Петрик і фонтани
Паперова книга | Код товару 928331
Yakaboo 5/5
Автор
Надія Степула
Видавництво
Основи
Мова
Українська
Рік видання
2019
Вік
Від 3 до 5 років, Від 6 до 8 років
Ілюстратор
Ольга Селищева
Кількість сторінок
32
Ілюстрації
Кольорові

Усе про книжку Петрик і фонтани

«Петрик і фонтани» – перша в Україні дитяча книжка, що розповідає про аутизм. Книжка є спільним проектом видавництва «Основи» та ГО «Щасливе Сьогодні». Частина коштів із продажів книги піде на просвітницькі проекти з теми аутизму, які організовує ГО «Щасливе Сьогодні»

Головні герої оповідання – Петрик і Матильда. У них багато спільного, вони люблять гратися і дізнаватися нове, але є й відмінності: у Петрика аутизм, тому він по-іншому сприймає навколишній світ, дещо повільніше розмовляє та проявляє емоції. Познайомившись із хлопчиком, Матильда розуміє: "Ми можемо бавитися разом, просто не так, як я звикла, але так само весело!"

Окрім ілюстрованого оповідання, книжка «Петрик і фонтани» містить навчальну сторінку для дітей. У ній є прості і зрозумілі пояснення про те, що таке аутизм, чому люди з аутизмом поводяться інакше, як дружити з аутичними хлопчиками та дівчатками.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Надія Степула
Видавництво
Основи
Мова
Українська
Рік видання
2019
Вік
Від 3 до 5 років, Від 6 до 8 років
Ілюстратор
Ольга Селищева
Кількість сторінок
32
Ілюстрації
Кольорові
Рецензії
  •  
    Як говорити з дітьми про аутизм 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Книга «Петрик і фонтани» починає діалог між батьками та дітьми щодо інклюзивності, толерантності та нейрорізноманіття. Автор намагається донести, що поняття «інклюзивність» значить, що інші приймають «незручні» особливості людей як частину їх особистості. Надія Степула стверджує: аутизм - це не страшно, не заразно, тим більш не небезпечно, і не потрібно нікому співчувати. Варто просто спробувати зацікавитися світом людей, що несхожі на інших, знайти способи комунікації з ними й отримати врешті-решт від цього задоволення.
    Сюжет «Петрика і фонтану» наступний: двоє дітей знайомляться в парку біля фонтану. У них багато спільного, вони обоє цікаві та вивчають світ, але є у них певні відмінності: у Петрика аутизм, тому він інакше сприймає світ, трохи повільніше розмовляє й сильніше проявляє емоції . Подружившись з незвичайним хлопчиком, Матильда розуміє, що вони різні, але їм дуже цікаво разом.
    Насправді таких книг дуже багато в США та Канаді. І автори цієї книги, слідуючи заокеанському прикладу, просто адаптували реальну соціальну історію. Правда, в житті все завершилося маленькою квіткою, яку Петро подарував Матильді на прощання.
    Якщо чесно, то я впевнений: українське суспільство ще далеко не готове сприймати таких діток. Чому? Все просто: наш менталітет та спосіб життя культивував презирливе відношення до всього, що може нести якусь загрозу. Ми оглядаємося, коли повз нас на вулиці проходять молодики у «адідасі», можемо вести себе як параноїки в авто, рухаючись жвавою трасою, 100-500 разів перевіряємо документи, купуючи нове житло чи авто…. І коли біля нас з’являється особа (чи то дитина, чи доросла людина), що надмірно галасливо розмовляє, якось «не так реагує» на зовнішні фактори, ми теж вбачаємо в цьому загрозу. Але не потрібно так! Аутисти - теж люди! Просто особливі. І про це варто доносити молодшому поколінню. Тоді в садках та школах не буде боулінгу, й узагалі світ стане добрішим. Саме через такі книжки, як «Петрик і фонтани» й варто прививати подібні думки. Окрім ілюстрованого оповідання, видання містить навчальну сторінку для дітей із простими та зрозумілими поясненнями якраз про те, що таке аутизм та як дружити з аутичними хлопчиками та дівчатками.
    Якість книги мене вразила. Дуже хороша! Формат зручний, обкладинка тверда, а на сторінках нехитрі ілюстрації в кольорі: багато простих фігур, а ще хлопчик та дівчинка, про яких йдеться в оповідці. Кольорова гама неяскрава, тому не буде негативно впливати на психіку діток, у тому числі особливих. Подібні видання, вважаю, мають бути в кожному навчальному закладі країни!
  •  
    Книга про інакшість, яка зовсім не заважає дружити
    Як зазвичай діти реагують на людину, яка своєю поведінкою дуже відрізняється від інших? Хтось вголос дивується, хтось лякається, а хтось може почати висміювати... А як почувається та людина? А якщо вона сама – ще дитина?..
    В цій книзі ми бачимо маленького хлопчика Петрика, який радісно кричить, бавлячись із бризками води біля фонтану. Маленька Матильда дивується поведінці хлопчика, але мама Петрика розповідає їй, що в сина аутизм, тобто він інакший. „Петрик чимало знає й розуміє, але... він тільки вчиться говорити й знає вже сотні слів, а вигукує від захвату, бо інакше бачить навколишній світ”.
    Вдома Матильда питає в своєї матусі, коли ж Петрик стане нормальним і чи зможуть вони дружити? Мудра мама відповідає своїй дитині, що Петрик нормальний, тільки трохи інший. Всі люди різні: в когось довгі коси, а в когось коротке волосся, хтось носить окуляри, бо погано бачить, в когось неоднакові ніжки... Всі ми різні, але „всі ми люди. Тому в чомусь однакові”.
    Наступного дня Матильда розуміє, що з Петриком можна гратися, але трохи по-іншому: „Ми можемо бавитися разом, просто не так, як я звикла, але так само весело!”.
    Ось така дитяча книга з недитячою проблематикою потрапила нам до рук. Я прочитала її дітям, а потім ми довго розмовляли про людей, які чимось відрізняються від інших. Так багато було питань, деякі з них зовсім не дитячі, але висновок діти зробили самі: „Ці люди -такі ж люди, як і всі, просто кожна людина трішки відрізняється й це зовсім не погано!”
    Дякуємо авторці Надії Степулі й видавництву „Основи” за можливість по-іншому побачити, почути й багато чого зрозуміти!
Купити - Петрик і фонтани
Петрик і фонтани
163 грн
Немає в наявності
 

Рецензії Петрик і фонтани

  •  
    Як говорити з дітьми про аутизм 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Книга «Петрик і фонтани» починає діалог між батьками та дітьми щодо інклюзивності, толерантності та нейрорізноманіття. Автор намагається донести, що поняття «інклюзивність» значить, що інші приймають «незручні» особливості людей як частину їх особистості. Надія Степула стверджує: аутизм - це не страшно, не заразно, тим більш не небезпечно, і не потрібно нікому співчувати. Варто просто спробувати зацікавитися світом людей, що несхожі на інших, знайти способи комунікації з ними й отримати врешті-решт від цього задоволення.
    Сюжет «Петрика і фонтану» наступний: двоє дітей знайомляться в парку біля фонтану. У них багато спільного, вони обоє цікаві та вивчають світ, але є у них певні відмінності: у Петрика аутизм, тому він інакше сприймає світ, трохи повільніше розмовляє й сильніше проявляє емоції . Подружившись з незвичайним хлопчиком, Матильда розуміє, що вони різні, але їм дуже цікаво разом.
    Насправді таких книг дуже багато в США та Канаді. І автори цієї книги, слідуючи заокеанському прикладу, просто адаптували реальну соціальну історію. Правда, в житті все завершилося маленькою квіткою, яку Петро подарував Матильді на прощання.
    Якщо чесно, то я впевнений: українське суспільство ще далеко не готове сприймати таких діток. Чому? Все просто: наш менталітет та спосіб життя культивував презирливе відношення до всього, що може нести якусь загрозу. Ми оглядаємося, коли повз нас на вулиці проходять молодики у «адідасі», можемо вести себе як параноїки в авто, рухаючись жвавою трасою, 100-500 разів перевіряємо документи, купуючи нове житло чи авто…. І коли біля нас з’являється особа (чи то дитина, чи доросла людина), що надмірно галасливо розмовляє, якось «не так реагує» на зовнішні фактори, ми теж вбачаємо в цьому загрозу. Але не потрібно так! Аутисти - теж люди! Просто особливі. І про це варто доносити молодшому поколінню. Тоді в садках та школах не буде боулінгу, й узагалі світ стане добрішим. Саме через такі книжки, як «Петрик і фонтани» й варто прививати подібні думки. Окрім ілюстрованого оповідання, видання містить навчальну сторінку для дітей із простими та зрозумілими поясненнями якраз про те, що таке аутизм та як дружити з аутичними хлопчиками та дівчатками.
    Якість книги мене вразила. Дуже хороша! Формат зручний, обкладинка тверда, а на сторінках нехитрі ілюстрації в кольорі: багато простих фігур, а ще хлопчик та дівчинка, про яких йдеться в оповідці. Кольорова гама неяскрава, тому не буде негативно впливати на психіку діток, у тому числі особливих. Подібні видання, вважаю, мають бути в кожному навчальному закладі країни!
  •  
    Книга про інакшість, яка зовсім не заважає дружити
    Як зазвичай діти реагують на людину, яка своєю поведінкою дуже відрізняється від інших? Хтось вголос дивується, хтось лякається, а хтось може почати висміювати... А як почувається та людина? А якщо вона сама – ще дитина?..
    В цій книзі ми бачимо маленького хлопчика Петрика, який радісно кричить, бавлячись із бризками води біля фонтану. Маленька Матильда дивується поведінці хлопчика, але мама Петрика розповідає їй, що в сина аутизм, тобто він інакший. „Петрик чимало знає й розуміє, але... він тільки вчиться говорити й знає вже сотні слів, а вигукує від захвату, бо інакше бачить навколишній світ”.
    Вдома Матильда питає в своєї матусі, коли ж Петрик стане нормальним і чи зможуть вони дружити? Мудра мама відповідає своїй дитині, що Петрик нормальний, тільки трохи інший. Всі люди різні: в когось довгі коси, а в когось коротке волосся, хтось носить окуляри, бо погано бачить, в когось неоднакові ніжки... Всі ми різні, але „всі ми люди. Тому в чомусь однакові”.
    Наступного дня Матильда розуміє, що з Петриком можна гратися, але трохи по-іншому: „Ми можемо бавитися разом, просто не так, як я звикла, але так само весело!”.
    Ось така дитяча книга з недитячою проблематикою потрапила нам до рук. Я прочитала її дітям, а потім ми довго розмовляли про людей, які чимось відрізняються від інших. Так багато було питань, деякі з них зовсім не дитячі, але висновок діти зробили самі: „Ці люди -такі ж люди, як і всі, просто кожна людина трішки відрізняється й це зовсім не погано!”
    Дякуємо авторці Надії Степулі й видавництву „Основи” за можливість по-іншому побачити, почути й багато чого зрозуміти!
 
Характеристики Петрик і фонтани
Автор
Надія Степула
Видавництво
Основи
Мова
Українська
Рік видання
2019
Вік
Від 3 до 5 років, Від 6 до 8 років
Ілюстратор
Ольга Селищева
Кількість сторінок
32
Ілюстрації
Кольорові
Формат
190х190 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-966-500-839-2
Вага
200 гр.
Тип
Паперова