Книга Не бійтесь галерей

5 Відгуків
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Один із найвідоміших сучасних британських художників запрошує нас у світ мистецтва і стверджує, що мистецтво під силу зрозуміти й оцінити кожному. Це захоплива, філософська і дуже особиста мандрівка, сповнена британського гумору, з іронічними ілюстраціями, в якій разом із Ґрейсоном Перрі можна пошукати відповіді на непрості запитання: що таке “гарне” і що таке “погане” мистецтво? Як перевірити, чи можна вважати “мистецтвом” конкретний твір? Чи здатне мистецтво шокувати нас — чи ми вже все бачили раніше? І, зрештою, як воно — бути сучасним митцем? Для всіх, хто хоч раз у житті переступав поріг арт-галереї. Для всіх, хто досі не наважувався цього зробити.

Продавець товару
Код товару
826257
Характеристики
Тип обкладинки
М'яка
Мова
Українська
Опис книги

Один із найвідоміших сучасних британських художників запрошує нас у світ мистецтва і стверджує, що мистецтво під силу зрозуміти й оцінити кожному. Це захоплива, філософська і дуже особиста мандрівка, сповнена британського гумору, з іронічними ілюстраціями, в якій разом із Ґрейсоном Перрі можна пошукати відповіді на непрості запитання: що таке “гарне” і що таке “погане” мистецтво? Як перевірити, чи можна вважати “мистецтвом” конкретний твір? Чи здатне мистецтво шокувати нас — чи ми вже все бачили раніше? І, зрештою, як воно — бути сучасним митцем? Для всіх, хто хоч раз у житті переступав поріг арт-галереї. Для всіх, хто досі не наважувався цього зробити.

Відгуки
5 Відгуків
Марина
4 вересня 2020 р
5 балів
Для митців і не тільки
Чому я маю боятися галерей? У моєму провінційному місті є декілька картинних галерей, там нема нічого страшного. Так, але я забуваю про те, що маю справу з книгою зарубіжного науковця і митця, який має на увазі не соціалістичний реалізм, а твори модерну й постмодерну, зокрема поп-арт. Подібні експонати рідко знайдеш у наших містах. Тому порадник Грейсона Перрі українському читачеві може здатися нереальним та надто абстрактним. Що мені сподобалося у цьому виданні: високоякісний друк; смислові ілюстрації; яскравий колір й подання матеріалу у формі коміксів. Зізнаюся, що я не всі поради зрозуміла. Дещо приголомшило мене часте згадування творчості Дюшана та його відомий "Фонтан" у вигляді пісуара. Тим не менш, мені надзвичайно сподобалися виокремлені автором умови для того, щоб будь-який продукт став витвором мистецтва. Цікаво подано ставлення сучасних відвідувачів галерей до експозицій та експонатів. Одним словом, книга варта уваги й має бути в бібліотеці поважного науковця, культуролога й мистецтвознавця.
kurt
27 березня 2019 р
5 балів
об авторе и книге
Грэйсон Пэрри, автор этой книжечки - известный британский художник, который любит исследовать грани и острые вопросы связанные с искусством, культурой, гендером, классовым восприятием, сохранением традиций и их интерпретацией. Он всю жизнь занимается исследованием предрассудков и разнообразных способов их преодоления. Он интересуется связью между правдивостью искусства и его ценностью. В первую очередь его исследования, конечно, касаются британского общества, но и для украинцев эта книга содержит массу полезных уроков и поводов поразмыслить. Готовых и простых ответов здесь практически нет, более того, любые простые ответы о современном искусстве, демонстрируемом в галереях, скорее всего будут ложными. Пэрри активно занимается популяризацией актуального искусства на свой лад, основой его художественного метода является погружение в жизнь, тесный диалог с исследуемым тематическим материалом, морфинг, травестия и перемещение ''наблюдателя'', его эксперименты принесли ему несколько скандальную славу, поэтому в этой книге он называет себя гончар трансвестит в современном мире искусства.
боб
25 березня 2019 р
5 балів
книга Грэйсона Пэрри
Это книга не только о современном искусстве, а об искусстве и его восприятии в целом. Все, кто ненавидит современное искусство ничего о нем не знает. С большой вероятностью, это люди которые и о традиционном, или академическом искусстве знают не больше. Вот они смотрят на картину классического мастера, предположим, что это Шишкин "Утро в лесу", картина им симпатична, но что они знают о ней? То что хотели бы повесить такую же у себя над диваном? А почему? Потому, то она знаменита? Или потому, что кажется им достоверной, искусно выполненной технически? Часто люди ненавидят современные выставки, за чувство неловкости, которое эти вставки вызывают, за то что их, взрослых и уверенных в своем опыте и искушенности людей-зрителей заумные художники заставляют почувствовать себя неловко, как бы, смотрят на них сверху вниз. Правда ли это так? Пэрри достаточно близко подходит к ответу на этот вопрос. Во времена Ренессанса художники не собирались создавать классику культурного наследия человечества, они просто украшали жизнь тех людей, которые могли себе позволить подобные украшения. Искусство всегда было отчасти вовлечено в производство статусных вещей, побочно оно могло, конечно, производить и смыслы, могло и не производить. У автора этой книги достаточно свежий и оригинальный взгляд на эту связь искусства и рынка, который, конечно оказывает свое давление не столько на художников, сколько на аудиторию.
Виникли запитання? 0-800-335-425
190 грн
Немає в наявності
Паперова книга