Nobrow. Культура маркетинга. Маркетинг культуры
Електронна книга | Код товару 1247966
Автор
Джон Сібрук
Видавництво
Ад Маргинем
Серія книг
Garage Pro
Мова
Російська
Рік видання
2016
Перекладач
Володимир Козлов
Кількість сторінок
204
ISBN
9785911033705

Все про електронну книгу Nobrow. Культура маркетинга. Маркетинг культуры

Як змінився культурний ландшафт після появи глобального супермаркету? Що сталося з сучасним мистецтвом після Енді Воргола, з поп-музикою - після Nirvana і MTV, з кіно - після "Зоряних воєн"? І чи настільки важливо сьогодні, коли лейбл на вашій майці цінніший за її фасон, старі поняття смаку і стилю? Відповіді на ці питання пропонує в своїй книзі Джон Сібрук, колумніст журналів The New Yorker, Harper's Bazaar, GQ, Vanity Fair, Vogue, а також газети Village Voice. Його дослідження - путівник сучасною культурою, в якій інформаційний шум виявляється важливішим за саму подію, якість дорівнює актуальності, і вже ніхто не в змозі відокремити продукт від його позиціонування, а культурну цінність - від ринкової вартості.

Ласкаво просимо в світ Nobrow - світ, в якому ви вже давно живете, хоча і боїтеся собі в цьому зізнатися!

Характеристики
Автор
Джон Сібрук
Видавництво
Ад Маргинем
Серія книг
Garage Pro
Мова
Російська
Рік видання
2016
Перекладач
Володимир Козлов
Кількість сторінок
204
ISBN
9785911033705
Рецензії
Купити - Nobrow. Культура маркетинга. Маркетинг культуры
Nobrow. Культура маркетинга. Маркетинг культуры
97 грн
Доступні формати для скачування:
 

Рецензії Nobrow. Культура маркетинга. Маркетинг культуры

 
Характеристики Nobrow. Культура маркетинга. Маркетинг культуры
Автор
Джон Сібрук
Видавництво
Ад Маргинем
Серія книг
Garage Pro
Мова
Російська
Рік видання
2016
Перекладач
Володимир Козлов
Кількість сторінок
204
ISBN
9785911033705
Тип
Електронна