Міфи про PR
Паперова книга | Код товару 1164099
Yakaboo 5/5
Автор
Річ Лі
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
Ірина Семенюк
Кількість сторінок
272
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Міфи про PR

«Міфи про PR» Річа Лі — це цілком новий погляд на сферу зв’язків з громадськістю та медіаіндустрією. Як не втрапити у пастки PR контенту, не потонути у засиллі інформації, а використати її на свою користь, як врешті здобути у цьому руслі власний комерційний успіх? Річ Лі вичерпно, неймовірно доступно і цікаво відповідає на кожне з цих питань. Зокрема, що найголовніше, — розвінчує міфи про PR, що часто формують у нашій свідомості не зовсім правильне розуміння сутності інформаційного простору навколо нас. Книжка стане в пригоді не тільки PR-гуру чи тим, хто пов’язує з PR свою професійну діяльність, а й тим, хто хоче орієнтуватись у сучасному світі комунікації, де зв’язки з громадськістю посідають базовий щабель. 

Річ Лі склав воєдино безцінний аналіз галузі PR у XXI столітті, разом зі всіма його малопомітними аспектами, розповівши, як стати талановитим працівником індустрії зі стратегічним мисленням (виділившись на фоні всіх тактиків, архаїчних практиків, які й досі розпорошуються та моляться на зону охоплення). «Міфи про PR» — мастрід для будь-кого, хто починає свою кар’єру в галузі і тих, хто вже в ній, адже ця книжка буде слугувати нагадуванням про базові цінності, яких вони мають обов’язково дотримуватися. Це освіжний мікс порад, інсайтів та прикладів із реального життя, взятих із багатого джерела матеріалів, щоб продемонструвати обговорювані всіма теорії.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Річ Лі
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
Ірина Семенюк
Кількість сторінок
272
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
  •  
    Рецензія на книгу "Міфи про PR" 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Певно одна із небагатьох книг, яка допоможе одночасно і тим, хто працює у сфері піару, так і тим хто користується цими послугами. Тому що міфи існують і в тих, і в тих. Після прочитання книги залишився великий конспект інформації, а також додаткові прочитані статті та література, до яких спрямовує автор. Досі точаться дискусії над тим, чим відрізняється піар від маркетингу і брендингу, і певно ця книга дає відповіді на ці питання максимально просто, а також є поради по тому, як відповідати клієнтам, які очікують від піару маркетингових результатів, тобто збільшення продажів. Чимало розділів присвячено зв'язкам із медіа, зокрема руйнуються такі міфи, що пресреліз давно помер, або те, що успішний піарник дорівнює наполегливий (читай "нахабний") піарник. Також автор не є скупим на посилання на корисні сервіси, які допомагають відстежувати ефективність піар-активностей чи потрапити на сторінки світових ЗМІ. Однозначно рекомендую книгу як професіоналам, так і тим, хто намагається зрозуміти, а чим власне займається і для чого існує піар.
Купити - Міфи про PR
Міфи про PR
340 грн
Є в наявності
 

Рецензії Міфи про PR

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Рецензія на книгу "Міфи про PR" 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Певно одна із небагатьох книг, яка допоможе одночасно і тим, хто працює у сфері піару, так і тим хто користується цими послугами. Тому що міфи існують і в тих, і в тих. Після прочитання книги залишився великий конспект інформації, а також додаткові прочитані статті та література, до яких спрямовує автор. Досі точаться дискусії над тим, чим відрізняється піар від маркетингу і брендингу, і певно ця книга дає відповіді на ці питання максимально просто, а також є поради по тому, як відповідати клієнтам, які очікують від піару маркетингових результатів, тобто збільшення продажів. Чимало розділів присвячено зв'язкам із медіа, зокрема руйнуються такі міфи, що пресреліз давно помер, або те, що успішний піарник дорівнює наполегливий (читай "нахабний") піарник. Також автор не є скупим на посилання на корисні сервіси, які допомагають відстежувати ефективність піар-активностей чи потрапити на сторінки світових ЗМІ. Однозначно рекомендую книгу як професіоналам, так і тим, хто намагається зрозуміти, а чим власне займається і для чого існує піар.
 
Характеристики Міфи про PR
Автор
Річ Лі
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
Ірина Семенюк
Кількість сторінок
272
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
170х240 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-09-6073-3
Вага
540 гр.
Тип
Паперова