Автор |
Денiел Ґоулман, В. Чан Кім, Рене Моборн Подивитися всі |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Серія книг |
Harvard Business Review: 10 лучших статей |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2017 |
Кількість сторінок |
212 |
ISBN |
978-5-9614-4600-5 |
Тип |
Електронна |
Все про електронну книгу Менеджмент. Маркетинг. Лидерство. Лучшее за 2015 год
Про що книга
Harvard Business Review - головний діловий журнал у світі. Щороку HBR підводить підсумки книгою, в якій збирає найважливіші статті. Перед вами підсумки 2015 року. Тут підібрано публікації з питань менеджменту, маркетингу, лідерства та стратегічного планування, пов'язані однією головною ідеєю: як найкращим чином розподіляти час і фінанси і залучати до вирішення завдань відповідних людей.
Чи варто вкладати гроші в ризиковані інновації? Чи треба витрачатися на підвищення кваліфікації співробітників? Що важливіше: збереження статус-кво або постійний розвиток? Як управляти творчою організацією? Вічна дилема: взяти на роботу співробітника з досвідом або початківця? Тут ви знайдете відповіді на ці та інші важливі для кожного керівника питання.
Чому книга гідна прочитання
- редакційна колегія HBR ретельно відбирала кращі статті серед тих, що виходили в журналі в 2015 році - це найбільш актуальні управлінські тенденції;
- питання розподілу ресурсів і ефективного використання навичок і потенціалу співробітників - вічне і дуже важливе, і ви знайдете тут на нього відповідь;
- кращі статті з найважливіших управлінських тем в одному місці - більше не треба збирати добірку Harvard Business Review і читати короткий зміст.
Автор |
Денiел Ґоулман, В. Чан Кім, Рене Моборн Подивитися всі |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Серія книг |
Harvard Business Review: 10 лучших статей |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2017 |
Кількість сторінок |
212 |
ISBN |
978-5-9614-4600-5 |
Тип |
Електронна |

-
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
-
pdf
Відкривається в Adobe Reader або браузері
Рецензії Менеджмент. Маркетинг. Лидерство. Лучшее за 2015 год
Автор |
Денiел Ґоулман, В. Чан Кім, Рене Моборн, Клейтон Крістенсен |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Серія книг |
Harvard Business Review: 10 лучших статей |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2017 |
Кількість сторінок |
212 |
ISBN |
978-5-9614-4600-5 |
Тип |
Електронна |