Автор |
Генрі Тіммс, Джеремі Хейманс |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Перекладач |
Олексій Капанадзе |
Кількість сторінок |
504 |
Ілюстрації |
Немає ілюстрацій |
Формат |
60х90/16 (~145х215 мм) |
Усе про книжку Новая власть. Какие силы управляют миром — и как заставить их работать на вас
«Книга Джеремі Хейманса і Генрі Тіммса не просто змінює погляд на сучасне життя. З її допомогою ви самі зможете запускати процеси змін, використовуючи описані авторами механізми нової влади. Тому що нова влада - це ми з вами, включені до колективної дії, яка стає можливою завдяки цифровим технологіям».
Марія Черток директорка Фонду підтримки та розвитку філантропії «КАФ»
«Якщо ви хочете зрозуміти, як змінюється світ і як в ньому досягти успіху, ця книга для вас».
Річард Бренсон засновник Virgin
Цитата:
«Сьогодні у нас є можливість робити фільми або гроші; обзаводитися друзями або професійними зв'язками; вибудовувати спільноти або політичні рухи; давати людям надію; пропагувати насильство - і все це в таких масштабах і з таким потенціалом впливу, які кілька років тому було важко уявити».
Про що книга:
Трамп виграє вибори, Airbnb коштує більше, ніж Hilton, а будь-яку компанію може зруйнувати гнівний твіт скривдженого клієнта, який миттєво розповсюджують тисячі користувачів. Пояснення всьому - нова влада. Протягом майже всієї історії людства влада була у тих, хто «нагорі»: правителів, церковних ієрархів, знаті або великих корпорацій. Тепер люди можуть об'єднуватися і самоорганізовуватися онлайн, без оглядки на географічні кордони. І з безпрецедентною швидкістю впливати на дуже багато подій.
Чому книга варта прочитання:
• Автори пояснюють успіх багатьох гучних явищ: як ІГІЛ вдалося завербувати молодих дівчат з Європи, як один хештег допоміг розпочати суд проти Харві Вайнштейна, чому так злетіли TED, Facebook і Uber.
• Автори розповідають про те, як нова влада змінює суспільство, політику, масову культуру, бізнес і доброчинність.
• Книга Джеремі Хейманса і Генрі Тіммса не просто змінює погляд на сучасне життя, а вчить використовувати принципи нової влади собі на користь.
Хто автор:
Джеремі Хейманс - співзасновник і гендиректор Purpose, благодійної корпорації, яка спеціалізується на побудові та підтримці громадських рухів у всьому світі. Лауреат премії Фонду Форда «Мрійник», один з найкреативніших діячів бізнесу за версією журналу Fast Company.
Генрі Тіммс - президент 92nd Street Y, культурного центру, що створює програми, які заохочують залучення людей до громадської діяльності. Співзасновник #GivingTuesday, глобального філантропічного руху, в якому беруть участь жителі майже ста країн, що зібрали на благі цілі сотні мільйонів доларів.
Автор |
Генрі Тіммс, Джеремі Хейманс |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Перекладач |
Олексій Капанадзе |
Кількість сторінок |
504 |
Ілюстрації |
Немає ілюстрацій |
Формат |
60х90/16 (~145х215 мм) |
-
Новые правила или сама игра уже не та, что прежде?Переводчики книги сразу подмечают, что «Новая власть» не несет в себе собственно то значение, которое в это название вкладывают авторы. Слово рower так же подразумевает силу, поэтому важно держать это в уме. Тут расскажут и как заполучить власть (привет, Трамп), а так же, как использовать и поощрять современное общество и технологии.
Важно отметить, что книга освещает только один угол ринга, из-за чего создает эффект, что других вариантов нет. «Старая власть мертва, так что побыстрее уже врубайся. Читай давай и вперед с песней». Принцип очевиден уже после нескольких примеров, так что может наскучить после сотни страниц. Но важно помнить, что новую информацию всегда требуется поддавать сомнению, независимо от содержания или авторитета. С другой стороны, это не пара тяжелых талмудов, от чего легко читается.
Книга может не понравиться тем, кто уже давно следит за политикой, бизнесом, движениями активистов, и общественными акциями или тем, кто не интересуется этим в принципе. Избирательная кампания Обамы и новая политическая партия Австралии, Airbnb и Kickstarter, #BlackLivesMatter и #MeToo, а также Ice Bucket Challenge и т.п. Большинство слышали об этом, но я раньше не вникал в подробности, так что было любопытно узнать об их зарождении, развитии и становлении. Так же, в книге описываются и локальные инициативы, и только набирающие клиентскую базу бизнесы, и неудачные шаги политиков или интернациональных компаний.
Помимо контекста числа событий современной истории, я почерпнул идеи как продвигать себя и свои начинания. На поле выходят не только новые игроки, но и правила игры так же меняются. Молодёжь ожидает постоянный фидбек от менеджера, ачивки за преодоление целей, а также готова выставлять жизнь на показ в соцсетях. Это не значит, что играть по-старому уже нельзя, но почему бы и не использовать недавно появившиеся технологии и особенности социума. Тем более, что другие их уже во всю эксплуатируют.

Рецензії Новая власть. Какие силы управляют миром — и как заставить их работать на вас
-
Новые правила или сама игра уже не та, что прежде?Переводчики книги сразу подмечают, что «Новая власть» не несет в себе собственно то значение, которое в это название вкладывают авторы. Слово рower так же подразумевает силу, поэтому важно держать это в уме. Тут расскажут и как заполучить власть (привет, Трамп), а так же, как использовать и поощрять современное общество и технологии.
Важно отметить, что книга освещает только один угол ринга, из-за чего создает эффект, что других вариантов нет. «Старая власть мертва, так что побыстрее уже врубайся. Читай давай и вперед с песней». Принцип очевиден уже после нескольких примеров, так что может наскучить после сотни страниц. Но важно помнить, что новую информацию всегда требуется поддавать сомнению, независимо от содержания или авторитета. С другой стороны, это не пара тяжелых талмудов, от чего легко читается.
Книга может не понравиться тем, кто уже давно следит за политикой, бизнесом, движениями активистов, и общественными акциями или тем, кто не интересуется этим в принципе. Избирательная кампания Обамы и новая политическая партия Австралии, Airbnb и Kickstarter, #BlackLivesMatter и #MeToo, а также Ice Bucket Challenge и т.п. Большинство слышали об этом, но я раньше не вникал в подробности, так что было любопытно узнать об их зарождении, развитии и становлении. Так же, в книге описываются и локальные инициативы, и только набирающие клиентскую базу бизнесы, и неудачные шаги политиков или интернациональных компаний.
Помимо контекста числа событий современной истории, я почерпнул идеи как продвигать себя и свои начинания. На поле выходят не только новые игроки, но и правила игры так же меняются. Молодёжь ожидает постоянный фидбек от менеджера, ачивки за преодоление целей, а также готова выставлять жизнь на показ в соцсетях. Это не значит, что играть по-старому уже нельзя, но почему бы и не использовать недавно появившиеся технологии и особенности социума. Тем более, что другие их уже во всю эксплуатируют.
Автор |
Генрі Тіммс, Джеремі Хейманс |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Перекладач |
Олексій Капанадзе |
Кількість сторінок |
504 |
Ілюстрації |
Немає ілюстрацій |
Формат |
60х90/16 (~145х215 мм) |
Палітурка |
Тверда |
Папір |
Офсетний |
Тираж |
3000 |
ISBN |
978-5-9614-2061-6 |
Вага |
690 гр. |
Тип |
Паперова |