Маркетинг на 100%. Ремікс
Паперова книга | Код товару 912935
Yakaboo 5/5
Автор
Ігор Манн
Видавництво
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Мова
Українська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2003
Перекладач
Ірина Листопад
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Маркетинг на 100%. Ремікс

  • Настільна книжка маркетолога 
  • Перебуває у ТОП-5 найкорисніших ділових видань 
  • Продано понад 100 000 екземплярів

Хочете дізнатися більше про теорію маркетингу? Брендинг? Популярні стратегії та основи управління? Тоді не шукайте відповідей у цій книжці. У ній навіть немає типового визначення маркетингу. А що в ній є? Усе, без перебільшення. Те, що поясне, як зробити маркетинг кращим і як стати найуспішнішим менеджером із маркетингу на 100 %. Оригінальний практичний підхід і жодної теорії, математичних формул та розлогих міркувань. Маркетинг в дії, не відірваний від життя.

Ігор Манн, маркетолог із двадцятирічним стажем, ділиться своїм досвідом, фішками та порадами, які колись допомогли йому розкрити власний потенціал та опанувати мистецтво маркетингу на найвищому рівні. Феномен помилок та їхній вплив на успіх проекту, ідейний штурм за 10 хвилин, пояснення понять «внутрішній маркетинг» та «самомаркетинг». Що таке сила дрібниць, або чому важливо мати візитівку, як влаштуватися на роботу маркетологом без досвіду. Все про клієнтів і конкурентів, креативність і правило «24 годин» — 100 % про маркетинг. І навіть більше.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Ігор Манн
Видавництво
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Мова
Українська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2003
Перекладач
Ірина Листопад
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
  •  
    Направь маркетинг в нужное русло
    Когда я принялся изучать материал Игоря Манна "Маркетинг на 100%", я думал что узнаю новые методики маркетинговой стратегии, научусь каким-то уловкам и смогу выйти на новый практический уровень.
    Однако, книга не о том, какие инструменты и уловки может маркетолог применить, чтобы склонить к себе клиента. Для того есть такие книги, как "На крючке", "Взлом маркетинга". Эта книга - для управляющих маркетинговой деятельностью компании.
    В ней Игорь Манн доносит читателям стратегии сотрудничества с другими отделами в компании, организации своего рабочего процесса.
    По сути, книга не о маркетинге, а о менеджменте. Но для маркетологов. Нельзя сказать, что это плохо. Наоборот, очень важно понимать, как эффективно работать в компании, использовать по максимум свои возможности и как верно организовать свой процесс рабочий.
    В ней не будет каких-то очень невероятно уникальных откровений. Книга передает основные принципы менеджмента под маркетолога. Автор упростил задачу и показал, как маркетолог может использовать в своей работе принципы менеджера.
Купити - Маркетинг на 100%. Ремікс
Маркетинг на 100%. Ремікс
200 грн
Немає в наявності
 
Інформація про автора
Ігор Манн
Ігор Манн

Ігор Манн - це один з найвідоміших російський маркетологів. Свою кар'єру Ігор почав в 1989 році, коли закінчив Московський Інститут Управління, факультет - Організація управління машинобудівної промисловості. Відразу після закінчення університету, Манн почав працювати в рідному інституті на кафедрі "Зовнішньоекономічна діяльність і зарубіжний досвід управління". Більшу частину свого часу, Ігор п...

Детальніше

Рецензії Маркетинг на 100%. Ремікс

  •  
    Направь маркетинг в нужное русло
    Когда я принялся изучать материал Игоря Манна "Маркетинг на 100%", я думал что узнаю новые методики маркетинговой стратегии, научусь каким-то уловкам и смогу выйти на новый практический уровень.
    Однако, книга не о том, какие инструменты и уловки может маркетолог применить, чтобы склонить к себе клиента. Для того есть такие книги, как "На крючке", "Взлом маркетинга". Эта книга - для управляющих маркетинговой деятельностью компании.
    В ней Игорь Манн доносит читателям стратегии сотрудничества с другими отделами в компании, организации своего рабочего процесса.
    По сути, книга не о маркетинге, а о менеджменте. Но для маркетологов. Нельзя сказать, что это плохо. Наоборот, очень важно понимать, как эффективно работать в компании, использовать по максимум свои возможности и как верно организовать свой процесс рабочий.
    В ней не будет каких-то очень невероятно уникальных откровений. Книга передает основные принципы менеджмента под маркетолога. Автор упростил задачу и показал, как маркетолог может использовать в своей работе принципы менеджера.
 
Характеристики Маркетинг на 100%. Ремікс
Автор
Ігор Манн
Видавництво
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Мова
Українська
Рік видання
2018
Рік першого видання
2003
Перекладач
Ірина Листопад
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
150х220 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Газетна
Шрифт
Minion Pro
Тираж
3000
ISBN
978-617-12-5111-3
Вага
300 гр.
Тип
Паперова
 

Про автора Маркетинг на 100%. Ремікс