Мистецтво переконування
Паперова книга | Код товару 803458
Yakaboo 4.7/5
Автор
Джей А. Конґер
Видавництво
#книголав
Серія книг
Полиця нон-фікшн, Класика Harvard Business Review
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2008
Перекладач
Ганна Прудка
Кількість сторінок
88

Усе про книжку Мистецтво переконування

Третю книгу серії — «Мистецтво переконування» — написав Джон Конґер, відомий американський психолог та, у минулому, директор Американської Асоціації Психологів

У наш час люди запитують не лише «що я маю робити?», але й «чому я маю це робити?». Вміння влучно відповісти на це запитання і є мистецтвом переконування.

Як представити свою ідею чи позицію іншим, щоб її зрозуміли та прийняли? На чому будується ефективна презентація і як до неї підготуватися? У книжці «Мистецтво переконування» Джей Конґер розкриває чотири основні компоненти цього мистецтва й навчає правильно їх застосовувати. На прикладі цікавих бізнес-історій автор показує, що переконування — це процес пізнання та обговорення важливих питань разом із колегами, який допомагає дійти до спільного та ефективного досягнення мети.

Джон А. Конґер — професор з досліджень лідерства в коледжі Маккенна в Клермонті. Також він був старшим науковим співробітником Центру Ефективних Організацій в Університеті Південної Каліфорнії в Лос-Анджелесі та запрошеним професором організаційної поведінки в Лондонській бізнес-школі.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Джей А. Конґер
Видавництво
#книголав
Серія книг
Полиця нон-фікшн, Класика Harvard Business Review
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2008
Перекладач
Ганна Прудка
Кількість сторінок
88
Рецензії
  •  
    Креативний спосіб заробляння грошей :) 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Книжкою, пробачте, назвати це дуже важко. Цей малесенький довідничок скоріше схожий на окрему главу з книги про переконування. Про те, що ви опануєте мистецтво переконування, прочитавши ці нотатки за півгодини, годі і мріяти.

    Зміст цього довідничка зводиться до наступного:

    Ефективне переконування – це процес пізнання та обговорення, який складається з таких етапів, як дослідження, підготовка та діалог, в ході якого переконувач підводить своїх колег до взаємовигідного розв’язання проблеми. Переконування часто передбачає потребу іти на компроміс.

    Суттєві кроки ефективного переконування:

    1) встановлення довіри до себе, яка виникає з двох джерел – компетентності та вміння налагоджувати стосунки;
    2) формулювання цілей так, щоб вони були близькими аудиторії, яку переконують (пошук основи для порозуміння);
    3) демонстрація переконливих наочних доказів з використанням особливої мови (історій, метафор та аналогій, що мають емоційний вплив);
    4) підтримання емоційного зв'язку з аудиторією:
    - ви маєте показати, що не тільки розумом, а й серцем уболіваєте за ідею;
    - ви маєте тонко і точно відчути емоційний настрій своєї аудиторії, відповідно до якого добирається тон представлення аргументів.

    Чотири способи не переконати нікого:
    - діяти прямолінійно, нав’язливо, до кінця доводячи свою правоту;
    - опиратися компромісам (конструктивне переконування – не вулиця з одностороннім рухом);
    - думати, що секрет вдалого переконування полягає лише в тому, щоб надати вагомі аргументи (самі по собі вони – лише частина рівняння);
    - вважати переконування одноразовим зусиллям, а не процесом, який передбачає багато етапів.

    Власне, це і все.

    Переклад якісний.
  •  
    Рецензія на книгу "Мистецтво переконування"
    Це не книга про те, як маніпулювати людьми навколо та як змушувати їх робити те, чого хочете ви. Хоча це часто обіцяють у книгах із теми "переконання". Автори проаналізували чимало праць, що стосуються психології стосунків у бізнесі, а також зробили чимало інтерв'ю та спостережень у чималій кількості компаній. Все виявилось надзвичайно простим. У цій невеличкій книзі розповідається про те, що мистецтво переконання стоїть на "двох китах" - компетентності та довірі. Тому, перш ніж висловлювати свої думки і жадати від аудиторії стати спільником, треба зробити підготовчу роботу. Наприклад, заробити репутацію (або заручитись авторитетом інших впливових у компанії людей), а також подбати про власну експертність для того, щоб мати можливість відповісти на будь-яке питання. Також автори застерігають, що мистецтво переконання є справді дієвим не тільки, коли ви знайшли всі аргументи на доказ своєї думки, а й приймаєте іншу сторону та заявляєте про готовність укласти компроміс у випадку необхідності. У книзі міститься чимало порад щодо того, як не варто діяти. Зокрема, ні в якому разі не варто починати розмову відразу із представлення своєї точки зору, не вивчивши настрій аудиторії. Також не рекомендується всю розмову зводити виключно до захисту своєї думки - так ви точно станете мішенню серед тих, кому ви цю думку хочете довести.
Купити - Мистецтво переконування
Мистецтво переконування

Звичайна ціна: 60 грн

Спеціальна ціна: 27 грн

Є в наявності
 

Рецензії Мистецтво переконування

4.7/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Креативний спосіб заробляння грошей :) 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Книжкою, пробачте, назвати це дуже важко. Цей малесенький довідничок скоріше схожий на окрему главу з книги про переконування. Про те, що ви опануєте мистецтво переконування, прочитавши ці нотатки за півгодини, годі і мріяти.

    Зміст цього довідничка зводиться до наступного:

    Ефективне переконування – це процес пізнання та обговорення, який складається з таких етапів, як дослідження, підготовка та діалог, в ході якого переконувач підводить своїх колег до взаємовигідного розв’язання проблеми. Переконування часто передбачає потребу іти на компроміс.

    Суттєві кроки ефективного переконування:

    1) встановлення довіри до себе, яка виникає з двох джерел – компетентності та вміння налагоджувати стосунки;
    2) формулювання цілей так, щоб вони були близькими аудиторії, яку переконують (пошук основи для порозуміння);
    3) демонстрація переконливих наочних доказів з використанням особливої мови (історій, метафор та аналогій, що мають емоційний вплив);
    4) підтримання емоційного зв'язку з аудиторією:
    - ви маєте показати, що не тільки розумом, а й серцем уболіваєте за ідею;
    - ви маєте тонко і точно відчути емоційний настрій своєї аудиторії, відповідно до якого добирається тон представлення аргументів.

    Чотири способи не переконати нікого:
    - діяти прямолінійно, нав’язливо, до кінця доводячи свою правоту;
    - опиратися компромісам (конструктивне переконування – не вулиця з одностороннім рухом);
    - думати, що секрет вдалого переконування полягає лише в тому, щоб надати вагомі аргументи (самі по собі вони – лише частина рівняння);
    - вважати переконування одноразовим зусиллям, а не процесом, який передбачає багато етапів.

    Власне, це і все.

    Переклад якісний.
  •  
    Рецензія на книгу "Мистецтво переконування"
    Це не книга про те, як маніпулювати людьми навколо та як змушувати їх робити те, чого хочете ви. Хоча це часто обіцяють у книгах із теми "переконання". Автори проаналізували чимало праць, що стосуються психології стосунків у бізнесі, а також зробили чимало інтерв'ю та спостережень у чималій кількості компаній. Все виявилось надзвичайно простим. У цій невеличкій книзі розповідається про те, що мистецтво переконання стоїть на "двох китах" - компетентності та довірі. Тому, перш ніж висловлювати свої думки і жадати від аудиторії стати спільником, треба зробити підготовчу роботу. Наприклад, заробити репутацію (або заручитись авторитетом інших впливових у компанії людей), а також подбати про власну експертність для того, щоб мати можливість відповісти на будь-яке питання. Також автори застерігають, що мистецтво переконання є справді дієвим не тільки, коли ви знайшли всі аргументи на доказ своєї думки, а й приймаєте іншу сторону та заявляєте про готовність укласти компроміс у випадку необхідності. У книзі міститься чимало порад щодо того, як не варто діяти. Зокрема, ні в якому разі не варто починати розмову відразу із представлення своєї точки зору, не вивчивши настрій аудиторії. Також не рекомендується всю розмову зводити виключно до захисту своєї думки - так ви точно станете мішенню серед тих, кому ви цю думку хочете довести.
  •  
    Переконування без маніпуляції
    Якщо сформулювати рецензію одним реченням - книга Джея Конгера "Мистецтво переконування" однозначно варта вашої уваги і на 200% вписується в критерії "ціна-якість" та "витрачений на читання час-користь".

    Одразу перейду до того, що сподобалось і без перебільшення є основною "фішкою" книги - це її обсяг: 70 сторінок тексту, при тому, що сама книга має кишеньковий формат. І це просто таки неймовіно, тому що замість усієї звичної для літератури такого штибу "води", автор сконцентрувався на суті. 4 основні принципи мистецтва переконування, описані коротко, лаконічно, доступно і зрозумілою мовою дозволять читачеві опанувати базові принципи цього надзвичайно потрібного навику за лічені години (з перервами на каву і при вдумливому читанні). Крім того, в кінці книги вказані принципи стиснуті в ще компактніший формат і займають всього 2 сторінки тексту, являючи собою щось на зразок шпаргалки, до якої можна звернутись в будь який момент і освіжити основні тези.

    Наступне, що сподобалось - сама суть і методика вказаного методу, де використовується зовсім інший принцип переконування, ніж той, якому вчать на курсах агресивних продажів і мережевого маркетингу. Поданий у книзі метод не передбачає банального використання інших людей виключно для задоволення власних короткострокових інтересів. Методологія Джея Конгера спрямована на побудову довготривалих стійких контактів з необхідними людьми для взаємного досягнення необхідних цілей. І це просто бомба! Однозначно рекомендую, не пошкодуєте!
 
Характеристики Мистецтво переконування
Автор
Джей А. Конґер
Видавництво
#книголав
Серія книг
Полиця нон-фікшн, Класика Harvard Business Review
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2008
Перекладач
Ганна Прудка
Кількість сторінок
88
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
70x90/32 (107х165 мм)
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
Тираж
3000
ISBN
978-966-97639-5-2
Тип
Паперова