Автор |
Борис Шпірт |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2018 |
Тип |
Аудіо |
Все про аудіокнигу Отчаянные аккаунт-менеджеры. Как работать с клиентами без стресса и проблем
Про що книга
Правильні відносини з клієнтом - запорука довгострокового співробітництва і успішних продажів. Створити їх буває непросто, а зберегти і зміцнити - ще складніше. Що потрібно робити, щоб навіть дуже «складний» замовник залишився задоволеним? Як працювати з клієнтами-маніпуляторами? Як правильно говорити клієнту «ні» і не допускати конфліктів? Як бути гнучким, але не «прогинатися»? На всі ці питання знайдуться відповіді і приклади з практичного досвіду автора книги, досвідченого фахівця з клієнтського сервісу та продажу Бориса Шпірта.
Ви дізнаєтеся, як зробити відносини «клієнт - підрядник» взаємовигідними, а кейси з малюнками автора допоможуть вам запам'ятати найважливіше.
Чому книга гідна прочитання
- Для тих, хто працює з клієнтами щодня, хоче зробити відносини з ними продуктивніше, знизити робочий стрес і підняти мотивацію, ця книга є безцінною.
- На її сторінках багато слушних порад, лайфхаків і кейсів - вони наочні, корисні та легко запам'ятовуються.
- Книга написана практиком з величезним досвідом роботи і не має аналогів на російському ринку.
Для кого ця книга
Для аккаунт-менеджерів, менеджерів проектів, фрілансерів, керівників і всіх, хто працює з клієнтами.
Хто автор
Борис Шпірт - експерт з клієнтського сервісу та продажів. Понад 20 років працював у продажах, з них 12 років в digital-агентствах як директор з розвитку бізнесу, директор з роботи з клієнтами і керуючий директор. Допомагає компаніям вибудовувати клієнтський сервіс і продажі, проводить навчання співробітників.
Автор |
Борис Шпірт |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2018 |
Тип |
Аудіо |

- MP3
Рецензії Отчаянные аккаунт-менеджеры. Как работать с клиентами без стресса и проблем
Автор |
Борис Шпірт |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2018 |
Тип |
Аудіо |