Настільна гра Spin Master Цуценячий патруль Нові пригоди (SM34225)

Настільна гра Spin Master Цуценячий патруль Нові пригоди (SM34225)

Підготовка до гри: дістаньте картки з осередків по перфорації і видаліть все зайве. Фігурки цуценят встановіть на підставки, а стрілку-покажчик закріпіть.

Мета: Першим дістатися від Вежі рятувальників до статуї мера міста.

Правила гри:

  • Всі фішки – значки рятувальників перед початком гри знаходяться в Банку. 
  • Право першого ходу гравця, чий День Народження раніше. 
  • Гравець обертає волчок. Згідно сегменту, на який вкаже стрілка, гравець бере в Банку ігрову фішку. За всю гру кожен з гравців може взяти 5 різних фішок, які дають можливість пропустити сегмент на ігровому полі. Фішку зі знаком свого цуценя брати не потрібно. 
  • Гравець повинен переставити своє цуценя на першу комірку по ходу руху на ігровому полі того ж кольору, що і випав сегмент на волчку. 
  • Якщо гравець потрапляє на клітинки ігрового поля, перед клітинкою позначено значком Цуценя-рятувальника, він має право пропустити сегмент на ігровому полі по траєкторії, зазначеній стрілкою (5 кроків), і зайняти наступну комірку того кольору, який випав на волчку. Значок цуценя потрібно повернути в Банк. Якщо гравець потрапляє на клітинку поля свого цуценяти, право пропустити сегмент на ігровому полі йому надається без фішки. 
  • Гравець, який перший прийде до статуї мера міста, стає переможцем.
Продавець товару
Код товару
702773
Опис товару

Підготовка до гри: дістаньте картки з осередків по перфорації і видаліть все зайве. Фігурки цуценят встановіть на підставки, а стрілку-покажчик закріпіть.

Мета: Першим дістатися від Вежі рятувальників до статуї мера міста.

Правила гри:

  • Всі фішки – значки рятувальників перед початком гри знаходяться в Банку. 
  • Право першого ходу гравця, чий День Народження раніше. 
  • Гравець обертає волчок. Згідно сегменту, на який вкаже стрілка, гравець бере в Банку ігрову фішку. За всю гру кожен з гравців може взяти 5 різних фішок, які дають можливість пропустити сегмент на ігровому полі. Фішку зі знаком свого цуценя брати не потрібно. 
  • Гравець повинен переставити своє цуценя на першу комірку по ходу руху на ігровому полі того ж кольору, що і випав сегмент на волчку. 
  • Якщо гравець потрапляє на клітинки ігрового поля, перед клітинкою позначено значком Цуценя-рятувальника, він має право пропустити сегмент на ігровому полі по траєкторії, зазначеній стрілкою (5 кроків), і зайняти наступну комірку того кольору, який випав на волчку. Значок цуценя потрібно повернути в Банк. Якщо гравець потрапляє на клітинку поля свого цуценяти, право пропустити сегмент на ігровому полі йому надається без фішки. 
  • Гравець, який перший прийде до статуї мера міста, стає переможцем.
Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
323 грн
Архівний товар