Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
«Перформування спільного міста. На перетині мистецтва, політики й громадського життя» Паскаля Ґілена є збіркою статей під номером п’ять у серії книжок Small Run Books.
Місто, спільнота та музей — головні теми, з якими працює провідний соціолог культури нашої сучасності Паскаль Ґілен у трьох текстах цієї збірки.
Автор визначає головні принципи існування у спільному міському просторі та ставить питання: чи можливе спільне місто сьогодні і якщо так, то які шляхи його створення?
До інших ключових питань книжки також належать: сучасне становище культурних інституцій у світі, майбутня роль музеїв, художніх академій та виклики, на які доводиться відповідати інституціям у спільному місті.
«Місто завжди перебуває в русі, й будь-яка типологія, що намагається його зафіксувати, не бере до уваги складнощів реального життя», — пише Ґілен, наголошуючи на співучасті та співіснуванні в безладі міського життя.
До збірки ввійшли три тексти Паскаля Ґілена:
1. «Перформування спільного міста. На перетині мистецтва, політики й громадського життя» (2015);
2. «Музейна хронотопіка: про репрезентацію минулого в музеї» (2004);
3. «Інституційна уява: Інституціоналізація сучасного мистецтва (мінус “сучасне”)» (2013).
«Перформування спільного міста. На перетині мистецтва, політики й громадського життя» Паскаля Ґілена є збіркою статей під номером п’ять у серії книжок Small Run Books.
Місто, спільнота та музей — головні теми, з якими працює провідний соціолог культури нашої сучасності Паскаль Ґілен у трьох текстах цієї збірки.
Автор визначає головні принципи існування у спільному міському просторі та ставить питання: чи можливе спільне місто сьогодні і якщо так, то які шляхи його створення?
До інших ключових питань книжки також належать: сучасне становище культурних інституцій у світі, майбутня роль музеїв, художніх академій та виклики, на які доводиться відповідати інституціям у спільному місті.
«Місто завжди перебуває в русі, й будь-яка типологія, що намагається його зафіксувати, не бере до уваги складнощів реального життя», — пише Ґілен, наголошуючи на співучасті та співіснуванні в безладі міського життя.
До збірки ввійшли три тексти Паскаля Ґілена:
1. «Перформування спільного міста. На перетині мистецтва, політики й громадського життя» (2015);
2. «Музейна хронотопіка: про репрезентацію минулого в музеї» (2004);
3. «Інституційна уява: Інституціоналізація сучасного мистецтва (мінус “сучасне”)» (2013).