Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри
Паперова книга | Код товару 847312
Yakaboo 4.5/5
Автор
Райан Холідей
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Олександра Асташова
Кількість сторінок
104
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140х200 мм

Усе про книжку Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри

Книжка медіастратега Раяна Голідея декларує нові принципи ефективного маркетингу в цифрову еру. До того ж із мінімальними бюджетами.

Тематика

Маркетинг, продажі, психологія, новітні технології.

Про книжку

Забудьте про дорогі рекламні кампанії та інші традиційні маркетингові інструменти. Вони не лише потребують чималих коштів і зусиль, а й малоефективні в наш час. Майбутнє компаній нового покоління - за ґроуз-хакінгом. Саме так свого часу зробили всесвітньо відомі бренди - Instagram, Dropbox, Uber, Airbnb - і довели, що традиційний маркетинг уже в минулому.

Для кого книжка

Книжка для широкого кола читачів, а також фахівців зі сфери маркетингу, реклами й сучасних технологій.

Чому ця книжка

Стратегії новітнього маркетингу допоможуть вам запустити власний стартап, популяризувати свій продукт і залучити нових клієнтів, не витрачаючи жодної копійки на білборди чи телевізійну рекламу.

Про автора

Раян Голідей - медіастратег і письменник. Працював директором з маркетингу в American Apparel. Засновник креативної компанії Brass Check, яка консультувала Google, TASER, Complex та інші успішні корпорації. Активно ділиться досвідом у New York Times, AdAge, Fast Company, Thought Catalog і New York Observer. Автор бестселерів з маркетингу та саморозвитку, зокрема книжки «Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги», яка 2017 року вийшла друком у «Нашому форматі».

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Райан Холідей
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Олександра Асташова
Кількість сторінок
104
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140х200 мм
Рецензії
  •  
    Хакерство роста - это скорее образ мышления, чем набор инструментов 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Наступила новая эпоха мегабрендов, таких, как Facebook, Dropbox, Gmail, Airbnb, Evernote, Twitter, которые не потратили ни гроша на традиционный маркетинг. Никаких пресс-релизов, телевизионных роликов, и даже рекламных щитов! Теперь они опираются на новую стратегию - «хакерский рост». При этом не смотрят на скромные статьи расходов на маркетинг. И это работает! Устаревшие маркетинговые инструменты были вытеснены. В основу идей нового роста и развития компаний легло соблюдение принципа скоростных изменений с целью достижения взрывного эффекта. Бренды делают все возможное, чтобы товары и услуги рекламировали сами себя. В таком случае, лояльный клиент сам становится маркетинговым инструментом. С его помощью, на основе многочисленных отзывов, тестов, а то и непосредственного участия в разработке, продукт доводится до состояния, полностью отвечающего заявленным требованиям.
    У автора этой книги нет цели - детально изучить новые техники и приемы хакеров роста. Ибо у каждого специалиста - свой подход к делу, свои способы достижения цели. Холидей лишь демонстрирует новые подходы к разработке и продвижению продуктов, а еще приводит ряд интересных приемов относительно сарафанного радио и вирусной рекламы. По его мнению, новый маркетинг - это не инструмент, а образ мышления.
    По автору, есть 4 шага успешной маркетинговой стратегии:
    • все начинается с необходимого на рынке товара;
    • поиск путей роста;
    • превратите 1 на 2, а 2 на 4 - станьте заразными;
    • завершите цикл: сохранение и оптимизация.
    Мне лично понравились примеры того, что «взломали» некоторые крупные компании, занимающиеся веб-приложениями, чтобы повысить скорость роста подписчиков. Было занятно и, одновременно, очень полезно. Из полезных мыслей:
    1) Маркетинг - это не то, что вы делаете с целью популяризации готового продукта. Он тесно связан со всеми аспектами творческого процесса (дизайн, проектирование, бизнес-стратегия). Дни применения «голливудского» подхода к маркетингу (запуск мероприятий, рекламные щиты) канули в лету, завоевать большие аудитории сегодня реально с помощью творческой тактики, которую можно измерить.
    2) Вам не нужна первая полоса «Нью-Йорк Таймс», чтобы сделать что-то популярным. Просто изучите хорошо рынок и создайте тактику, чтобы привлечь клиентов на основе их интересов и потребностей.
    3) Ваш сайт всегда можно обновить. Всегда есть, что улучшить. Будь это даже Twitter или Facebook. Отслеживайте клики клиентов, находите болевые точки, изучайте аналитику и меняйте ресурс до тех пор, пока не увидите улучшение конверсии и более низкий показатель отказов. А потом улучшайте дальше. Всегда ищите способы, чтобы вернуть утраченных или несостоявшихся клиентов!
    Не важно, работаете вы над развитием небольшого стартапа, или грандиозного проекта, эта книга станет для вас ценным путеводителем. Компактный, но емкий нон-фикшн станет полезным, кто немного увяз в классическом маркетинге, и желает найти новые, более современные инструменты реализации проектов.
  •  
    Маркетинг 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Хотя лозунг «Реклама мертва» снова и снова провозглашается новаторами во всем мире с начала тысячелетия, он может быть не совсем верным, особенно в этой стране (Индонезия), где крупные компании все еще используют преимущества не обращающие внимания граждане, которые в основном все еще проживают в сельской местности вдали от цивилизации и высокоскоростного подключения к интернету. Сказать, что реклама умирает, является более точным. Однако я предпочитаю называть рекламу «менее эффективной» (чем раньше).

    Growth Hacker Marketing от Райана Холидея говорит об этом явлении. Пионерская деятельность стартапов привела к тому, что феномен роста хакеров превратился во всемирную вещь - у него даже есть свои конвенции, форумы, группы и дискуссии по всей сети. Это новшество в управлении (маркетинге): больше не нужны космические маркетинговые бюджеты для телевизионной рекламы, глянцевого распространения, полностраничных блоков в национальных газетах и ​​т. д., Вам просто нужна группа хакеров роста, чтобы управляйте всеми вашими маркетинговыми потребностями и наблюдайте, как ваш бизнес растет во влиянии и количестве.
    Отлично. Так это легко? Нет.
Купити - Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри
Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри
185 грн
Є в наявності
 

Рецензії Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри

4.5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Хакерство роста - это скорее образ мышления, чем набор инструментов 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Наступила новая эпоха мегабрендов, таких, как Facebook, Dropbox, Gmail, Airbnb, Evernote, Twitter, которые не потратили ни гроша на традиционный маркетинг. Никаких пресс-релизов, телевизионных роликов, и даже рекламных щитов! Теперь они опираются на новую стратегию - «хакерский рост». При этом не смотрят на скромные статьи расходов на маркетинг. И это работает! Устаревшие маркетинговые инструменты были вытеснены. В основу идей нового роста и развития компаний легло соблюдение принципа скоростных изменений с целью достижения взрывного эффекта. Бренды делают все возможное, чтобы товары и услуги рекламировали сами себя. В таком случае, лояльный клиент сам становится маркетинговым инструментом. С его помощью, на основе многочисленных отзывов, тестов, а то и непосредственного участия в разработке, продукт доводится до состояния, полностью отвечающего заявленным требованиям.
    У автора этой книги нет цели - детально изучить новые техники и приемы хакеров роста. Ибо у каждого специалиста - свой подход к делу, свои способы достижения цели. Холидей лишь демонстрирует новые подходы к разработке и продвижению продуктов, а еще приводит ряд интересных приемов относительно сарафанного радио и вирусной рекламы. По его мнению, новый маркетинг - это не инструмент, а образ мышления.
    По автору, есть 4 шага успешной маркетинговой стратегии:
    • все начинается с необходимого на рынке товара;
    • поиск путей роста;
    • превратите 1 на 2, а 2 на 4 - станьте заразными;
    • завершите цикл: сохранение и оптимизация.
    Мне лично понравились примеры того, что «взломали» некоторые крупные компании, занимающиеся веб-приложениями, чтобы повысить скорость роста подписчиков. Было занятно и, одновременно, очень полезно. Из полезных мыслей:
    1) Маркетинг - это не то, что вы делаете с целью популяризации готового продукта. Он тесно связан со всеми аспектами творческого процесса (дизайн, проектирование, бизнес-стратегия). Дни применения «голливудского» подхода к маркетингу (запуск мероприятий, рекламные щиты) канули в лету, завоевать большие аудитории сегодня реально с помощью творческой тактики, которую можно измерить.
    2) Вам не нужна первая полоса «Нью-Йорк Таймс», чтобы сделать что-то популярным. Просто изучите хорошо рынок и создайте тактику, чтобы привлечь клиентов на основе их интересов и потребностей.
    3) Ваш сайт всегда можно обновить. Всегда есть, что улучшить. Будь это даже Twitter или Facebook. Отслеживайте клики клиентов, находите болевые точки, изучайте аналитику и меняйте ресурс до тех пор, пока не увидите улучшение конверсии и более низкий показатель отказов. А потом улучшайте дальше. Всегда ищите способы, чтобы вернуть утраченных или несостоявшихся клиентов!
    Не важно, работаете вы над развитием небольшого стартапа, или грандиозного проекта, эта книга станет для вас ценным путеводителем. Компактный, но емкий нон-фикшн станет полезным, кто немного увяз в классическом маркетинге, и желает найти новые, более современные инструменты реализации проектов.
  •  
    Маркетинг 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Хотя лозунг «Реклама мертва» снова и снова провозглашается новаторами во всем мире с начала тысячелетия, он может быть не совсем верным, особенно в этой стране (Индонезия), где крупные компании все еще используют преимущества не обращающие внимания граждане, которые в основном все еще проживают в сельской местности вдали от цивилизации и высокоскоростного подключения к интернету. Сказать, что реклама умирает, является более точным. Однако я предпочитаю называть рекламу «менее эффективной» (чем раньше).

    Growth Hacker Marketing от Райана Холидея говорит об этом явлении. Пионерская деятельность стартапов привела к тому, что феномен роста хакеров превратился во всемирную вещь - у него даже есть свои конвенции, форумы, группы и дискуссии по всей сети. Это новшество в управлении (маркетинге): больше не нужны космические маркетинговые бюджеты для телевизионной рекламы, глянцевого распространения, полностраничных блоков в национальных газетах и ​​т. д., Вам просто нужна группа хакеров роста, чтобы управляйте всеми вашими маркетинговыми потребностями и наблюдайте, как ваш бизнес растет во влиянии и количестве.
    Отлично. Так это легко? Нет.
  •  
    Рецензія на книгу "Маркетинг майбутнього" 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Головне ключове повідомлення книги - варто думати поза системою, бути креативним. Знання того, як все нібито має працювати часто заважає втіленню по-справжньому креативних змін. Книга починається з того, що автор розмірковує, чи потрібен буде у найближчому майбутньому великий відділ маркетинг, який працює за схемами із минулого століття, і чи справді потрібно витрачати такі великі рекламно-маркетингові бюджети, які використовуються зараз. Райан Холідей наводить приклади того, як креативні рішення успішних стартапів допомогли не тільки зберегти мільйони, які б могли піти на класичні методи просування, як-от реклама на телебаченні. Він наводить приклади, як можна обігнати своїх конкурентів. Головна ціль "гроуз-хакінгу", як і загалом бізнесу, не відпрацювання якихось давно описаних дій, а дослухання до потреб клієнтів, які самі скажуть, що і як має працювати, щоб вони у своїй більшості були задоволеними. На мою суб'єктивну думку, вартість книги явно завищена видавництвом, зважаючи на свій дуже малий формат і очевидно дуже низьку собівартість.
  •  
    Який він - маркетинг майбутнього?
    Навіщо витрачати мільйони (тим паче якщо ти - стартап) на традиційний маркетинг (телереклама, білборди та ін), якщо це не працює так ефективно, як гроус-хакінг. Натомість стратегії гроус-хакінгу успішно використали (і продовжують це робити) і тільки від цього виграли Instagram, Dropbox, Uber, Airbnb та інші компанії.

    За словами Раяна Голідея, гроус-хакінг - бізнес-стратегія, яка відкидає схеми традиційного маркетингу і замінює їх такими техніками набуття клієнтів, які можна протестувати, відстежити та виміряти. Її інструменти - мейли, РРС, інтернет-реклама, блоги та платформи, а не ЗМІ, слава і гроші.

    Автор також наголошує на тому, що гроус-хакінг - це не набір інструментів, а, скоріше, спосіб мислення. Повністю з цим погоджуюсь, а ось саме поняття “гроус-хакінг” і його інструменти, як на мене, дуже схожий на інший термін- звичайний digital-маркетинг (контент-маркетинг, вірусний маркетинг, SMM, digital-реклама, блоги і тд).

    Схоже, в мене були дещо завищені очікування до цієї книги, тому не можу сказати, що вона виявилась для мене супер корисною. Але в цілому вона виконує свою функцію, якщо ви потребуєте дещо нового погляду на маркетинг. В книзі ви знайдете покрокову інструкцію (складові) гроус-хакінгу та приклади того, як відомі бренди користуються цими “прийомами”, словник ключових термінів, відповіді автора на найпоширеніші питання у цій сфері і, звісно, переконаєтеся в тому, що можна «виростити" класну прибуткову компанію, яка пропонує клієнтам якісний і потрібний продукт, і при цьому не витрачати мільйони на традиційний маркетинг.
 
Характеристики Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри
Автор
Райан Холідей
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Олександра Асташова
Кількість сторінок
104
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140х200 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-7552-06-1
Вага
240 гр.
Тип
Паперова