Книга Маркетингові війни

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання
Категорія

«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу. Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.

Продавець товару
Код товару
936188
Доставка, оплата та гарантія
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Про книгу

«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу. Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.

Рецензії
4 Рецензії
Немає відгуків
Виникли запитання? 0-800-335-425
450 грн
Акція
В наявності
Паперова книга
Доставка по Києву кур'єром сьогодні
mono-logo
Покупка частинами від 1000 грн
Від 3-6 платежів Monobank
Доставка, оплата та гарантія
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки