовниками. Це дуже цінна інформація, яку не знайдете у численній кількості інших книг, присвячених маркетингу та рекламі.
Купити - Попробуй думать как хищник
Попробуй думать как хищник
251 грн
Немає в наявності
 

Рецензії Попробуй думать как хищник

  •  
    Неймовірна книга
    Про цю книгу я дізналась на цьому сайті Yakaboo.ua. В одному із матеріалів цю книгу рекомендував засновник однієї із найкращих креативних агенцій України. Побачивши після замовлення маленьку тонку книгу, я здивувалась, чи справді її варто читати і чи вартує вона своїх коштів. Висновок - ще й як вартує. Автор ділиться "родзинками" зі сфери реклами, маркетингу та креативних агенцій, але робить це не у вигляді нудної теорії, а на живих прикладах. Книга досить незвично структуризована, немає жодного зайвого абзацу, чи навіть речення, мабуть, саме тому вона така тонка. Я взяла для себе чимало корисних речей, які можу застосувати у своїй діяльності хоч завтра. Особливо рекомендую прочитати цю книгу не просто спеціалістам із комунікацій, а тим, хто має у цій сфері власний бізнес чи принаймні планує розвивати там власну справу. Автор на прикладі роботи власного креативного агентства та інших розповідає про цікаві підходи у співпраці із клієнтами, про те, як правильно домовлятись із замовниками. Це дуже цінна інформація, яку не знайдете у численній кількості інших книг, присвячених маркетингу та рекламі.
 
Характеристики Попробуй думать как хищник
Автор
Дейв Тротт
Видавництво
Попурри
Мова
Російська
Рік видання
2016
Перекладач
Л. Третьяк
Кількість сторінок
224
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
145х205 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Тираж
2500
ISBN
978-985-15-3010-2
Вага
300 гр.
Тип
Паперова