Автор |
Ігор Манн |
Видавництво |
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля" |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2018 |
Рік першого видання |
2003 |
Перекладач |
Ірина Листопад |
Кількість сторінок |
240 |
Ілюстрації |
Немає ілюстрацій |
Усе про книжку Маркетинг на 100%. Ремікс
- Настільна книжка маркетолога
- Перебуває у ТОП-5 найкорисніших ділових видань
- Продано понад 100 000 екземплярів
Хочете дізнатися більше про теорію маркетингу? Брендинг? Популярні стратегії та основи управління? Тоді не шукайте відповідей у цій книжці. У ній навіть немає типового визначення маркетингу. А що в ній є? Усе, без перебільшення. Те, що поясне, як зробити маркетинг кращим і як стати найуспішнішим менеджером із маркетингу на 100 %. Оригінальний практичний підхід і жодної теорії, математичних формул та розлогих міркувань. Маркетинг в дії, не відірваний від життя.
Ігор Манн, маркетолог із двадцятирічним стажем, ділиться своїм досвідом, фішками та порадами, які колись допомогли йому розкрити власний потенціал та опанувати мистецтво маркетингу на найвищому рівні. Феномен помилок та їхній вплив на успіх проекту, ідейний штурм за 10 хвилин, пояснення понять «внутрішній маркетинг» та «самомаркетинг». Що таке сила дрібниць, або чому важливо мати візитівку, як влаштуватися на роботу маркетологом без досвіду. Все про клієнтів і конкурентів, креативність і правило «24 годин» — 100 % про маркетинг. І навіть більше.
Автор |
Ігор Манн |
Видавництво |
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля" |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2018 |
Рік першого видання |
2003 |
Перекладач |
Ірина Листопад |
Кількість сторінок |
240 |
Ілюстрації |
Немає ілюстрацій |
-
Направь маркетинг в нужное руслоКогда я принялся изучать материал Игоря Манна "Маркетинг на 100%", я думал что узнаю новые методики маркетинговой стратегии, научусь каким-то уловкам и смогу выйти на новый практический уровень.
Однако, книга не о том, какие инструменты и уловки может маркетолог применить, чтобы склонить к себе клиента. Для того есть такие книги, как "На крючке", "Взлом маркетинга". Эта книга - для управляющих маркетинговой деятельностью компании.
В ней Игорь Манн доносит читателям стратегии сотрудничества с другими отделами в компании, организации своего рабочего процесса.
По сути, книга не о маркетинге, а о менеджменте. Но для маркетологов. Нельзя сказать, что это плохо. Наоборот, очень важно понимать, как эффективно работать в компании, использовать по максимум свои возможности и как верно организовать свой процесс рабочий.
В ней не будет каких-то очень невероятно уникальных откровений. Книга передает основные принципы менеджмента под маркетолога. Автор упростил задачу и показал, как маркетолог может использовать в своей работе принципы менеджера.

Рецензії Маркетинг на 100%. Ремікс
-
Направь маркетинг в нужное руслоКогда я принялся изучать материал Игоря Манна "Маркетинг на 100%", я думал что узнаю новые методики маркетинговой стратегии, научусь каким-то уловкам и смогу выйти на новый практический уровень.
Однако, книга не о том, какие инструменты и уловки может маркетолог применить, чтобы склонить к себе клиента. Для того есть такие книги, как "На крючке", "Взлом маркетинга". Эта книга - для управляющих маркетинговой деятельностью компании.
В ней Игорь Манн доносит читателям стратегии сотрудничества с другими отделами в компании, организации своего рабочего процесса.
По сути, книга не о маркетинге, а о менеджменте. Но для маркетологов. Нельзя сказать, что это плохо. Наоборот, очень важно понимать, как эффективно работать в компании, использовать по максимум свои возможности и как верно организовать свой процесс рабочий.
В ней не будет каких-то очень невероятно уникальных откровений. Книга передает основные принципы менеджмента под маркетолога. Автор упростил задачу и показал, как маркетолог может использовать в своей работе принципы менеджера.
Автор |
Ігор Манн |
Видавництво |
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля" |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2018 |
Рік першого видання |
2003 |
Перекладач |
Ірина Листопад |
Кількість сторінок |
240 |
Ілюстрації |
Немає ілюстрацій |
Формат |
150х220 мм |
Палітурка |
Тверда |
Папір |
Газетна |
Шрифт |
Minion Pro |
Тираж |
3000 |
ISBN |
978-617-12-5111-3 |
Вага |
300 гр. |
Тип |
Паперова |