Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового

Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван
1 Рецензія

Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового

Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван
1 Рецензія
Формат
Видавництво
Мова книги
Рік видання
Кожні кілька років постає яка-небудь "нова" течія маркетингу. Але цього разу досвідчені маркето-логи та маркетологині знають, що змінилися не просто правила гри - змінилися самі клієнти. Через інформаційну перенасиченість покупці не мають змоги присвятити достатньо часу одному бренду - а конкурентів за їхню увагу виникає все більше. "Маркетинг 4.0" містить ґрунтовні та детальні поради, як створити месидж, який почують, як завоювати довіру клієнтів і як схилити їх до поширення позитивної пропаганди про ваш бренд. Філіп Котлер, всесвітньовідомий
Продавець товару
Код товару
860947
Доставка і оплата
356-logo
Активувати Доставку 365
Безкоштовна доставка на рік за 365₴
Київ Нижче наведені умови доставки
Про книгу
Кожні кілька років постає яка-небудь "нова" течія маркетингу. Але цього разу досвідчені маркето-логи та маркетологині знають, що змінилися не просто правила гри - змінилися самі клієнти. Через інформаційну перенасиченість покупці не мають змоги присвятити достатньо часу одному бренду - а конкурентів за їхню увагу виникає все більше. "Маркетинг 4.0" містить ґрунтовні та детальні поради, як створити месидж, який почують, як завоювати довіру клієнтів і як схилити їх до поширення позитивної пропаганди про ваш бренд. Філіп Котлер, всесвітньовідомий
Рецензії
1 Рецензія
Немає відгуків
130 грн
Паперова книга
Немає в наявності