3377 товарів
[object Object] «Маркетингові війни », авторів Джек Траут, Ел Райс – фото №1
4
Акція
Хіт
4
icon Паперові
Маркетингові війни
Джек Траут Джек Траут, Ел Райс
450 грн
В наявності
[object Object] «Саморозвиток (комплект із 3 книг)», авторів Девід Мірмен Скотт, Рейко Скотт, Джейсон Дорсі, Деніс Вілла, Кіндра Холл – фото №1
Хіт
icon Паперові
Саморозвиток (комплект із 3 книг)
Девід Мірмен Скотт Девід Мірмен Скотт, Рейко Скотт, Джейсон Дорсі, Деніс Вілла, Кіндра Холл
720 грн
В наявності
[object Object] «Книги Джека Траута (комплект із 2 книг)», авторів Джек Траут, Ел Райс, Стів Рівкін – фото №1
Хіт
icon Паперові
Книги Джека Траута (комплект із 2 книг)
Джек Траут Джек Траут, Ел Райс, Стів Рівкін
900 грн
В наявності
[object Object] «Диференціюйся або помри », авторів Джек Траут, Стів Рівкін – фото №1
3
- 28%
Хіт
3
icon Паперові
Диференціюйся або помри
Джек Траут Джек Траут, Стів Рівкін
327 грн
450 грн
В наявності
[object Object] «Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів», авторів Девід Мірмен Скотт, Рейко Скотт – фото №1
1
Акція
Хіт
1
icon Паперові
Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів
Девід Мірмен Скотт Девід Мірмен Скотт, Рейко Скотт
240 грн
В наявності
[object Object] «Заразливий. Психологія вірусного маркетингу», автор Йона Берґер – фото №1
1
- 10%
Хіт
1
icon Паперові
385 грн
424 грн
В наявності
[object Object] «Улюблене свято маркетологів (комплект із 3 книг)», авторів Джек Траут, Брайан Халліган, Дхармеш Шах, Олексій Філановський – фото №1
Хіт
icon Паперові
Улюблене свято маркетологів (комплект із 3 книг)
Джек Траут Джек Траут, Брайан Халліган, Дхармеш Шах, Олексій Філановський
1230 грн
В наявності
[object Object] «Як працює Google», авторів Ерік Шмидт, Джонатан Розенберг, Алан Ігл – фото №1
3
- 5%
Хіт
3
icon Паперові
Як працює Google
Ерік Шмидт Ерік Шмидт, Джонатан Розенберг, Алан Ігл
266 грн
280 грн
В наявності
[object Object] «Zкономіка. Як покоління Z zмінює майбутнє біzнесу», авторів Джейсон Дорсі, Деніс Вілла – фото №1
3
Акція
Хіт
3
icon Паперові
Zкономіка. Як покоління Z zмінює майбутнє біzнесу
Джейсон Дорсі Джейсон Дорсі, Деніс Вілла
240 грн
В наявності
[object Object] «Вони всіх зробили! Як великі підприємці побудували свої імперії і як повторити їхній успіх», автор Гарі Вайнерчук – фото №1
1
- 40%
Хіт
1
icon Паперові
90 грн
150 грн
В наявності
[object Object] «Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг», автор Дуглас ван Прает – фото №1
1
Акція
Хіт
1
icon Паперові
390 грн
В наявності
[object Object] «Як скласти маркетинговий план», автор Джон Вествуд – фото №1
Хіт
icon Електронна
Як скласти маркетинговий план
Джон Вествуд Джон Вествуд
290 грн
icon Електронна книга
[object Object] «Хочу продавати онлайн», автор Наталія Лєгєза – фото №1
icon Електронна
Хочу продавати онлайн
Наталія Лєгєза Наталія Лєгєза
110 грн
icon Електронна книга
[object Object] «Як робити великі справи. Несподівані фактори в долі проєктів від побутового до космічного масштабу», авторів Бент Флівбьорг, Ден Ґарднер – фото №1
- 10%
icon Паперові
333 грн
370 грн
Очікується з 10.05.24
[object Object] «Маркетинг. Cвітовий досвід та український вимір» – фото №1
[object Object] «Справа часу. Чого мене навчило мистецтво варити пиво», автор Нік Міллеа – фото №1
icon Паперові
349 грн
В наявності
[object Object] «Can Marketing Save the Planet? 101 Practical Ways to Use Sustainable Marketing as a Force for Good», авторів Мішель Карвілл, Джемма Батлер – фото №1
icon Паперові
Can Marketing Save the Planet? 101 Practical Ways to Use Sustainable Marketing as a Force for Good
Мішель Карвілл Мішель Карвілл, Джемма Батлер
1620 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «Контент-маркетинг . Від стратегії до резульату», автор Юстина Бакалярська-Станкевич – фото №1
icon Електронна
Контент-маркетинг . Від стратегії до резульату
Юстина Бакалярська-Станкевич Юстина Бакалярська-Станкевич
250 грн
icon Електронна книга
[object Object] «Торгуйся! Дзен переговорів», автор Мацей Дутко – фото №1
0
icon Електронна
Торгуйся! Дзен переговорів
Мацей Дутко Мацей Дутко
280 грн
icon Електронна книга
[object Object] «Мова користі на практиці. Путівник по копірайтингу, що продає», автор Юстина Бакалярська-Станкевич – фото №1
icon Електронна
Мова користі на практиці. Путівник по копірайтингу, що продає
Юстина Бакалярська-Станкевич Юстина Бакалярська-Станкевич
260 грн
icon Електронна книга
[object Object] «Економіка підприємств », авторів А. Череп, Валерія Герасимова – фото №1
icon Паперові
Економіка підприємств
А. Череп А. Череп, Валерія Герасимова
388 грн
В наявності
[object Object] «Million Dollar Weekend: The Surprisingly Simple Way to Launch a 7-Figure Business in 48 Hours», автор Ной Каган – фото №1
icon Паперові
1101 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «Маркетингові дослідження» – фото №1
icon Паперові
87 грн
В наявності
[object Object] «Using Social Media for Work» – фото №1
icon Паперові
583 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «Community Is Your Currency», автор Дейзі Морріс – фото №1
icon Паперові
Community Is Your Currency
Дейзі Морріс Дейзі Морріс
1101 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «By My Hands: A Potter’s Apprenticeship», автор Флоріан Гедсбі – фото №1
icon Паперові
By My Hands: A Potter’s Apprenticeship
Флоріан Гедсбі Флоріан Гедсбі
1945 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «After Steve. How Apple Became a Trillion-Dollar Company and Lost its Soul», автор Тріпп Мікл – фото №1
icon Паперові
713 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «No Bullsh*t Change. An 8 Step Guide for Leaders», автор Кріс Херст – фото №1
icon Паперові
No Bullsh*t Change. An 8 Step Guide for Leaders
Кріс Херст Кріс Херст
972 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «Brand Mysticism. Cultivate Creativity and Intoxicate Your Audience», авторів Стівен Грасс, Аарон Гольдфарб – фото №1
icon Паперові
Brand Mysticism. Cultivate Creativity and Intoxicate Your Audience
Стівен Грасс Стівен Грасс, Аарон Гольдфарб
1296 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «Emotion by Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike», автор Грег Хоффман – фото №1
- 16%
icon Паперові
Emotion by Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
Грег Хоффман Грег Хоффман
583 грн
687 грн
В наявності
[object Object] «Сенсорика. Как люди воспринимают продукты питания», автор Єва Дерндорфер – фото №1
icon Паперові
265 грн
В наявності
[object Object] «Интегрированные маркетинговые коммуникации», автор Христо Кафтанджиєв – фото №1
- 8%
icon Паперові
Интегрированные маркетинговые коммуникации
Христо Кафтанджиєв Христо Кафтанджиєв
362 грн
390 грн
В наявності
[object Object] «The Ultimate Digital Marketing Book», авторів Нік Сміт, Джейн Хітон – фото №1
icon Паперові
The Ultimate Digital Marketing Book
Нік Сміт Нік Сміт, Джейн Хітон
1101 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «Heart and Hustle. Use Your Passion. Build Your Brand. Achieve Your Dreams», автор Патриція Брайт – фото №1
icon Паперові
Heart and Hustle. Use Your Passion. Build Your Brand. Achieve Your Dreams
Патриція Брайт Патриція Брайт
648 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «I Am My Brand» – фото №1
icon Паперові
713 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «Brand Leadership», авторів Девід А. Аакер, Еріх Йоахімсталер – фото №1
icon Паперові
Brand Leadership
Девід А. Аакер Девід А. Аакер, Еріх Йоахімсталер
648 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «Selling» – фото №1
icon Паперові
518 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «Copywriting», авторів Марк Шоу, Джайлз Лінгвуд – фото №1
- 16%
icon Паперові
Copywriting
Марк Шоу Марк Шоу, Джайлз Лінгвуд
1348 грн
1586 грн
В наявності
[object Object] «Trend Forecaster`s Handbook », автор Мартін Реймонд – фото №1
icon Паперові
Trend Forecaster`s Handbook
Мартін Реймонд Мартін Реймонд
2268 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «Marketing Fashion. Strategy, Branding and Promotion », автор Харієт Познер – фото №1
icon Паперові
Marketing Fashion. Strategy, Branding and Promotion
Харієт Познер Харієт Познер
2138 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «Безопасность предприятий (комплект из 3 книг)», автор Юрій Когут – фото №1
icon Паперові
550 грн
В наявності
[object Object] «Економіка вражень. Битва за час, увагу та гроші клієнта», авторів Джозеф Пайн, Джеймс Гілмор – фото №1
icon Електронна
Економіка вражень. Битва за час, увагу та гроші клієнта
Джозеф Пайн Джозеф Пайн, Джеймс Гілмор
200 грн
icon Електронна книга
Увага! Після покупки ця книга буде доступна для читання тільки в мобільному застосунку Yakaboo.
[object Object] «Big Money Energy. How to Rule at Work, Dominate at Life, and Make Millions», автор Райан Серхант – фото №1
icon Паперові
Big Money Energy. How to Rule at Work, Dominate at Life, and Make Millions
Райан Серхант Райан Серхант
972 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «Telephone Techniques That Sell», автор Чарльз Бері – фото №1
icon Паперові
Telephone Techniques That Sell
Чарльз Бері Чарльз Бері
972 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «Unthinking. The Surprising Forces Behind What We Buy», автор Гаррі Беквіт – фото №1
icon Паперові
Unthinking. The Surprising Forces Behind What We Buy
Гаррі Беквіт Гаррі Беквіт
1101 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «Eveolution. Understanding Woman. Eight Essential Truths That Work in Your Business and Your Life», автор Фейт Попкорн – фото №1
icon Паперові
1101 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «Top Performer. A Bold Approach to Sales and Service», авторів Стівен С. Лундін, Карр Хагерман – фото №1
icon Паперові
Top Performer. A Bold Approach to Sales and Service
Стівен С. Лундін Стівен С. Лундін, Карр Хагерман
1361 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «Нейромаркетинг», автор Вікторія Карп – фото №1
1
Акція
1
icon Паперові
Нейромаркетинг
Вікторія Карп Вікторія Карп
850 грн
В наявності
[object Object] «Selling in Tough Times. Secrets to Selling When No One Is Buying», автор Том Хопкінс – фото №1
icon Паперові
Selling in Tough Times. Secrets to Selling When No One Is Buying
Том Хопкінс Том Хопкінс
1685 грн
Відправка 16.05.24
[object Object] «Частота Покоління Z. Як бренди налаштовуються на неї і здобувають довіру споживачів», авторів Грегг Вітт, Дерек Берд – фото №1
- 40%
icon Паперові
108 грн
180 грн
В наявності

У цьому каталозі зібрана затребувана серед покупців література з маркетингу. Маркетинг - один з найбільш важливих інструментів в бізнесі, і той, хто грамотно використовує його, здатний «осідлати» бізнес-мету будь-якої величини. Адже навіть найкращий продукт може згубити невдала реклама, і в той же час хороше просування призведе до успіху навіть посередній товар, допомагаючи перемагати на висококонкурентному ринку. Купити книги з маркетингу варто студентам профільних напрямків, керівникам середньої і вищої ланки великих компаній, а також початківцям та чинним підприємцям, які хочуть підвищити ефективність роботи підприємства.

Різноманітність книг з реклами та маркетингу

Залежно від змісту і тематичної спрямованості, книги цього типу можна розділити на кілька ключових категорій:

  • загальна теорія;
  • вузькоспрямовані інструменти;
  • успішні історії компаній.

Якщо читач тільки починає знайомство з дисципліною, то варто взятися за основну теорію, а вже після концентрувати увагу на конкретних інструментах. Підручники з маркетингу - це дороговкази в захоплюючий і прибутковий світ бізнесу. За допомогою знань, почерпнутих з цих книг, ви навчитеся визначати перспективні ринки, оцінювати потреби споживачів, створювати товар з необхідними покупцям властивостями, доносити цінність товару, рекламувати і просувати його на ринку. Ця наука розглядає весь цикл виробництва: від появи ідеї до реалізації товару або послуги.

У книгах цього типу найвідоміші теоретики і практики з усього світу діляться своїми знаннями з читачами: Філіп Котлер, Джек Траут, Ламбен Жан-Жак, Гарі Армстронг. Написані ними книги - це пряме керівництво до дії, яке застосовується у будь-якій сфері: торгівлі, культурі, медицині, спорті, науці.

Спеціалізована література

Твори цього типу зосереджують увагу на певних інструментах: сегментування ринку, розробка товарів, просування продукції і стимулювання збуту, інтернет-маркетинг, маркетинг послуг, нейромаркетінг і т. д. Такі видання принесуть користь читачам, вже знайомим з загальною теорією або тим, хто точно знає, які інструменти їм необхідні.

Також популярністю користуються книги, що розповідають історію успіху конкретних компаній або брендів. За допомогою таких видань ви зможете простежити шлях компанії, проаналізувати її успішні рішення і провали. Як відзначають читачі у відгуках, це дуже корисна з практичної точки зору інформація. До того ж читання таких книг мотивує до дій, досягнення нових вершин і розвитку підприємства.

Купити підручники з маркетингу за доступними цінами ви можете на сайті нашого книжкового магазину. Ми доставляємо товари по Києву і в інші міста України.

Маркетинг. Загальні питання: питання, що часто ставляться

1️⃣ Маркетинг. Загальні питання - де купити вигідно?

У категорії «Маркетинг. Загальні питання» на сайті YAKABOO є більше 10 000 книг. У нас регулярно діють різноманітні акції та спеціальні пропозиції на купівлю книг. Ми співпрацюємо з більш ніж 500 українськими та зарубіжними видавництвами, в YAKABOO ви завжди зможете знайти потрібну книгу за вигідною ціною.

2️⃣ На яких мовах є книги у розділі?

Маркетинг. Загальні питання, представлена на сайті, є 7 мовами. Найбільше книг українською мовою.

3️⃣ Які ціни на книги в розділі «Маркетинг. Загальні питання»?

У розділі «Маркетинг. Загальні питання» діапазон цін на книги від 0 до 24300 грн. На сайті YAKABOO завжди актуальні ціни на книги та регулярно оновлюється каталог товарів.