Маршрут построен! Применение карт путешествия потребителя для повышения продаж и лояльности
Паперова книга | Код товару 930501
Автор
Ілля Балахнін
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
112
Ілюстрації
Таблиці, Схеми
Формат
70х100/16 (~170х240 мм)
Палітурка
Тверда

Усе про книжку Маршрут построен! Применение карт путешествия потребителя для повышения продаж и лояльности

«Просто і доступно про найсучасніші технології роботи з клієнтами. Відмінне джерело знань про те, як вигравати на висококонкурентному ринку».
Ярослав Глазунов, партнер і керівник Spencer Stuart в Росії, автор бестселера «Анти-Титанік»

«Ця книга - допінг для бізнесу. Її потрібно заборонити! Конкуренція буде сильно не рівною, для тих, хто її не читав!»
Роман Тарасенко, провідний бізнес-тренер і консультант у сфері медицини

Цитата:

«Карта подорожі споживача - не просто чергова маркетингова іграшка або кумедна концептуальна схема. Споживча подорож тісно пов'язана з виручкою - базовим фінансовим показником компанії поряд з маржинальністю. Головне завдання побудови карти подорожі споживача полягає в максимізації виручки».

Про що книга:

Для створення успішного бізнесу недостатньо мати хороший продукт і вкладати кошти в його просування. Потрібно «зустрічати» споживача в кожній «точці контакту» з вашою пропозицією - від виникнення потреби до оцінки досвіду - і вибудовувати маркетингову стратегію, враховуючи особливості поведінки клієнта в кожній такій точці.

У книзі Іллі Балахніна ви знайдете принципи роботи з подорожжю клієнта і зможете створити власну «карту подорожі споживача» і вибудувати ефективну комунікацію на кожному етапі зіткнення з вашим продуктом.

Чому книга гідна прочитання:

Витративши всього кілька годин, ви будете чітко уявляти:

• Як оцінити ефективність вашої маркетингової стратегії;
• На яких етапах комунікації зі споживачем вона дає збої;
• Які саме файли в просування і рекламу себе не виправдовують;
• Що можна виправити прямо зараз;
• Як побудувати «карту подорожі споживача», яка проведе людину від бажання задовольнити потребу до бажання стати вашим постійним клієнтом.

Для кого книга:

Для керівників компаній, фахівців в області маркетингу та усіх, хто хоче домогтися комерційного успіху в умовах конкуренції.

Хто автор:

Ілля Балахнін - генеральний директор і керуючий партнер Paper Planes Consulting Agency з річним оборотом 130 млн рублів, найбільш затребуваний фахівець в області стратегічного маркетингу. Він відкрив в Росії нову віху управлінського консалтингу і навчив складати «карти подорожі споживача». Ці карти допомагають зрозуміти, який шлях проходить людина від запиту «де готують найсмачніший стейк?» до вашого ресторану. У практиці агентства Paper Planes 400 успішних проектів і сотні задоволених клієнтів.

Ключові поняття:

Маркетинг, інтернет-маркетинг, продажу.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Ілля Балахнін
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
112
Ілюстрації
Таблиці, Схеми
Формат
70х100/16 (~170х240 мм)
Палітурка
Тверда
Рецензії
Купити - Маршрут построен! Применение карт путешествия потребителя для повышения продаж и лояльности
Маршрут построен! Применение карт путешествия потребителя для повышения продаж и лояльности

Звичайна ціна: 300 грн

Спеціальна ціна: 255 грн

Є в наявності
 

Рецензії Маршрут построен! Применение карт путешествия потребителя для повышения продаж и лояльности

 
Характеристики Маршрут построен! Применение карт путешествия потребителя для повышения продаж и лояльности
Автор
Ілля Балахнін
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
112
Ілюстрації
Таблиці, Схеми
Формат
70х100/16 (~170х240 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Тираж
1500
ISBN
978-5-9908133-2-8
Вага
360 гр.
Тип
Паперова