Автор |
Джон Шоул |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Перекладач |
Ірина Євстигнєєва |
Тип |
Аудіо |
Все про аудіокнигу Первоклассный сервис как конкурентное преимущество
Про що книга «Першокласний сервіс як конкурентна перевага»
У світі, де править споживач і все менш важливо який продукт або послугу компанія виробляє, де фірми на ринку конкурують за кращих людей, кращі технології і кращий дизайн, ключовою конкурентною перевагою стає кращий сервіс. Ця книга про те, як мотивувати співробітників надавати сервіс найвищого рівня, що дозволить підвищити прибутковість компанії, збільшити частку ринку, завоювати лояльність клієнтів.
Чому книга «Першокласний сервіс як конкурентна перевага» гідна прочитання
- Як додаток до книги дається посилання для завантажування відео-фільму з прикладами організації якісного сервісу.
- Чудова мова, безліч практичних прикладів, нещадна, але при цьому конструктивна критика існуючого стану речей.
Для кого ця книга
Ця книга - подарунок для всіх, хто слідує за клієнтом і прагне перетворити свої компанії в лідерів ринку.
Хто автор
Джон Шоул відомий як гуру культури обслуговування. Він займається навчанням і розвитком персоналу вже 35 років, понад 25 років розробляє тренінги по створенню та підтриманню високого рівня сервісу. Він розробив першу в світі програму з навчання обслуговування клієнтів. Ця програма, а також наступні розробки лягли в основу стратегії сервісу Джона Шоула.
Автор |
Джон Шоул |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Перекладач |
Ірина Євстигнєєва |
Тип |
Аудіо |

- MP3
Рецензії Первоклассный сервис как конкурентное преимущество
Автор |
Джон Шоул |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Перекладач |
Ірина Євстигнєєва |
Тип |
Аудіо |