Книга Наввипередки. Як стати єдинорогом серед океану віслюків

Книга Наввипередки. Як стати єдинорогом серед океану віслюків

5 Відгуків
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Чому одні продукти привертають нашу увагу, а інші ні? Чому одні компанії стають чемпіонами навіть на переповнених конкурентами ринках, а інші щодня ведуть боротьбу за виживання? Книжка не просто дає відповіді на ці запитання, але й розповідає, чому у вас більше не вийде перемагати конкурентів лише за рахунок хорошого продукту, а також пропонує низку практичних інструментів, які допоможуть виділитися з натовпу й завоювати серця клієнтів. Вона водночас надихає, висвітлює поширені помилки та спонукає відмовитися від застарілих підходів, щоб поглянути на світ бізнесу по-іншому.

Прочитавши цю книжку, ви дізнаєтеся про основи правильного підходу до вдосконалення й побудови успішного бізнесу, спираючись на приклади провідних українських компаній, а також практичний досвід автора, якого він набув, працюючи над власними і клієнтськими проєктами.

Книжка стане в пригоді як початківцям, так і досвідченим підприємцям, а також спеціалістам у галузі маркетингу й менеджменту, які хочуть зробити внесок в успіх свого проєкту. Прочитайте цю книжку раніше за ваших конкурентів!

Продавець товару
Код товару
1259189
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Опис книги

Чому одні продукти привертають нашу увагу, а інші ні? Чому одні компанії стають чемпіонами навіть на переповнених конкурентами ринках, а інші щодня ведуть боротьбу за виживання? Книжка не просто дає відповіді на ці запитання, але й розповідає, чому у вас більше не вийде перемагати конкурентів лише за рахунок хорошого продукту, а також пропонує низку практичних інструментів, які допоможуть виділитися з натовпу й завоювати серця клієнтів. Вона водночас надихає, висвітлює поширені помилки та спонукає відмовитися від застарілих підходів, щоб поглянути на світ бізнесу по-іншому.

Прочитавши цю книжку, ви дізнаєтеся про основи правильного підходу до вдосконалення й побудови успішного бізнесу, спираючись на приклади провідних українських компаній, а також практичний досвід автора, якого він набув, працюючи над власними і клієнтськими проєктами.

Книжка стане в пригоді як початківцям, так і досвідченим підприємцям, а також спеціалістам у галузі маркетингу й менеджменту, які хочуть зробити внесок в успіх свого проєкту. Прочитайте цю книжку раніше за ваших конкурентів!

Відгуки
5 Відгуків
Vladyslav Bielik
14 грудня 2020 р
5 балів
Корисна та системна. Базується на прогресивних ідеях.
Від малого до великого бізнесу. Тут про них всіх і для всіх. Книга більше про сучасні реалії комунікації клієнта/покупця з продавцем, де ріст конкуренції, диверсифікація товарів та послуг перевернула правила гри на ринку з ніг на голову. Відмова від концепції “унікальність продукту гарантує прибутки”. Описуються класичні помилки продавця, та пропонуються шляхи їх вирішення. Крім того література пропонує розвиватись з прицілом на майбутнє, а не лише виправляти свої помилки та застарілі методи реалізації. Сподобалась раціональна аналітика стосовно політики копіювання властивостей чи складових товару у інших виробників. Завдяки влучним прикладам, стилю та хорошій системності тексту книга легко читається. Можна без напрягу подужати за день, при чому залишитися з порцією нової, корисної та цікавої інформації. Дуже сподобалися посилання, та навіть детальний розбір, на українські бізнеси. Досвідченим маркетологам, продакт та сейлз менеджерам книга, також, буде корисною. Якщо не сподіваєтесь знайти чогось нового, то приготуйтесь до сюрпризів. Як бонус - в цих сторінках дуже добре скомпоновані корисна інформація, яку часто застосовують в сфері, та багато корисних посилань, які можна використовувати в презентаціях чи переговорах. З недоліків. Передмова та Вступ не дуже зайшли, але потім все вирівнялось і як по маслу. Занадто неформальний стиль написання був на початку, як мені здалося. Раджу.
Олександр
17 листопада 2020 р
5 балів
Книжка, яку захочеться законспектувати
З першої сторінки автор робить акцент на тому, що в будь-якій справі, коли мова йде про бізнес, 80% (!) успіху залежить від того, наскільки добре ви розумієте ринок і просуваєте свій проєкт. І лише 20% (або навіть менше) успіху забезпечує все інше - ідея, круті характеристики, дизайн і таке інше. В книжці використовується гарна метафора, де "єдинорогами" автор називає ті компанії, які приваблюють нашу увагу та закохують у себе своїх клієнтів, перетворюючи останніх на відданих фанатів і адвокатів бренду. У той час як більшість продуктів проживає життя нудних, посередніх "віслюків", які не визивають емоцій і не затримуються довго в пам'яті користувачів... Очевидно, що далі мова йде про те, як перестати бути віслюком і побудувати бізнес, який стане лідером у своїй ніші. Тут приємно порадувала наявність нових, небанальних порад, які викликали бажання взяти листок і ручку, щоб законспектувати головні ідеї))) ! Щодо загального враження, то тут лише позитивні емоції)) Гарні ілюстрації, красива обкладинка, приємний на дотик папір)) Рекомендую! Книга буде корисна не лише підприємцям, а й співробітникам компаній))
Марія
17 листопада 2020 р
5 балів
Книжка з ідеями, які варті уваги
Якісно виконана книга з логічною структурою та гарними ілюстраціями, порадами та думками. Автор пропонує ряд практичних і незвичайних способів для ефективної боротьби за увагу клієнтів. Для себе я виділила щонайменше 4 речі. В декількох словах про них, щоб заохотити до прочитання: - "Якщо вам сьогодні на думку спала геніальна ідея, можливо ще вчора хтось в іншій частині світу почав втілювати її у життя". Поріг входу в бізнес став занадто низьким. А геніальні ідеї нічого не варті. Тому перемогу отримує не той, хто створює гарний продукт, а той, хто його правильно просуває. - "Воронка продаж більше не працює". Це застарілий підхід до організації бізнесу, який не дозволяє використовувати силу, якою наділений сучасний клієнт, з метою просування власного продукту. Більш ефективна модель - це маховик продаж. - "Позиціонування - найбільш недооцінений елемент успішного бізнесу". Одне лише правильне позиціонування продукту може створити блакитний океан для бізнесу. І навпаки, його відсутність легко змусить вас боротись за кожного нового клієнта. - "Експерименти - єдиний шлях до пошуку істини". Так часто буває, що ми робимо речі в певний спосіб, думаючи, що він - єдиний правильний. Автор змушує частіше піддавати сумнівам ефективність бізнес-процесу та характеристики продукту і пропонує процес проведення експериментів як інструмент для вдосконалення. Впевнено рекомендую
Виникли запитання? 0-800-335-425
199 грн
Немає в наявності
Паперова книга