Книга Людина з Сеула

6 Відгуків
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Книжка Френка Аренса «Людина з Сеула» була названа кращою книжкою 2016 року за версією New York Post

«Людина з Сеула» — це три історії в одній: історія успіху країни, всесвітньо відомої корпорації та людини, яка намагається поєднати розбудову кар’єри в нових умовах з сімейним життям. Їх щиро й дотепно розповідає нам Френк Аренс, у минулому журналіст газети Washington Post, який обійняв ключову посаду в компанії Hyundai та переїхав до Південної Кореї.

Запаморочливі блискучі хмарочоси, магазини з різними різнощами, нескінченний потік автомобілів, люди, мов з глянцевих журналів… Важко уявити, що лише якихось півстоліття тому Південна Корея була однією з найбідніших країн світу без промисловості та майже без електрики, де навіть рис і каналізація вважалися розкішшю. Сьогодні ж це держава майбутнього. Про корейське економічне диво чули всі, та що насправді ми знаємо про Країну ранкової свіжості? Побачити її зсередини, зрозуміти, завдяки чому вона досягла приголомшливих результатів, а також зазирнути за лаштунки величезної транснаціональної корпорації пропонує у своїй книжці Френк Аренс — журналіст провідної американської газети Washington Post, який докорінно змінив своє життя і світогляд затятого холостяка, одружившись із дипломаткою та обійнявши ключову посаду в корейському автобудівельному гіганті Hyundai.

Цитати з книжки

Хан і чон

Один письменник назвав його «колективною меланхолією», що допомагає зрозуміти це поняття, бо в ньому є значення спільності. Хан відчувають індивідуально, але це колективний досвід. Це відчуття, що ми всі погрузли в цьому разом, з усіма нами повелися погано, і ми чекаємо на відновлення справедливості. Справді, багато людей, які вивчали історію успіху Кореї, пояснюють його поняттям хан. Переживши сотні вторгнень у своїй історії, втерти носа Toyota і Apple у їхніх же іграх — це, якщо вжити корейську приказку, «як лежачи поласувати рисовими пиріжками».

Мистецтво нунчі

Нунчі перекладається як «оцінювати на око», але найкращим визначенням є «читати між рядків». Найближчий відповідник — читати мову тіла. Але нунчі — значно тонше і складніше, ніж це. Якщо ти кажеш своєму керівникові, що хочеш взяти один з виділених відпускних днів і він погоджується, ти повинен використати своє нунчі, щоб витлумачити вираз його обличчя, тон голосу, його поточний робочий статус, його амбіції, його оцінку вмінь та способу мислення членів твоєї команди, твою роботу і ранг відносно нього, його роботу і ранг відносно його боса, обставини його особистого життя тощо, щоб визначити, чи він часом не має на увазі «ні». Працівники, які вправно підіймаються кар’єрною драбиною, добре володіють мистецтвом нунчі.

Виділитися з натовпу

Одна моя корейська подруга сказала мені: «У Кореї ми вчимо наших дітей не бути видатними». Така заява здивувала мене, зважаючи на те, як у країні всіляко заохочують академічний успіх. Але тоді я на секунду замислився. І сказав: «Думаю, що ти хотіла сказати: «Ми вчимо дітей не виділятися з натовпу». Так?». «Так, ти маєш рацію», — засміялася вона. Я розповів їй: «У США ми вчимо наших дітей щосили старатися, щоб виділитися з натовпу».

Клімат невичерпних можливостей

Це був клімат невичерпних можливостей для енергійних молодих підприємців, як Чон Чжу Ен, який відкрив автомобільну майстерню в Сеулі у 1940 році, під час японської колоніальної окупації. Розповідають, що Чон водив японських окупантів за носа, кажучи, що їм потрібні нові запчастини до автомобілів. Він знімав старі, але справні запчастини, натирав їх до блиску та повертав на місце, вимагаючи від японців плати за нові запчастини. Коли японці відступили, Чон використав свої заощадження з автомайстерні, щоб заснувати Hyundai Group у 1946 році, що з’явилася на світ як будівельна компанія, яка виконувала державні замовлення з відбудови Кореї після війни.

Стратегія на обід

Одного разу я запитав колегу, чому б Hyundai не змінити години обіду, щоб зменшити черги: наприклад, працівники з непарних поверхів могли б виходити на обід з пів на дванадцяту до пів на першу, а працівники з парних поверхів — з полудня до першої дня. Він був упевнений, що всі так звикли, що обід починається опівдні, що корейський мозок ніяк не зможе по-іншому. Якщо перефразувати слова Пітера Друкера, то культура з’їла стратегію на обід.

Примітивна енергія

У рекламних матеріалах Korean Air написали: «Завітайте до Найробі з Korean Air та насолодіться великою африканською саваною, сафарі та корінним населенням, сповненим примітивної енергії». Ця реклама стала об’єктом насмішок у Twitter, і Korean Air швидко попросили вибачення. Добродушні кенійці зреагували спокійно, а один навіть твітнув: «Сьогодні планую пополювати на левів, а тоді, можливо, на слонів, щоб вгамувати мою #примітивну енергію».

Продавець товару
Код товару
803087
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Тираж
1000
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

Книжка Френка Аренса «Людина з Сеула» була названа кращою книжкою 2016 року за версією New York Post

«Людина з Сеула» — це три історії в одній: історія успіху країни, всесвітньо відомої корпорації та людини, яка намагається поєднати розбудову кар’єри в нових умовах з сімейним життям. Їх щиро й дотепно розповідає нам Френк Аренс, у минулому журналіст газети Washington Post, який обійняв ключову посаду в компанії Hyundai та переїхав до Південної Кореї.

Запаморочливі блискучі хмарочоси, магазини з різними різнощами, нескінченний потік автомобілів, люди, мов з глянцевих журналів… Важко уявити, що лише якихось півстоліття тому Південна Корея була однією з найбідніших країн світу без промисловості та майже без електрики, де навіть рис і каналізація вважалися розкішшю. Сьогодні ж це держава майбутнього. Про корейське економічне диво чули всі, та що насправді ми знаємо про Країну ранкової свіжості? Побачити її зсередини, зрозуміти, завдяки чому вона досягла приголомшливих результатів, а також зазирнути за лаштунки величезної транснаціональної корпорації пропонує у своїй книжці Френк Аренс — журналіст провідної американської газети Washington Post, який докорінно змінив своє життя і світогляд затятого холостяка, одружившись із дипломаткою та обійнявши ключову посаду в корейському автобудівельному гіганті Hyundai.

Цитати з книжки

Хан і чон

Один письменник назвав його «колективною меланхолією», що допомагає зрозуміти це поняття, бо в ньому є значення спільності. Хан відчувають індивідуально, але це колективний досвід. Це відчуття, що ми всі погрузли в цьому разом, з усіма нами повелися погано, і ми чекаємо на відновлення справедливості. Справді, багато людей, які вивчали історію успіху Кореї, пояснюють його поняттям хан. Переживши сотні вторгнень у своїй історії, втерти носа Toyota і Apple у їхніх же іграх — це, якщо вжити корейську приказку, «як лежачи поласувати рисовими пиріжками».

Мистецтво нунчі

Нунчі перекладається як «оцінювати на око», але найкращим визначенням є «читати між рядків». Найближчий відповідник — читати мову тіла. Але нунчі — значно тонше і складніше, ніж це. Якщо ти кажеш своєму керівникові, що хочеш взяти один з виділених відпускних днів і він погоджується, ти повинен використати своє нунчі, щоб витлумачити вираз його обличчя, тон голосу, його поточний робочий статус, його амбіції, його оцінку вмінь та способу мислення членів твоєї команди, твою роботу і ранг відносно нього, його роботу і ранг відносно його боса, обставини його особистого життя тощо, щоб визначити, чи він часом не має на увазі «ні». Працівники, які вправно підіймаються кар’єрною драбиною, добре володіють мистецтвом нунчі.

Виділитися з натовпу

Одна моя корейська подруга сказала мені: «У Кореї ми вчимо наших дітей не бути видатними». Така заява здивувала мене, зважаючи на те, як у країні всіляко заохочують академічний успіх. Але тоді я на секунду замислився. І сказав: «Думаю, що ти хотіла сказати: «Ми вчимо дітей не виділятися з натовпу». Так?». «Так, ти маєш рацію», — засміялася вона. Я розповів їй: «У США ми вчимо наших дітей щосили старатися, щоб виділитися з натовпу».

Клімат невичерпних можливостей

Це був клімат невичерпних можливостей для енергійних молодих підприємців, як Чон Чжу Ен, який відкрив автомобільну майстерню в Сеулі у 1940 році, під час японської колоніальної окупації. Розповідають, що Чон водив японських окупантів за носа, кажучи, що їм потрібні нові запчастини до автомобілів. Він знімав старі, але справні запчастини, натирав їх до блиску та повертав на місце, вимагаючи від японців плати за нові запчастини. Коли японці відступили, Чон використав свої заощадження з автомайстерні, щоб заснувати Hyundai Group у 1946 році, що з’явилася на світ як будівельна компанія, яка виконувала державні замовлення з відбудови Кореї після війни.

Стратегія на обід

Одного разу я запитав колегу, чому б Hyundai не змінити години обіду, щоб зменшити черги: наприклад, працівники з непарних поверхів могли б виходити на обід з пів на дванадцяту до пів на першу, а працівники з парних поверхів — з полудня до першої дня. Він був упевнений, що всі так звикли, що обід починається опівдні, що корейський мозок ніяк не зможе по-іншому. Якщо перефразувати слова Пітера Друкера, то культура з’їла стратегію на обід.

Примітивна енергія

У рекламних матеріалах Korean Air написали: «Завітайте до Найробі з Korean Air та насолодіться великою африканською саваною, сафарі та корінним населенням, сповненим примітивної енергії». Ця реклама стала об’єктом насмішок у Twitter, і Korean Air швидко попросили вибачення. Добродушні кенійці зреагували спокійно, а один навіть твітнув: «Сьогодні планую пополювати на левів, а тоді, можливо, на слонів, щоб вгамувати мою #примітивну енергію».

Відгуки
6 Відгуків
Лина Антонюк
8 липня 2018 р
5 балів
Іноземець в корейській культурі
Мою увагу привернула ця книга незвичайним сюжетом. Цікаво було дізнатись як авторові довелося змінити свій усталений порядок життя в США і поринути в новий світ буття в Кореї. Очима американця ми проникаємо в різні куточки життя в Сеулі. Автор розказує усі свої секрети як він влився в нову професійну роль PRника, а також деталі пристосування його сімейного життя в Південній Кореї. Читаючи Людину з Сеула, ти стаєш частиною незвичної корпорації Хюндай, її повсякденних буденних речей: правила ведення електронного листування, відповідний чітко встановлений час на обід, суворі вимоги до твого одягу та взаємин з колегами… Це не тільки сухі факти і вишколені вже результати успіху корпорації. Книга дає відповіді на питання, про які зазвичай не говорять з таким уточненням: взаємини з босами, корпоративна культура, спілкування між колегами і підлеглими. А також, що не менш важливо - це про уставлені норми, які властиві саме корейській культурі: однорідність, закритість, шалена гонитва за кар'єрним зростом. Френк Аренс пояснює все в понятті висококонтекстуальності Кореї, тобто все базується на конфуціанстві, нормам, що вже тисячі років сповідує цей народ.
vasiLIT
5 березня 2018 р
5 балів
Динамічне життя в одній книзі
Автобіографічна книга відомого американського журналіста Френка Аренса «Людина з Сеула» розповідає про автора, який все своє життя працював у журналістиці і одного разу зі своєю жінкою переїздить в Південну Корею та отримує роботу на посаді менеджера по піару у величезній корпорації. Починаючи з чистого листа, для автора Корея виявляється чужим світом, зі своїм закритим специфічним суспільством, зі своїми традиціями та особливостями. Автор за роки роботи добре зрозумів менталітет жителів Кореї, зрозумів різницю між азіатом та азіатом. Книга має яскраво виражене направлення бізнес літератури, адже автор описує свою практику і надає цінні поради читачам щодо піару та зв’язків з громадськістю. Автор є ніби білою вороною у великій мега компанії «Хюндай». Автор надає читачам екскурс в історію Південної Кореї, описує відносини Кореї з її сусідами, зокрема Японією, Китаєм та власне Північною Корею. Книга детально описує культуру та побут корейців. Автор з позиції корінного гордого американця з подивом та повагою описує східну культуру і при цьому дає геніальний екскурс в роботу автомобільних компаній та автобізнесу в цілому. Книга має гарне оформлення, якісний переклад. Мова написання легка, книга читається легко – рекомендую всім!
Anna Gorodkova
15 лютого 2018 р
5 балів
Не така реальність
Що ви відчуваєте, коли подорожуєте Європою? Бачите щось нове, заводите нові знайомства, куштуєте смачні страви. Все ніби як вдома, але трохи не так. А тепер уявіть себе американцем, якого життя закинуло аж в Азію, скажімо в Корею? Ви живете під охороною на американській базі, наче у резервації для приїжджих. І тільки там є звичні для вас магазини та ранкова дієтична кола з Burger King американського розміру (яку точно не знайдеш за межами бази в десятимільйонному Сеулі). А тепер до нашої подорожі додамо трохи глобальних переворотів, як-от новий шлюб, нова робота, нова культура. Значно нова культура. Річ навіть не в тому, що американці та корейці говорять різними мовами. Це лише механічне відображення бар’єра. Причина полягає в розумінні корейських канонів поведінки – конфуціанства. На Сході ідентичність невідривно пов’язана з вашими відносинами з іншими людьми, а не вашим ім’ям, як на заході. Отже, щоб повність відчути всю гамму почуттів цього «бідолахи» слід відкрити книгу «Людина з Сеула» і пройти цей тернистий шлях разом з Френком Аренсом. Ви матимете нагоду відчути дух Азії, побувати на автомобільних виставках у Детройті та Женеві, або, навіть, погудіти на хвешику.
Виникли запитання? 0-800-335-425
500 грн
В наявності
Паперова книга
Сплачуйте частинами
Щоб сплатити частинами: потрібно мати картки Monobank або Приватбанку під час оформлення замовлення оберіть спосіб оплати «Покупка частинами від Monobank» або «Оплата частинами від ПриватБанку»
ПриватБанк
2-4 платежі
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки