Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер
Паперова книга | Код товару 1135150
Автор
Філіп Котлер
Видавництво
Альпіна Паблішер Україна
Серія книг
Альпина. Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Л. Царук, Т. Виноградова, А. Чех
Кількість сторінок
242
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер

Про маркетинг, а саме про 80 ключових понять, або концепцій, ефективного маркетингу, їх зміст і значення для сучасного бізнесу. Автор зібрав і переосмислив основні принципи і кращі методи ефективного та інноваційного маркетингу.

Надруковано в Україні.

Характеристики
Автор
Філіп Котлер
Видавництво
Альпіна Паблішер Україна
Серія книг
Альпина. Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Л. Царук, Т. Виноградова, А. Чех
Кількість сторінок
242
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
Купити - Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер
Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер
150 грн
Є в наявності
 
Інформація про автора
Філіп Котлер
Філіп Котлер

Ім'я Філіпа Котлера відомо як в наукових колах, так і серед студентів економічних спеціальностей усього світу. Адже саме його праці є основою у вивченні маркетингу. Книгами Котлера користуються як навчальними посібниками у багатьох престижних і шанованих ВНЗ світу. Його вважають засновником науки маркетингу, і тим, хто виділив її в окрему дисципліну. На його рахунку більше 15 книг і безліч спеціал...

Детальніше

Рецензії Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер

 
Характеристики Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер
Автор
Філіп Котлер
Видавництво
Альпіна Паблішер Україна
Серія книг
Альпина. Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Л. Царук, Т. Виноградова, А. Чех
Кількість сторінок
242
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60x90/16 (145х215 мм)
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
Тираж
2000
ISBN
978-617-7858-10-1
Вага
360 гр.
Тип
Паперова
 

Про автора Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер