От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет
Паперова книга | Код товару 1136294
Автор
Джим Коллінз
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Павло Павловський
Кількість сторінок
368
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
70x90/16 (170х215 мм)

Усе про книжку От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет

У книзі аналізується досвід компаній, що здійснили перехід від хороших показників до видатних, таких як: Abbott, Circuit City, Fannie Mae, Gillette, Kimberly-Clark, Kroger, Nucor, Philip Morris, Pitney Bowes, Walgreens, Wells Fargo. Ці компанії зберігали високі результати протягом 15 років. Так, до 2000 року інвестиції в $ 1, зроблені в 1965 році в ці компанії, збільшилися б в 471 раз, а інвестиції в акції всіх компаній на ринку збільшилися б лише в 56 разів.

Дослідницька команда на чолі з Джимом Коллінзом розглядає фактори і умови, необхідні для переходу «від хорошого до великого», і його механізми. Автори переконані, що послідовне втілення в життя ідей і концепцій, викладених в книзі, допоможе практично будь-якій організації кардинальним чином поліпшити свою діяльність і домогтися по-справжньому видатних результатів.

Фішки книги

Джим Коллінз - визнаний класик бізнес-літератури, чиї книги розійшлися по всьому світу тиражем більше 10 000 000 примірників!

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Джим Коллінз
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Павло Павловський
Кількість сторінок
368
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
70x90/16 (170х215 мм)
Рецензії
Купити - От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет
От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет
620 грн
Очікується в грудні
 
Інформація про автора
Джим Коллінз
Джим Коллінз

Джим Коллінз - американський дослідник, письменник, бізнес-консультант. Автор таких книг, як: "Великі за власним вибором", "Як гинуть великі і чому деякі компанії ніколи не здаються", "Від хорошого до великого: чому деякі компанії здійснюють прорив, а інші ні", "Побудовані навічно". З юних років захоплюється альпінізмом, деякі ситуації в бізнесі порівнює зі сходженням на гору. Викладав в Стенфо...

Детальніше

Рецензії От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет

 
Характеристики От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет
Автор
Джим Коллінз
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Павло Павловський
Кількість сторінок
368
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
70x90/16 (170х215 мм)
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
Видання
22-е
ISBN
978-5-00146-639-0
Вага
490 гр.
Тип
Паперова
 

Про автора От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет