Огилви о рекламе
Паперова книга | Код товару 290455
Yakaboo 5/5
Автор
Девід Огілві
Видавництво
Манн, Іванов і Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Т. Новікова, А. Гостева
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Кольорові
Формат
170x240 мм

Усе про книжку Огилви о рекламе

О чем эта книга

Это классика книг о рекламе, написанная одним из выдающихся специалистов, отцом современной рекламы - Дэвидом Огилви. Впервые книга была опубликована в США еще в 1983 году! В 2002-м ее перевели на русский язык, и с тех пор она не выходит из списка бестселлеров.

Как сделать рекламу, которая будет продавать?

Какими должны быть тексты, иллюстрации, дизайн?

Как привлечь и удержать клиента? Как управлять рекламным агентством?

В этой книге - многочисленные истории реальных проектов, блестящих идей, а иногда и неудачных решений. Огилви описывает всю "внутреннюю кухню" мира рекламы и рассказывает многочисленные байки, которые позволяют окунуться в мир рекламного бизнеса прошлого века.

Фишки книги

В книге более 150 цветных и черно-белых иллюстраций - классические примеры печатной рекламы и раскадровки телевизионных роликов. Теория и практика рекламы в картинках!

А еще не забывайте о том, что эта книга написана одним из лучших копирайтеров мира - она читается легко и невероятно интересно.

Для кого эта книга

Книга обязательна к прочтению всем, кто связан с рекламой: копирайтерам, дизайнерам, менеджерам проектов, - особенно начинающим специалистам. Основам нужно учиться у мастера.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Девід Огілві
Видавництво
Манн, Іванов і Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Т. Новікова, А. Гостева
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Кольорові
Формат
170x240 мм
Рецензії
  •  
    Про хорошу рекламу
    Проста назва книги відразу забирає будь-яку інтригу і предмет розповіді вже точно ні з чим не сплутати. Але те як автор веде розповідь робить це видання одним з найкращих на цю тематику. Огілві по праву вважається батьком сучасної реклами, його досвід і методи роботи викликають захоплення. В сучасному світі реклама часто асоціюється з чимось нав'язливим і не завжди приємним, хоча добре розроблену можна вважати в певній мірі мистецтвом. І агентство Огілві можна порівняти з мистецьким цехом, де кожну рекламну кампанію і рекламний пост віддочилували як шедевр. Для мене найкрутішим моментом є розповідь про роботу з Mercedes, коли представники агентства, щоб зрозуміти продукт і компанію, певний час провели на самому виробництві. Книгу можна віднести по фахового видання для рекламістів і маркетологів, але в дійсності ця книга для широкого кола читачів. Не зважаючи на доволі високу ціну, вона свого вартує. Якісний кольоровий друк та приємні на дотик використані матеріали роблять книгу особливою.
Купити - Огилви о рекламе
Огилви о рекламе
 
Товар більше не виробляється
 
Інформація про автора
Девід Огілві
Девід Огілві

Цю людину по праву називають "батьком реклами" і "патріархом рекламної індустрії". Девід Огілві, народився в Англії, в 1911 році, у великій родині, де вже було чотири дитини. Перші роки свого життя він провів в невеликому селі Суррей. Але війна, що почалася в 1914 році, змусила їх сім'ю перебратися в Лондон. Він був зразковою дитиною і добре вчився. Після школи Девід почав вчитися в Оксфордському...

Детальніше

Рецензії Огилви о рекламе

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Про хорошу рекламу
    Проста назва книги відразу забирає будь-яку інтригу і предмет розповіді вже точно ні з чим не сплутати. Але те як автор веде розповідь робить це видання одним з найкращих на цю тематику. Огілві по праву вважається батьком сучасної реклами, його досвід і методи роботи викликають захоплення. В сучасному світі реклама часто асоціюється з чимось нав'язливим і не завжди приємним, хоча добре розроблену можна вважати в певній мірі мистецтвом. І агентство Огілві можна порівняти з мистецьким цехом, де кожну рекламну кампанію і рекламний пост віддочилували як шедевр. Для мене найкрутішим моментом є розповідь про роботу з Mercedes, коли представники агентства, щоб зрозуміти продукт і компанію, певний час провели на самому виробництві. Книгу можна віднести по фахового видання для рекламістів і маркетологів, але в дійсності ця книга для широкого кола читачів. Не зважаючи на доволі високу ціну, вона свого вартує. Якісний кольоровий друк та приємні на дотик використані матеріали роблять книгу особливою.
 
Характеристики Огилви о рекламе
Автор
Девід Огілві
Видавництво
Манн, Іванов і Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Т. Новікова, А. Гостева
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Кольорові
Формат
170x240 мм
Палітурка
М'яка
Папір
Крейдований
Шрифт
Петербург
Тираж
3000
ISBN
978-5-00100-982-5
Вага
805 гр.
Тип
Паперова
 

Про автора Огилви о рекламе