Автор |
Ілля Балахнін |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Кількість сторінок |
112 |
Ілюстрації |
Таблиці, Схеми |
Формат |
70х100/16 (~170х240 мм) |
Палітурка |
Тверда |
Усе про книжку Маршрут построен! Применение карт путешествия потребителя для повышения продаж и лояльности
«Просто і доступно про найсучасніші технології роботи з клієнтами. Відмінне джерело знань про те, як вигравати на висококонкурентному ринку».
Ярослав Глазунов, партнер і керівник Spencer Stuart в Росії, автор бестселера «Анти-Титанік»
«Ця книга - допінг для бізнесу. Її потрібно заборонити! Конкуренція буде сильно не рівною, для тих, хто її не читав!»
Роман Тарасенко, провідний бізнес-тренер і консультант у сфері медицини
Цитата:
«Карта подорожі споживача - не просто чергова маркетингова іграшка або кумедна концептуальна схема. Споживча подорож тісно пов'язана з виручкою - базовим фінансовим показником компанії поряд з маржинальністю. Головне завдання побудови карти подорожі споживача полягає в максимізації виручки».
Про що книга:
Для створення успішного бізнесу недостатньо мати хороший продукт і вкладати кошти в його просування. Потрібно «зустрічати» споживача в кожній «точці контакту» з вашою пропозицією - від виникнення потреби до оцінки досвіду - і вибудовувати маркетингову стратегію, враховуючи особливості поведінки клієнта в кожній такій точці.
У книзі Іллі Балахніна ви знайдете принципи роботи з подорожжю клієнта і зможете створити власну «карту подорожі споживача» і вибудувати ефективну комунікацію на кожному етапі зіткнення з вашим продуктом.
Чому книга гідна прочитання:
Витративши всього кілька годин, ви будете чітко уявляти:
• Як оцінити ефективність вашої маркетингової стратегії;
• На яких етапах комунікації зі споживачем вона дає збої;
• Які саме файли в просування і рекламу себе не виправдовують;
• Що можна виправити прямо зараз;
• Як побудувати «карту подорожі споживача», яка проведе людину від бажання задовольнити потребу до бажання стати вашим постійним клієнтом.
Для кого книга:
Для керівників компаній, фахівців в області маркетингу та усіх, хто хоче домогтися комерційного успіху в умовах конкуренції.
Хто автор:
Ілля Балахнін - генеральний директор і керуючий партнер Paper Planes Consulting Agency з річним оборотом 130 млн рублів, найбільш затребуваний фахівець в області стратегічного маркетингу. Він відкрив в Росії нову віху управлінського консалтингу і навчив складати «карти подорожі споживача». Ці карти допомагають зрозуміти, який шлях проходить людина від запиту «де готують найсмачніший стейк?» до вашого ресторану. У практиці агентства Paper Planes 400 успішних проектів і сотні задоволених клієнтів.
Ключові поняття:
Маркетинг, інтернет-маркетинг, продажу.
Автор |
Ілля Балахнін |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Кількість сторінок |
112 |
Ілюстрації |
Таблиці, Схеми |
Формат |
70х100/16 (~170х240 мм) |
Палітурка |
Тверда |

Звичайна ціна: 300 грн
Спеціальна ціна: 255 грн
Рецензії Маршрут построен! Применение карт путешествия потребителя для повышения продаж и лояльности
Автор |
Ілля Балахнін |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Кількість сторінок |
112 |
Ілюстрації |
Таблиці, Схеми |
Формат |
70х100/16 (~170х240 мм) |
Палітурка |
Тверда |
Папір |
Офсетний |
Тираж |
1500 |
ISBN |
978-5-9908133-2-8 |
Вага |
360 гр. |
Тип |
Паперова |