Книга Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри

Книга Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри

4 Відгуки
Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Книжка медіастратега Раяна Голідея декларує нові принципи ефективного маркетингу в цифрову еру. До того ж із мінімальними бюджетами.

Тематика

Маркетинг, продажі, психологія, новітні технології.

Про книжку

Забудьте про дорогі рекламні кампанії та інші традиційні маркетингові інструменти. Вони не лише потребують чималих коштів і зусиль, а й малоефективні в наш час. Майбутнє компаній нового покоління - за ґроуз-хакінгом. Саме так свого часу зробили всесвітньо відомі бренди - Instagram, Dropbox, Uber, Airbnb - і довели, що традиційний маркетинг уже в минулому.

Для кого книжка

Книжка для широкого кола читачів, а також фахівців зі сфери маркетингу, реклами й сучасних технологій.

Чому ця книжка

Стратегії новітнього маркетингу допоможуть вам запустити власний стартап, популяризувати свій продукт і залучити нових клієнтів, не витрачаючи жодної копійки на білборди чи телевізійну рекламу.

Про автора

Раян Голідей - медіастратег і письменник. Працював директором з маркетингу в American Apparel. Засновник креативної компанії Brass Check, яка консультувала Google, TASER, Complex та інші успішні корпорації. Активно ділиться досвідом у New York Times, AdAge, Fast Company, Thought Catalog і New York Observer. Автор бестселерів з маркетингу та саморозвитку, зокрема книжки «Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги», яка 2017 року вийшла друком у «Нашому форматі».

Продавець товару
Код товару
847312
Опис книги

Книжка медіастратега Раяна Голідея декларує нові принципи ефективного маркетингу в цифрову еру. До того ж із мінімальними бюджетами.

Тематика

Маркетинг, продажі, психологія, новітні технології.

Про книжку

Забудьте про дорогі рекламні кампанії та інші традиційні маркетингові інструменти. Вони не лише потребують чималих коштів і зусиль, а й малоефективні в наш час. Майбутнє компаній нового покоління - за ґроуз-хакінгом. Саме так свого часу зробили всесвітньо відомі бренди - Instagram, Dropbox, Uber, Airbnb - і довели, що традиційний маркетинг уже в минулому.

Для кого книжка

Книжка для широкого кола читачів, а також фахівців зі сфери маркетингу, реклами й сучасних технологій.

Чому ця книжка

Стратегії новітнього маркетингу допоможуть вам запустити власний стартап, популяризувати свій продукт і залучити нових клієнтів, не витрачаючи жодної копійки на білборди чи телевізійну рекламу.

Про автора

Раян Голідей - медіастратег і письменник. Працював директором з маркетингу в American Apparel. Засновник креативної компанії Brass Check, яка консультувала Google, TASER, Complex та інші успішні корпорації. Активно ділиться досвідом у New York Times, AdAge, Fast Company, Thought Catalog і New York Observer. Автор бестселерів з маркетингу та саморозвитку, зокрема книжки «Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги», яка 2017 року вийшла друком у «Нашому форматі».

Відгуки
4 Відгуки
Немає відгуків
Виникли запитання? 0-800-335-425
224 грн
Акція
Немає в наявності
Паперова книга