Менеджмент. Маркетинг. Лидерство. Лучшее за 2015 год
Електронна книга | Код товару 1234574
Автор
Денiел Ґоулман, В. Чан Кім, Рене Моборн
Подивитися всі
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
Harvard Business Review: 10 лучших статей
Мова
Російська
Рік видання
2017
Кількість сторінок
212
ISBN
978-5-9614-4600-5
Тип
Електронна

Все про електронну книгу Менеджмент. Маркетинг. Лидерство. Лучшее за 2015 год

Про що книга

Harvard Business Review - головний діловий журнал у світі. Щороку HBR підводить підсумки книгою, в якій збирає найважливіші статті. Перед вами підсумки 2015 року. Тут підібрано публікації з питань менеджменту, маркетингу, лідерства та стратегічного планування, пов'язані однією головною ідеєю: як найкращим чином розподіляти час і фінанси і залучати до вирішення завдань відповідних людей.

Чи варто вкладати гроші в ризиковані інновації? Чи треба витрачатися на підвищення кваліфікації співробітників? Що важливіше: збереження статус-кво або постійний розвиток? Як управляти творчою організацією? Вічна дилема: взяти на роботу співробітника з досвідом або початківця? Тут ви знайдете відповіді на ці та інші важливі для кожного керівника питання.

Чому книга гідна прочитання

  • редакційна колегія HBR ретельно відбирала кращі статті серед тих, що виходили в журналі в 2015 році - це найбільш актуальні управлінські тенденції;
  • питання розподілу ресурсів і ефективного використання навичок і потенціалу співробітників - вічне і дуже важливе, і ви знайдете тут на нього відповідь;
  • кращі статті з найважливіших управлінських тем в одному місці - більше не треба збирати добірку Harvard Business Review і читати короткий зміст.
Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Денiел Ґоулман, В. Чан Кім, Рене Моборн
Подивитися всі
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
Harvard Business Review: 10 лучших статей
Мова
Російська
Рік видання
2017
Кількість сторінок
212
ISBN
978-5-9614-4600-5
Тип
Електронна
Рецензії
Купити - Менеджмент. Маркетинг. Лидерство. Лучшее за 2015 год
Менеджмент. Маркетинг. Лидерство. Лучшее за 2015 год
120 грн
Доступні формати для скачування:
 
Інформація про автора
Деніел Ґоулман
Деніел Ґоулман

Відомий американський психолог, письменник і науковець журналіст, автор великої кількості популярних серед читачів книг з лідерства, освіти і науки. Головним чином творчість Деніела Ґоулмана присвячене питанням особливостей діяльності людського мозку. Автор двічі ставав володарем престижної Пулітцерівської премії і є членом ради директорів інституту «Розум і життя», який працює над роз...

Детальніше

В. Чан Ким
В. Чан Ким

Відомий корейський фахівець з питаннь економічної конкуренції, автор книг з розвитку бізнесу і стратегії управління, керівник кафедри стратегії і міжнародного менеджменту. Купити книги В. Чан Кіма варто тим читачам, які хочуть стати ефективними менеджерами і зміцнити свої знання і навички в керівництві компанією під опікою одного з кращих професіоналів у цій галузі. У 2008 році письменник увійшов...

Детальніше

Клейтон М. Крістенсен
Клейтон М. Крістенсен

Клейтон Крістенсен — бізнес-консультант, підприємець та професор Гарвардського Університету. Крістенсен широко відомий у всьому світі перш за все завдяки книгам з теоретичної економіки та бізнесу. У 2011 році журнал Forbes назвав його одним з найвпливовіших теоретиків бізнесу за останні 50 років. Схожу думку про нього і в рейтингу Thinkers 50 — у 2011 та 2013 він обидва рази опинявся на першому мі...

Детальніше

Рецензії Менеджмент. Маркетинг. Лидерство. Лучшее за 2015 год

 
Характеристики Менеджмент. Маркетинг. Лидерство. Лучшее за 2015 год
Автор
Денiел Ґоулман, В. Чан Кім, Рене Моборн, Клейтон Крістенсен
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
Harvard Business Review: 10 лучших статей
Мова
Російська
Рік видання
2017
Кількість сторінок
212
ISBN
978-5-9614-4600-5
Тип
Електронна
 

Про автора Менеджмент. Маркетинг. Лидерство. Лучшее за 2015 год