Наввипередки. Як стати єдинорогом серед океану віслюків
Паперова книга | Код товару 1259189
Yakaboo 5/5
Автор
Макс Лукомінський
Видавництво
Vivat
Мова
Українська
Рік видання
2021
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
150x205 мм
Палітурка
Тверда

Усе про книжку Наввипередки. Як стати єдинорогом серед океану віслюків

Чому одні продукти привертають нашу увагу, а інші ні? Чому одні компанії стають чемпіонами навіть на переповнених конкурентами ринках, а інші щодня ведуть боротьбу за виживання? Книжка не просто дає відповіді на ці запитання, але й розповідає, чому у вас більше не вийде перемагати конкурентів лише за рахунок хорошого продукту, а також пропонує низку практичних інструментів, які допоможуть виділитися з натовпу й завоювати серця клієнтів. Вона водночас надихає, висвітлює поширені помилки та спонукає відмовитися від застарілих підходів, щоб поглянути на світ бізнесу по-іншому.

Прочитавши цю книжку, ви дізнаєтеся про основи правильного підходу до вдосконалення й побудови успішного бізнесу, спираючись на приклади провідних українських компаній, а також практичний досвід автора, якого він набув, працюючи над власними і клієнтськими проєктами.

Книжка стане в пригоді як початківцям, так і досвідченим підприємцям, а також спеціалістам у галузі маркетингу й менеджменту, які хочуть зробити внесок в успіх свого проєкту. Прочитайте цю книжку раніше за ваших конкурентів!

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Макс Лукомінський
Видавництво
Vivat
Мова
Українська
Рік видання
2021
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
150x205 мм
Палітурка
Тверда
Рецензії
  •  
    Рекомендую 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Книга написана дуже просто і зрозуміло. Читається легко. Ідеї, що пропонуються у книзі, на мою думку, дуже актуальні та, головне, практичні. Автору вдається донести до читача навіть, на перший погляд, складні концепції. Усе завдяки гарно структурованим розділам і дуже вдалим прикладам з історій успіху українських компаній.

    Автор з перших сторінок книги розповідає про те, наскільки легко сьогодні стало запустити бізнес і наскільки стало важко зробити його успішним. Насамперед, мова йде про те, чому старий підхід "Гарний продукт продасть себе сам" більше не працює. Після чого, в наступних розділах, читачеві пропонується детальний розбір кожного з елементів успішного бізнесу, де автор розповідає доступною мовою про те, що треба робити аби завоювати увагу і лояльність вибагливих клієнтів.

    Книга буде корисна усім, кому цікавий світ бізнесу і хто хоче дізнатися про нові підходи у формуванні позиціонування, створенні бренду, управлінні клієнтським досвідом, імплементації контент-маркетингу та культури експериментів у своїх проєктах.

    Незважаючи на те, що в описанні до книги зазначено, що в ній немає ілюстрацій, насправді, їх там дуже багато, що робить книжку дуже приємною для читання.

    Якість виконання книги дуже висока. Папір, фарба, ілюстрації, обкладинка - все дуже якісне. Тому дана книжка також стане в нагоді тим, хто шукає подарунок для друга або колеги.
  •  
    9 из 10. Для всех, кто любит о бизнесе простым языком 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Если вы читали "Rework" и вам понравилась эта книга, то "Наввипередки" тоже придется вам по душе. Книги в чем-то похожи по стилю и манере подачи материала. Тем не менее, они все же отличаются по наполнению и темам, о которых в них говорят авторы.

    Здесь некоторые из идей кажутся знакомыми и такими, что встречались ранее в других книгах о бизнесе. Но в то же время есть ряд очень необычных моментов, которые и делают эту книгу ценной для читателя.

    Например, здесь большой раздел посвящен позиционированию продукта. Не без причины. Автор представляет вниманию читателя пошаговый подход к позиционированию продукта, а также рассказывает о значимости этого элемента в бизнесе, подкрепляя свои аргументы историями успеха Монобанк, Синево и Новой Почты.

    Кроме этого, интересной идеей выглядит отказ от воронки продаж, как от центрального элемента построения бизнеса. Заменить его автор предлагает "маховиком продаж", после чего в деталях говорит о каждом из элементов этого подхода (привлечение, вовлечение, восторг) и как это можно построить за счет контента и управления клиентским опытом.

    Также порадовало наличие удачных примеров на основе историй успеха украинских компаний.

    Объем книги довольно небольшой. Для тех, кто любит читать быстро и "по диагонали", книга будет на 2-3 вечера. Тем не менее, лучше читать ее вдумчиво, местами делая заметки и проецируя идеи на реальную жизнь.
Купити - Наввипередки. Як стати єдинорогом серед океану віслюків
Наввипередки. Як стати єдинорогом серед океану віслюків
195 грн
Є в наявності
 

Рецензії Наввипередки. Як стати єдинорогом серед океану віслюків

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Рекомендую 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Книга написана дуже просто і зрозуміло. Читається легко. Ідеї, що пропонуються у книзі, на мою думку, дуже актуальні та, головне, практичні. Автору вдається донести до читача навіть, на перший погляд, складні концепції. Усе завдяки гарно структурованим розділам і дуже вдалим прикладам з історій успіху українських компаній.

    Автор з перших сторінок книги розповідає про те, наскільки легко сьогодні стало запустити бізнес і наскільки стало важко зробити його успішним. Насамперед, мова йде про те, чому старий підхід "Гарний продукт продасть себе сам" більше не працює. Після чого, в наступних розділах, читачеві пропонується детальний розбір кожного з елементів успішного бізнесу, де автор розповідає доступною мовою про те, що треба робити аби завоювати увагу і лояльність вибагливих клієнтів.

    Книга буде корисна усім, кому цікавий світ бізнесу і хто хоче дізнатися про нові підходи у формуванні позиціонування, створенні бренду, управлінні клієнтським досвідом, імплементації контент-маркетингу та культури експериментів у своїх проєктах.

    Незважаючи на те, що в описанні до книги зазначено, що в ній немає ілюстрацій, насправді, їх там дуже багато, що робить книжку дуже приємною для читання.

    Якість виконання книги дуже висока. Папір, фарба, ілюстрації, обкладинка - все дуже якісне. Тому дана книжка також стане в нагоді тим, хто шукає подарунок для друга або колеги.
  •  
    9 из 10. Для всех, кто любит о бизнесе простым языком 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Если вы читали "Rework" и вам понравилась эта книга, то "Наввипередки" тоже придется вам по душе. Книги в чем-то похожи по стилю и манере подачи материала. Тем не менее, они все же отличаются по наполнению и темам, о которых в них говорят авторы.

    Здесь некоторые из идей кажутся знакомыми и такими, что встречались ранее в других книгах о бизнесе. Но в то же время есть ряд очень необычных моментов, которые и делают эту книгу ценной для читателя.

    Например, здесь большой раздел посвящен позиционированию продукта. Не без причины. Автор представляет вниманию читателя пошаговый подход к позиционированию продукта, а также рассказывает о значимости этого элемента в бизнесе, подкрепляя свои аргументы историями успеха Монобанк, Синево и Новой Почты.

    Кроме этого, интересной идеей выглядит отказ от воронки продаж, как от центрального элемента построения бизнеса. Заменить его автор предлагает "маховиком продаж", после чего в деталях говорит о каждом из элементов этого подхода (привлечение, вовлечение, восторг) и как это можно построить за счет контента и управления клиентским опытом.

    Также порадовало наличие удачных примеров на основе историй успеха украинских компаний.

    Объем книги довольно небольшой. Для тех, кто любит читать быстро и "по диагонали", книга будет на 2-3 вечера. Тем не менее, лучше читать ее вдумчиво, местами делая заметки и проецируя идеи на реальную жизнь.
  •  
    Книжка з ідеями, які варті уваги 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Якісно виконана книга з логічною структурою та гарними ілюстраціями, порадами та думками. Автор пропонує ряд практичних і незвичайних способів для ефективної боротьби за увагу клієнтів.

    Для себе я виділила щонайменше 4 речі. В декількох словах про них, щоб заохотити до прочитання:

    - "Якщо вам сьогодні на думку спала геніальна ідея, можливо ще вчора хтось в іншій частині світу почав втілювати її у життя". Поріг входу в бізнес став занадто низьким. А геніальні ідеї нічого не варті. Тому перемогу отримує не той, хто створює гарний продукт, а той, хто його правильно просуває.

    - "Воронка продаж більше не працює". Це застарілий підхід до організації бізнесу, який не дозволяє використовувати силу, якою наділений сучасний клієнт, з метою просування власного продукту. Більш ефективна модель - це маховик продаж.

    - "Позиціонування - найбільш недооцінений елемент успішного бізнесу". Одне лише правильне позиціонування продукту може створити блакитний океан для бізнесу. І навпаки, його відсутність легко змусить вас боротись за кожного нового клієнта.

    - "Експерименти - єдиний шлях до пошуку істини". Так часто буває, що ми робимо речі в певний спосіб, думаючи, що він - єдиний правильний. Автор змушує частіше піддавати сумнівам ефективність бізнес-процесу та характеристики продукту і пропонує процес проведення експериментів як інструмент для вдосконалення.

    Впевнено рекомендую
  •  
    Книжка, яку захочеться законспектувати 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    З першої сторінки автор робить акцент на тому, що в будь-якій справі, коли мова йде про бізнес, 80% (!) успіху залежить від того, наскільки добре ви розумієте ринок і просуваєте свій проєкт. І лише 20% (або навіть менше) успіху забезпечує все інше - ідея, круті характеристики, дизайн і таке інше.

    В книжці використовується гарна метафора, де "єдинорогами" автор називає ті компанії, які приваблюють нашу увагу та закохують у себе своїх клієнтів, перетворюючи останніх на відданих фанатів і адвокатів бренду. У той час як більшість продуктів проживає життя нудних, посередніх "віслюків", які не визивають емоцій і не затримуються довго в пам'яті користувачів...

    Очевидно, що далі мова йде про те, як перестати бути віслюком і побудувати бізнес, який стане лідером у своїй ніші. Тут приємно порадувала наявність нових, небанальних порад, які викликали бажання взяти листок і ручку, щоб законспектувати головні ідеї))) !

    Щодо загального враження, то тут лише позитивні емоції)) Гарні ілюстрації, красива обкладинка, приємний на дотик папір))

    Рекомендую! Книга буде корисна не лише підприємцям, а й співробітникам компаній))
  •  
    Корисна та системна. Базується на прогресивних ідеях. 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Від малого до великого бізнесу. Тут про них всіх і для всіх.
    Книга більше про сучасні реалії комунікації клієнта/покупця з продавцем, де ріст конкуренції, диверсифікація товарів та послуг перевернула правила гри на ринку з ніг на голову. Відмова від концепції “унікальність продукту гарантує прибутки”.

    Описуються класичні помилки продавця, та пропонуються шляхи їх вирішення. Крім того література пропонує розвиватись з прицілом на майбутнє, а не лише виправляти свої помилки та застарілі методи реалізації.

    Сподобалась раціональна аналітика стосовно політики копіювання властивостей чи складових товару у інших виробників.
    Завдяки влучним прикладам, стилю та хорошій системності тексту книга легко читається. Можна без напрягу подужати за день, при чому залишитися з порцією нової, корисної та цікавої інформації.

    Дуже сподобалися посилання, та навіть детальний розбір, на українські бізнеси.
    Досвідченим маркетологам, продакт та сейлз менеджерам книга, також, буде корисною. Якщо не сподіваєтесь знайти чогось нового, то приготуйтесь до сюрпризів. Як бонус - в цих сторінках дуже добре скомпоновані корисна інформація, яку часто застосовують в сфері, та багато корисних посилань, які можна використовувати в презентаціях чи переговорах.

    З недоліків. Передмова та Вступ не дуже зайшли, але потім все вирівнялось і як по маслу. Занадто неформальний стиль написання був на початку, як мені здалося.
    Раджу.
 
Характеристики Наввипередки. Як стати єдинорогом серед океану віслюків
Автор
Макс Лукомінський
Видавництво
Vivat
Мова
Українська
Рік видання
2021
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
150x205 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-966-982-245-1
Вага
400 гр.
Тип
Паперова