На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки
Електронна книга | Код товару 10065140
Автор
Нір Еяль, Райан Хувер
Видавництво
Манн, Іванов і Фербер
Серія книг
МИФ. Маркетинг
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Сергій Філін
Кількість сторінок
193
ISBN
978-5-00100-554-4, 9785001005544

Все про електронну книгу На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки

Перше видання цієї книги виходило в МИФі під назвою «Покупець на гачку».

Чому деякі продукти привертають нашу увагу, а деякі - ні? Як деякі продукти формують у нас звички? Чи є у цих продуктів якісь схожі риси і патерни?

Ця книга описує процес, що складається з чотирьох етапів, який дозволяє формувати звички покупців. Продукти, що формують звички, дозволяють регулярно повертати споживачів без агресивного маркетингу і дорогої реклами.

Ця книга, корисна для маркетерів, дизайнерів, підприємців і всіх, хто цікавиться поведінкою споживачів, пропонує читачам:

  • рекомендації з формування стійких звичок;
  • практичні кроки для створення продуктів, які будуть подобатися споживачам;
  • огляд інструментів, які використовуються Pinterest, Twitter, Instagram та іншими продуктами, що залучають споживача і сприяють формуванню звичок.

Розкриває відразу декілька тем: бізнес, психологію, переконання і дизайн продуктів.

Для кого ця книга?

Це книга для маркетерів і підприємців. І для тих, хто цікавиться маркетингом і поведінкою споживача і хоче зрозуміти, чому деякі продукти формують у нас звички, а деякі - ні.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Нір Еяль, Райан Хувер
Видавництво
Манн, Іванов і Фербер
Серія книг
МИФ. Маркетинг
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Сергій Філін
Кількість сторінок
193
ISBN
978-5-00100-554-4, 9785001005544
Рецензії
Купити - На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки
На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки

Звичайна ціна: 154 грн

Спеціальна ціна: 116 грн

Доступні формати для скачування:
 

Рецензії На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки

 
Характеристики На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки
Автор
Нір Еяль, Райан Хувер
Видавництво
Манн, Іванов і Фербер
Серія книг
МИФ. Маркетинг
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Сергій Філін
Кількість сторінок
193
ISBN
978-5-00100-554-4, 9785001005544
Тип
Електронна