Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер
Паперова книга | Код товару 1135150
Yakaboo 5/5
Автор
Філіп Котлер
Видавництво
Альпіна Паблішер Україна
Серія книг
Альпина. Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Л. Царук, Т. Виноградова, А. Чех
Кількість сторінок
242
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер

Про маркетинг, а саме про 80 ключових понять, або концепцій, ефективного маркетингу, їх зміст і значення для сучасного бізнесу. Автор зібрав і переосмислив основні принципи і кращі методи ефективного та інноваційного маркетингу.

Надруковано в Україні.

Характеристики
Автор
Філіп Котлер
Видавництво
Альпіна Паблішер Україна
Серія книг
Альпина. Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Л. Царук, Т. Виноградова, А. Чех
Кількість сторінок
242
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
  •  
    Алфавіт маркетингу має знати кожен 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Купила цю книгу за рекомендацією свого знайомого, який сто років працює маркетологом. Сказав: «Почитай Котлера – це основа основ». І таки правда. Усі поняття, базові принципи, причини і наслідки певних вчинків розписані як на духу та ще й зручній формі – у поняттях за алфавітом.
    Оригінальну версію книги Котлер написав, здається, на початку 2000-х. Але нехай це вас не лякає. Так, з того часу маркетинг сто разів перевернувся з ніг на голову, з’явилося купа діджитал та онлайн-інструментів. Проте в їхній основі лежать ті самі принципи, описані автором, - поважати цільову аудиторію, створювати для неї цінність, а не просто накручувати трафік на сайт, у кризу не зменшувати бюджет на маркетинг, а навпаки використовувати його ще з більшою потужністю тощо.
    Думаю, ця книга буде корисною не лише початківцям у просуванні бізнесу, таким як я, а й бувалим маркетологам. Бо ніколи не завадить нагадати базу, про яку у потоці ідей і сучасних віянь часто забувають. Такий алфавіт маркетингу має бути на полиці у кожного, хто цікавиться цією сферою.
Купити - Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер
Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер

Звичайна ціна: 160 грн

Спеціальна ціна: 128 грн

Є в наявності
 
Інформація про автора
Філіп Котлер
Філіп Котлер

Ім'я Філіпа Котлера відомо як в наукових колах, так і серед студентів економічних спеціальностей усього світу. Адже саме його праці є основою у вивченні маркетингу. Книгами Котлера користуються як навчальними посібниками у багатьох престижних і шанованих ВНЗ світу. Його вважають засновником науки маркетингу, і тим, хто виділив її в окрему дисципліну. На його рахунку більше 15 книг і безліч спеціал...

Детальніше

Рецензії Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Алфавіт маркетингу має знати кожен 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Купила цю книгу за рекомендацією свого знайомого, який сто років працює маркетологом. Сказав: «Почитай Котлера – це основа основ». І таки правда. Усі поняття, базові принципи, причини і наслідки певних вчинків розписані як на духу та ще й зручній формі – у поняттях за алфавітом.
    Оригінальну версію книги Котлер написав, здається, на початку 2000-х. Але нехай це вас не лякає. Так, з того часу маркетинг сто разів перевернувся з ніг на голову, з’явилося купа діджитал та онлайн-інструментів. Проте в їхній основі лежать ті самі принципи, описані автором, - поважати цільову аудиторію, створювати для неї цінність, а не просто накручувати трафік на сайт, у кризу не зменшувати бюджет на маркетинг, а навпаки використовувати його ще з більшою потужністю тощо.
    Думаю, ця книга буде корисною не лише початківцям у просуванні бізнесу, таким як я, а й бувалим маркетологам. Бо ніколи не завадить нагадати базу, про яку у потоці ідей і сучасних віянь часто забувають. Такий алфавіт маркетингу має бути на полиці у кожного, хто цікавиться цією сферою.
 
Характеристики Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер
Автор
Філіп Котлер
Видавництво
Альпіна Паблішер Україна
Серія книг
Альпина. Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Л. Царук, Т. Виноградова, А. Чех
Кількість сторінок
242
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60x90/16 (145х215 мм)
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
Тираж
2000
ISBN
978-617-7858-10-1
Вага
360 гр.
Тип
Паперова
 

Про автора Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер